Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Loopt IIS, op welk IP heb je ''m gebonden, en lopen er andere services op poort 80?
tik es 192.168.0.5 in je browser in..
en wees verd.. wat duidelijker in je posts
zie ook:
[topic=155233]
Met een crosspost maak je geen vrienden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Sorry .
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Stel je dit als lokaal domein in????Ik stel dit in in netwerk :
IP ( lokaal )
192.168.0.5
DNS
192.168.0.5
HOSTNAME:
ongein.net
DOMEIN
ongein.net
( moet naar 192.168.0.5 linken )
Of heb je bij je provider een DNS entry taan naar jouw IP?
Mijn god, ga alsjeblieft eens wat over DNS leren voor je zelf een server thuis gaat draaien, want je creeert grote problemen voor jezelf.Owwja , dit stel ik in bij protocollen/ tcp/ip
Daar deedt ik het de vorige keer ook.
(volgens mij )
Probeer eerst maar eens SP5 of Sp6a goed erop te zetten, voordat je met IIS gaat kloten onder SP3.Maar ik kan er ook niet achter komen waarom ik uberhoud geen webserver kan draaien ? service pack 3 staat erop en ondersteuning voor webserver.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zou je bijvoorbeeld kunnen zoeken. Niet zo slim voor iemand die zijn laatste waarschuwing al gehad heeft. Crosspost, en dan nog twee keer in het verkeerde forum ook.Op zaterdag 07 april 2001 11:40 schreef pier het volgende:
Ja sorry , ik wist totaal niet meer dat ik die toppic op gepost had![]()
Sorry .
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heheOp zaterdag 07 april 2001 11:53 schreef Webgoodie het volgende:
- off-topic -
Leuk daarnet, 2 adjes die tegelijkertijd een topic sluiten..
Lees dat eerst eens, want nu vern**k je je interne netwerk.

Heb hem gelezen en het genoemde proggie (Op zaterdag 07 april 2001 12:20 schreef BackSlash32 het volgende:
[topic=148446]
Lees dat eerst eens, want nu vern**k je je interne netwerk.
pier, zet je ICQ ff online, ga die BMPs ff resizen voor je.
Owwja : mijn broer beheerd de gateway ( server ) waar het internet mee gedeeld word , dus ik kan het niet installen.
Jij zit intern in een netwerk, en wil daarvandaan een webserver laten lopen naar buiten.
(en dat kan, kijk maar naar de URL van de screenies in mijn post
Daarvoor moet je dus poort 80 (of een andere,4080 ofzo) vanuit je lokale netwerk forwarden naar het IP van @home.
Dat moet op jullie gateway gezet worden...
Wat voor OS draait de gateway bij jullie ?
Wat voor S/W draait erop om Internet door te sturen?
Apache voor winnt.. Draait zonder problemen.. En je kunt alles per .ini file doen.. dus je weet meteen wat je doet..
Kernel : 2.2.x.16 ( OFZO )
S/W : Weet niet precies , ben niet zo''n linux kenner.
Hoe zit dat met dat domein van je?
PS zie je nu hoe belangrijk het is dat je vertelt wat voor OS, S/W en dergelijke je gebruikt?
ja , ik heb je via ICQ een link met verdere info gegevenOp zaterdag 07 april 2001 12:51 schreef BackSlash32 het volgende:
Tja, dan zal je broer dus een portforwarding moeten instellen voor je op de Slackware bak om je webserver poort naar buiten te routeren.
Hoe zit dat met dat domein van je?
PS zie je nu hoe belangrijk het is dat je vertelt wat voor OS, S/W en dergelijke je gebruikt?
Link geeft alleen maar aan dat jullie Slackware 2.2.16 kernel draait + de uptimes (o ja, en dat root ingelogd is).
klopt , beetjeOp zaterdag 07 april 2001 13:05 schreef BackSlash32 het volgende:
Je ICQ werkt niet echt lekker.. krijg wel binnen maar naar jou toe is zwaar ruk.
Link geeft alleen maar aan dat jullie Slackware 2.2.16 kernel draait + de uptimes (o ja, en dat root ingelogd is).
Over dat ICQ , klopt ook , het gaat hier ook bagger
Sorry, Ik las te snel.Op zaterdag 07 april 2001 12:45 schreef BackSlash32 het volgende:
Zal-ie toch eerst poort 80 naar buiten moeten krijgen.....
Maar ik niet helemaal snap ik dat pier zijn webpagina niet bij zijn broer gaat hosten..
Want apache kan meerdere pagina aan als je maar een domain hebt...(virtualdomain heet dat ook wel).
Aan dat IP te zien waren jullie er maar vroeg bij met kabel over het @home netwerk
Ik kan het niet bij mijn broer hosten omdat hij geen schijfruimte ervoor heeft. ik wel.Op zondag 08 april 2001 00:42 schreef 4POX het volgende:
[..]
Sorry, Ik las te snel.
Maar ik niet helemaal snap ik dat pier zijn webpagina niet bij zijn broer gaat hosten..
Want apache kan meerdere pagina aan als je maar een domain hebt...(virtualdomain heet dat ook wel).
Aan dat IP te zien waren jullie er maar vroeg bij met kabel over het @home netwerk
En wij zitten vanaf september bij @home , 5 september zijn wij aangesloten. en dit is een IP van ons lokale netwerk.
Als dat proggie niet werkt vraag ik een 2e IP aan , koop ik een hub en een utp kabel , sluit ik hem gewoon rechtstreeks op internet aan.