Neh, hij doet ze 1 voor 1 en dit is het resultaatOp zaterdag 07 april 2001 11:13 schreef FlameHeaD het volgende:
Euh te veel connections?
Oh sorry, dis een flame
Verwijderd
Normaal zit er toch wel minimaal een 0 achter dat aantal.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
18000 users, na een reboot kwam ik er meteen weer in en downloaden gaat prima...
Hier nog wel alle servers vol hoorOp vrijdag 20 april 2001 21:21 schreef johnny appleseed het volgende:
Sinds een half uurtje geen probs meer.
18000 users, na een reboot kwam ik er meteen weer in en downloaden gaat prima...
Jij had gewoon geluk
Tijdje geleden heb ik de eigennaar van MusicCity gesproken. En hij is van plan om al zijn servers op FreeBSD te gaan draaien, hier door kunnen de servers MEER users aan als nu, en hij hoopt dat het probleem dan is opgelost!
Greetz!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb de hoop al een paar weken geleden opgegeven.. Ik gebruik zolang de Officieele Napster servers.
BTW filters zijn makkenlijk te omzeilen
Als je nu bedoelt dat je ook via de napster servers movies kan downen... HOE??Op vrijdag 20 april 2001 22:36 schreef ViSuaL het volgende:
BTW filters zijn makkenlijk te omzeilen
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Movies weet ik niet ik download alleen Mp3tjes.. M''n verbinding trekt een filetje van een paar honderd Mb nietOp zaterdag 21 april 2001 00:33 schreef www.Goku.nl het volgende:
[..]
Als je nu bedoelt dat je ook via de napster servers movies kan downen... HOE??
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Die krengen die bij Napster copyright muziek zouden moeten blokken.Op zaterdag 21 april 2001 21:36 schreef www.Goku.nl het volgende:
Maar wat bedoelde je dan precies met "filters
Voorbeeld: Katje schuurman
typ je dan K@tje Schuurman en Voila..
Maar Musiccity lijkt nu echt op z''n gat te liggen. Connecten gaat vrij gemakkelijk, maar ik kom op een server met 0 users/0 shares.
Is dit bij jullie ook zo, of is dit weer zo''n klote streek van Chello?