[BC3] Maar 2 ISDN lijnen bescihkbaar

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb al een jaar of 3 ISDN, en zonder dat ik er erg inhad heeft die kerel van de KPN toen maar 2 nummers ingesteld, oftewel als ik met dubbel kanaal aan het internetten ben dan kan ik niet gebeld worden. De andere 2 kanalen zijn nog gewoon vrij, zijn er manier om zelf nog nummers toe te kennen aan die kanalen of niet? En weet iemand een manier om mn ISDN sneller te laten gaan, want ik trek het niet meer met die maximale 16k/sec. Alvast bedankt,

NivAiL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

How dumb can you be, sorry hoor, maar ISDN is maar 2 lijnen !!! Je kan wel vier nummers hebben (acht zelfs, maar 4 zijn gratis), maar je kan maar met twee lijnen bellen.

Als je graag bereikbaar wil zijn tijdens internetten kun je 1 lijn gebruiken. Of twee lijnen met line-bumping. Dit houdt in dat zodra er gebeld wordt, er 1 lijn wordt verbroken. Hoe dat werkt ??? Geen flauw idee ;)

rm -r *

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
k tnx, dan ben ik maar dumb :) Maar anyway, weet iemand wel hoe dat line bumping werkt?? Tnx alot

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen