[BC3] onofficiele lijst wanneer adsl beschikbaar komt?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft er hier iemand een lijst ( die niet van kpn of cistron komt )van wanneer adsl beschikbaar komt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als er ADSL in je buurt beschikbaar komt dan kan je dat toch al ver van te voren op de site van MxStream zien. Doe de postcode check en zie... Als hij zegt dat er nog geen plannen zijn weet je dat je nog zeker 1 jaar moet wachten. Niet te ongeduldig ;)

• BC3 Victim
Ik weet dat ik niet ongeduldig moet zijn, maar ik had van een vriend gehoord dat hij op internet gezien had dat mijn woonplaats in juli aan de beurt is, maar bij mxstream staat helemaal niks.

Hij weet ook niet meer waar hij dat gezien heeft. :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

www.geocities.com/telefooncentrales

mennol> heb jij mijn icoon gejat? :(

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
WAT HOUD DIE SITE IN?

beetje uitleg mag wel

• BC3 Victim
geen flamewares hier he! :o

Verwijderd

Wouter17> op de lijst kan je zien wanneer een telefooncentrale beschikbaar gemaakt wordt voor ADSL

rjwonder2000> ik flame niet, maar als die gast m''n icoon gejat heeft vind ik dat erg laag. Ik zal dan zelf een nieuwe moeten maken. M''m naam staat trouwens voor Heerlijk Helder Heineken :7

edit:
Wat had wouter17 eerst gepost?!

• Wouter
  • Niet online
meer e''s in beetje

• BC3 Victim
ik snap het een beetje nu denk ik, alleen wat kan ui nummer 18 afleiden dan? een tijd graag

• Wouter
  • Niet online
die centrales worden als het goed is dit jaar aangepast

• BC3 Victim
weet je ook zoiets van babyxl of cistron?

Verwijderd

ja wat houden die nummers nou precies in op geocities.com/telefooncentrales ??

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00

Entity

9000rpm

Huisnummers?

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

De nummers van de centrales....iedere centrale heeft een gewoon huisnummer...duh

Verwijderd

Iets in mij zegt dat deze lijst niks met adsl te maken heeft?

Het zijn gewoon alle telefooncentrales van nederland?

Verwijderd

op de site van xs4all bij beschikbaarheid staan korte termijn centrales... ff url zoeken

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 07 april 2001 21:00 schreef diddel het volgende:
Iets in mij zegt dat deze lijst niks met adsl te maken heeft?

Het zijn gewoon alle telefooncentrales van nederland?
Volgens mij ook, er staat nix over ADSL in... Dit is ook wel leuk, maar je hebt er nix aan...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 21:24 schreef Moartn het volgende:

[..]

Volgens mij ook, er staat nix over ADSL in... Dit is ook wel leuk, maar je hebt er nix aan...
Nee, m''n plaatsje staat er niet op namelijk. :(

Ik weet ook niet precies wat het inhoud, maar er werd om gevraagd.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 07 april 2001 21:46 schreef HHH het volgende:

[..]

Nee, m''n plaatsje staat er niet op namelijk. :(

Ik weet ook niet precies wat het inhoud, maar er werd om gevraagd.
Niet elk plaatsje heeft z''n eigen centrale... Je zit gewoon bij de centrale van een andere dorp op...

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 21:58 schreef Moartn het volgende:

[..]

Niet elk plaatsje heeft z''n eigen centrale... Je zit gewoon bij de centrale van een andere dorp op...
28.000 inwoners is wel genoeg voor een centrale lijkt me

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 07 april 2001 22:17 schreef HHH het volgende:

[..]

28.000 inwoners is wel genoeg voor een centrale lijkt me
Als het goed is wel ja... De centrale in mijn dorp staat er ook op en die heeft maar 10.000 inwoners, maar nog geen ADSL...

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 17:38 schreef achappey het volgende:
op de site van xs4all bij beschikbaarheid staan korte termijn centrales... ff url zoeken
http://www.xs4all.nl/adsl/aanvragen/beschikbaarheid.html

Verwijderd

Uhm..dit is toch gewoon een lijst met telefooncentrales in nederland?...ik geloof niet dat je hier veel aan hebt..

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 20:26 schreef HHH het volgende:
www.geocities.com/telefooncentrales

mennol> heb jij mijn icoon gejat? :(
Sorry had hier nog nooit iemand met dit icoon gezien. Heb hem eens van een ander forum gehaald, maar weet niet meer welke. Ik zal mijn icoon zo veranderen. Sorry......

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 20:19 schreef mennol het volgende:
Als er ADSL in je buurt beschikbaar komt dan kan je dat toch al ver van te voren op de site van MxStream zien. Doe de postcode check en zie... Als hij zegt dat er nog geen plannen zijn weet je dat je nog zeker 1 jaar moet wachten. Niet te ongeduldig ;)
Dit slaat ook nergens op..een week geleden was er nog geen plenning voor mijn dorp nu staat er dat het rond juni verkrijgbaar is..dus.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 07 april 2001 20:24 schreef ZeTt het volgende:
De nummers van de centrales....iedere centrale heeft een gewoon huisnummer...duh
Klopt idd!
Maar dan is deze wel vreemd:
Abn
Hoofdweg
2032
2158MC
BUITENKAAG

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1