Toon posts:

[BC3] Casema (zegt genoeg dacht ik zo)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
\quote
onderbrekingen/ storingen

(Last updated: Friday, 06-Apr-01 08:22:40 MET DST )
--------------------------------------------------------------------------------

Storing (Delft, 06 April 08:20)

De eerder gemelde algehele autorisatiestoring in het casemagebied is inmiddels verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.

--------------------------------------------------------------------------------

Storing (Delft, 05 April 22:30)

Op dit moment is er sprake van een autorisatiestoring in het gehele Casemagebied. Hierdoor kunt u tijdelijk geen gebruik maken van de internetdienstverlening via de kabel. U kunt bij het inloggen een foutmelding krijgen over uw gebruikersnaam of wachtwoord.

Onze IT afdeling is op het moment bezig om het probleem op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.
\unquote

Casema is nu definitief de weg kwijt en rijp voor de dwangbuis...
Even uitleggen:
Regelmatig komt het de laatste tijd voor dat ik bovengenoemde problemen heb met het inloggen via kotsema echter zonder dat er op de casema site enig bericht rondom die problemen verscheen. Dus wie schets mijn verbazing toen ik bovenstaande berichten las en op 5/4 nada problemen had met inloggen ??????

Verwijderd

U kunt bij het inloggen een foutmelding krijgen over uw gebruikersnaam of wachtwoord.
kunt == mogelijk maar niet noodzakelijk
Op vrijdag 06 april 2001 18:50 schreef Keescpk het volgende:Dus wie schets mijn verbazing toen ik bovenstaande berichten las en op 5/4 nada problemen had met inloggen ??????
:?

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 18:50 schreef Keescpk het volgende:

Dus wie schets mijn verbazing toen ik bovenstaande berichten las en op 5/4 nada problemen had met inloggen ??????
Oh :? Mooi dat ik dus om 22:15 gedisconnect werd en pas zo rond 22:50 ofzoiets weer eens kon inloggen... Dus wel degelijk kunt dan problemen hebben, had ik dus wel...

Idd is het nu echt dagelijks dat dit soort geintjes voorkomen, heb er nooit last van gehad tot een week of 2 geleden de ellende echt begon :r