Heb het nog niet kunnen testen voor NT en WIN2K.
Voeg de volgende regel toe aan het Register van W95/98 en je snelheid wordt
55 Kbyte:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP]
"DefaultRcvWindow" = "64240"
Deze key komt niet voor in je register en daarom moet je hem toevoegen. Het
wordt echt merkbaar sneller.
Klik met je rechtermuisknop op MSTCP, New, String Value en vul in
DefaultRcvWindow. Daarna als bijbehorende waarde 64240 invullen en klaar is jij.
Hierbij een bedankje aan me collega''s die me tijd hebben gegeven om dit uit te zoeken
Voeg de volgende regel toe aan het Register van W95/98 en je snelheid wordt
55 Kbyte:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP]
"DefaultRcvWindow" = "64240"
Deze key komt niet voor in je register en daarom moet je hem toevoegen. Het
wordt echt merkbaar sneller.
Klik met je rechtermuisknop op MSTCP, New, String Value en vul in
DefaultRcvWindow. Daarna als bijbehorende waarde 64240 invullen en klaar is jij.
Hierbij een bedankje aan me collega''s die me tijd hebben gegeven om dit uit te zoeken
En dan iedereen maar klagen over Chello, 55KB ha, ik haal geregeld > 150 KB hier met m''n kabel aansluiting. En ik ben niet eens de enige gebruiker in m''n straat.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Oke jij haalt geregelt 150kb maar hij haalt ALTIJD 55kbOp vrijdag 06 april 2001 17:39 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
En dan iedereen maar klagen over Chello, 55KB ha, ik haal geregeld > 150 KB hier met m''n kabel aansluiting. En ik ben niet eens de enige gebruiker in m''n straat.
Ik haal bijna altijd 5 k per seconde met mijn WISH Click&Dial abonnement en 56k6 turbomoden
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Mijn chello doet het ook altijd met 190 KByte/s
Ach, de enige die het helemaal puur doet is volgens mij de TU Delft, met hun gesubsideerde ASDL...
Dl van 700KB/sec, en upstream 85KB/sec.
Kijk, dan word het leuk ja
16KB/sec met @Home is langzaam... en 700KB/sec haal ik ook nooit meer, 150KB/sec is max ongeveer. Vorig jaar nog wel, maar toen waren de pings weer heel hoog, die zijn nu vrij constant 60 bij mj. En ping is belangrijker dan dl speed in mijn geval (die divx komen ''s nachts wel)
Dl van 700KB/sec, en upstream 85KB/sec.
Kijk, dan word het leuk ja
16KB/sec met @Home is langzaam... en 700KB/sec haal ik ook nooit meer, 150KB/sec is max ongeveer. Vorig jaar nog wel, maar toen waren de pings weer heel hoog, die zijn nu vrij constant 60 bij mj. En ping is belangrijker dan dl speed in mijn geval (die divx komen ''s nachts wel)
Ik zal het eens uitproberen, als die KPN eens opschiet
.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Verwijderd
Cistron ook hoorOp zaterdag 07 april 2001 15:59 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Ach, de enige die het helemaal puur doet is volgens mij de TU Delft, met hun gesubsideerde ASDL...
Verwijderd
laat me niet lachen man Cistron heeft 3 klanten op een gigabytes breed glasvezel net, KON heeft 10 duizenden klanten die de snelheid die belooft is, ook gegarandeerd is, en ik die ook ALTIJD heb.Op zaterdag 07 april 2001 14:56 schreef Fewture het volgende:
[opschep mode]
Ik haal altijd hoger!
>:)>:)>:)Cistron Rules>:)>:)>:)
[/opschep mode]
ALS Cistron ooit nog eens groot wordt zullen ook zij de bandreedte moeten beperken
Verwijderd
Wat boeit mij dat nou weerOp zaterdag 07 april 2001 19:24 schreef Thunderbird het volgende:
[..]
laat me niet lachen man Cistron heeft 3 klanten op een gigabytes breed glasvezel net, KON heeft 10 duizenden klanten die de snelheid die belooft is, ook gegarandeerd is, en ik die ook ALTIJD heb.
ALS Cistron ooit nog eens groot wordt zullen ook zij de bandreedte moeten beperken
Verwijderd
ok, is offtopic maar ik reageer toch ff....
ik wil GEEN Cistron, ik wil over een jaar ook nog internetten, en als het bij Cistron druk wordt zakt de snelheid ook
ik wil GEEN Cistron, ik wil over een jaar ook nog internetten, en als het bij Cistron druk wordt zakt de snelheid ook
Pagina: 1