[BC3] VOOR CHELLO MEDEWERKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil al een tijdje chello en doe dus de postcode check op UPC.nl en chello.nl al een tijdje, maar er wordt de heletijd gezegd dat er geen diensten bij mij aangeboden worden, maar ik heb wel kabel-tv.

Ik heb toen 5 postcodes bij mij uit de wijk geprobeerd, waarvan 3 mijn buren, en die konden wel chello en natuurlijk kabel-tv krijgen! Daarom weet ik zeker dat er een fout in de postcode check zit. Nou komt mijn vraag kunnen jullie hier iets aandoen, want e-mailen helpt niet, er gebeurt niets! Dus daarom dacht ik kunnen jullie dit niet tegen de juiste afdeling zeggen zodat die het op internet kunnen zetten. Waardoor ik me on-line kan aanmelden. Of moet ik iets anders doen of jullie z.s.m. te kunnen bereiken.?

Heel erg bedankt als iemand iets weet!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Waarom bel je niet even naar Chello/UPC ?

By the way.... deze post komt me ergens bekend voor :?

Verwijderd

Oeps... ik zie ''t al.... je had al 2x gedubbelpost :( Als Obsidian dit ziet dan.....:'(

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tenzij je doof bent of niet kunt praten lijkt me inderdaad bellen wel zo handig ipv dit hysterische gedrag :?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• BC3 Victim
het is niet dubbelgepost want het zijn twee verschillende teksten. Ik wil die andere wel verwijderen, kweet alleen niet hoe!

Bellen helpt niet zoveel want die mensen daar weten amper waar ze over spreken.

Ik ben ook al naar die UPC kar geweest en daar zeggen ze gewoon dat ik op een scheidingslijn zit en dat ze contact zullen opnemen, maar dat doen ze niet.

Dus daarom hoop ik zo verder te komen, snap ie?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik zal het niet meer doen, maar weten jullie hoe ik er een weghaal dan? :?

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 16:37 schreef rjwonder2000 het volgende:
Bellen helpt niet zoveel want die mensen daar weten amper waar ze over spreken.
Ja en ik weet niet hoeveel een pak melk nu bij Albert Heijn kost, dus open ik hier 3 topics erover...
het is niet dubbelgepost want het zijn twee verschillende teksten. Ik wil die andere wel verwijderen, kweet alleen niet hoe!
Je zou bijvoorbeeld ook gewoon (als je nieuwe info hebt) een nieuwe post doen in je oude draad...
En met SCHREEUWEN bereik je al helemaal niets.
En niet precies dezelfde tekst maar wel hetzelfde onderwerp == toch echt wel een duppelpost (of in dit geval driedubbel).

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 08:45
De database die ze gebruiken bij de telefonische verkooplijn van Chello is altijd nieuwer.

Ik heb als sinds november kabel, kon het al eind oktober (wellicht zelfs eerder) aanvragen, er was toen nog nergens iets bekend gemaakt (brieven, kranten).

Toen was er nog niets bekend in die database van chello, later wel, maar de database van upc.nl weet nog steeds van niets.
Pagina: 1