De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou ik weet dat die check helemaal niet klopt. Ik heb een huis gekocht in een nieuwbouw wijk in zaanstad. Er wonen daar al mensen die chello gebruiken. Maar als je bij de postcode check gaat kijken dan staat de wijk er echt niet tussen.:(
Money for nothin' and your chicks for free
Oi, bij mij is het dus andersom...
Vanaf morgen is Chello officieel beschikbaar in ons dorp en als ik een postcodecheck doe dan staat er dat het beschikbaar is.
Maar: op mijn postcode (lees: mijn huisnummer) heb ik helemaal geen UPC-kabelaansluiting
Als ik gewoon een aanvraag zou doen, dan komt er dus een monteur bij me langs en dan komt hij er achter dat ik helemaal geen UPC-kabelaansluiting heb
Handig...
Vanaf morgen is Chello officieel beschikbaar in ons dorp en als ik een postcodecheck doe dan staat er dat het beschikbaar is.
Maar: op mijn postcode (lees: mijn huisnummer) heb ik helemaal geen UPC-kabelaansluiting
Als ik gewoon een aanvraag zou doen, dan komt er dus een monteur bij me langs en dan komt hij er achter dat ik helemaal geen UPC-kabelaansluiting heb
[ Voor 3% gewijzigd door Tjeerd op 29-05-2023 21:46 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
wij hebben er hier een half jaar over gedaan om in hun bestand te komen. Wij bleken er niet in te staan en dus kon er geen monteur langskomen, terwijl we wel een werkende kabel hadden.
snap jij ut nog...
snap jij ut nog...
Tijd van werken, tijd van rusten
het is niet erg als je niet in de postcodecheck voorkomt terwijl je toch UPC kan gebruiken! wees juist blij, misschien gaan er veel mensen uit van de site, en nemen die ipv UPC mxstream!
Ehm, dit topic is een jaar oud.. 
Maargoed, om toch nog maar ff ontopic te reageren: bij een vriend van mij was @home niet beschikbaar (zowel volgens de postcodecheck als volgens de helpdesk), maar zijn (vaste) buurman zat in de tussentijd vrolijk te genieten van z'n @home-verbinding..
Het klopt dus blijkbaar wel vaker niet.
Maargoed, om toch nog maar ff ontopic te reageren: bij een vriend van mij was @home niet beschikbaar (zowel volgens de postcodecheck als volgens de helpdesk), maar zijn (vaste) buurman zat in de tussentijd vrolijk te genieten van z'n @home-verbinding..
Het klopt dus blijkbaar wel vaker niet.
#
dus:
al is het een oud onderwerp, het is nog steeds erg relevant!
al is het een oud onderwerp, het is nog steeds erg relevant!
Pagina: 1