[BC3] www.supernatural.*** - waar cheap te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik ben op zoek naar een domain name registratie voor zo min mogelijk $$. Het moet www.supernatural.*** zijn. Het maakt niet uit wat er in de *** staat, maar .org, .net, .nl en .com zijn al bezet. Uiteindelijk moet ie gewoon redirecten/doorlinken.
Tnx.

Verwijderd

Looskuh toch, je bent allang geen newbie meer en dan NOG kom je met zulk soort vragen... :?:?:?:?

Maar als die .com etc allemaal al bezet zijn, dan zijn ze bezet en niet meer te registreren [of je w8 op de vervaldatum].

Je hebt dus de keuze uit co.uk .to .nu [cool] .tj [tjibbejan] .cc .cx
Ik zou maar eens kijken op AllDomains daar hebben ze een hele lijst!
Dan bel je FF met een hoster [of meel kan ook], en zeg je dat je die domeinnaam wil, hij regged voor jouw en linkt door...

.TJ vind ik zelf wel errug stoer, maar of je gevonden wordt: NEE.

Dus maar andere naam bedenken :)

• looskuh
Tnx,
en oh, ik heb een creditcard hoor!
Maar dankjewel!

• looskuh
haha nee dat snap ik natuurlijk wel dat ik .com etc niet meer kan registreren. :) Wat denk je nou? :D

Nee ik bedoel dus gewoon of iemand een goedkoop hosting-bedrijf weet dat .cx of andere vage domain-names verkoopt, en die dan ook nog een eens een goeie kwaliteit hebben.

Verwijderd

Nee ik bedoel dus gewoon of iemand een goedkoop hosting-bedrijf weet dat .cx of andere vage domain-names verkoopt, en die dan ook nog een eens een goeie kwaliteit hebben.
Euh kan je zelf geen credit card regelen? Aangezien sommige hosters ook nog es extra veel vragen....

Ik ben zeer trouwens met mijn host, reageren snel en ook bereikbaar via ICQ :) Maar ja, ik ben wel een smerige spambeer ;) !

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Looskuh,

Zoals je zelf zegt in je profile:
Beroep: Webdeveloper + Student
Had je deze vraag hier dus echt niet mogen stellen. Of verander je je profile effe :)

20*350ZO45°

Pagina: 1