wat moet je ook met een duovox. Voor 149,- had je teon een webvox kunnen kopen. Had je ook nrweergaven gehad enzo.
Verwijderd
Ik heb sinds kort is isdn. Nu heb ik een isdn kaart in mijn pc zitten en een tweedehands duovox in de meterkast. Ik heb het zelf aangelegd (KPN Doe het zelf pakket). Elk kanaal van de duovox een nummer gegeven. En mijn pc ook op een nummer ingesteld. Nu krijg ik de rekening van de KPN en daar staat alleen mijn hoofdnummer op zonder de andere 3 msn nummers. Hoe kan dat nu??? Volgens de kpn heb ik mijn dupvox niet goed geprogrammeerd. Lijkt mij zelf niet de oorzaak. Wie O wie weet wat ik fout doe!
Normaal gesproken inderdaad op elke poort van de duovox 1 nummer, en de pc 1 msn nummer geven.
Kun je wel apart gebeld worden? Zoja dan heb jij het goed ingesteld, en dan heb je een probleem...want dan mag je kpn duidelijk gaan maken dat er iets mis is...(het gebeurt overigens wel vaker met isdn hoor, dus moet een bekend probleem zijn)
Kun je wel apart gebeld worden? Zoja dan heb jij het goed ingesteld, en dan heb je een probleem...want dan mag je kpn duidelijk gaan maken dat er iets mis is...(het gebeurt overigens wel vaker met isdn hoor, dus moet een bekend probleem zijn)
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
ja ik kan wel apart op die nummers gebeld worden dus technisch is alles ok. En mijn pc heeft bij een ander ook altijd apart op 1 msn nummer gezeten dus dat is neem ik aan ook in orde.
Ze blijven bij de KPN hardnekkig volhouden dat het aan de duovox ligt. Klote KPN
Ze blijven bij de KPN hardnekkig volhouden dat het aan de duovox ligt. Klote KPN
Ik heb het al van meer mensen gehoord...Je bent dus niet de enige, maar ja, het kan zijn dat de call-center mederwerk(st)er er niet vanaf weet...->volhouden dus, en altijd voor je gaat praten even naam en afdeling van de persoon opschrijven (erg nuttig!)Op donderdag 05 april 2001 22:35 schreef pinkeltje23 het volgende:
ja ik kan wel apart op die nummers gebeld worden dus technisch is alles ok. En mijn pc heeft bij een ander ook altijd apart op 1 msn nummer gezeten dus dat is neem ik aan ook in orde.
Website
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
OK luister :
je hebt 1 hoofd nummer en 3 msn nummers
de isdn is standaard het hoofdnummer.
als je via je vox belt (analoog) dan bel je via die nummers. die je aan elke port hebt toegewezen.
dit kan je testen door te bellen nar je mobiel.
werkt dit niet dan in uitgaand nog steeds je hoofdnummer.
als je via ISDN belt dus internet of wat dan ook.
dan neemt hij standaard je hoofdnummer.
TENZIJ je in de software aangeeft (software op je pc) welk MSN nummer hij moet nemen.
en op de opmerking KPN callcenter terug te komen
ze weten daar niks.
KPN SUCKS BIGTIME.
stomme groene boswachters.
je hebt 1 hoofd nummer en 3 msn nummers
de isdn is standaard het hoofdnummer.
als je via je vox belt (analoog) dan bel je via die nummers. die je aan elke port hebt toegewezen.
dit kan je testen door te bellen nar je mobiel.
werkt dit niet dan in uitgaand nog steeds je hoofdnummer.
als je via ISDN belt dus internet of wat dan ook.
dan neemt hij standaard je hoofdnummer.
TENZIJ je in de software aangeeft (software op je pc) welk MSN nummer hij moet nemen.
en op de opmerking KPN callcenter terug te komen
ze weten daar niks.
KPN SUCKS BIGTIME.
Ehhhhh!!Op vrijdag 06 april 2001 13:54 schreef lemac4444 het volgende:
....op de opmerking KPN callcenter terug te komen
ze weten daar niks.
KPN SUCKS BIGTIME.
Primafooners daarintegen..
Bij mij kwam de rekening met goede nummers pas een half jaar na de aansluiting van de isdn. :?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niet alle callcenter medewerkers gelukkig...Op vrijdag 06 april 2001 14:16 schreef Bart_traB het volgende:
Ehhhhh!!Callcenter is idd klote. Er zitten daar malloten en die weten poep.
Primafooners daarintegen..
Primafoon is inderdaad super...nog 6 weken en dan ben ik naar Brazilie
Website
Jullie g*re rattenOp vrijdag 06 april 2001 15:22 schreef qless het volgende:
[..]
Niet alle callcenter medewerkers gelukkig...
Primafoon is inderdaad super...nog 6 weken en dan ben ik naar Brazilie
/me staat in primafoon Spijkenisse.
* qless weet je dus al ;-) was errug spanned in nijkerk (heb je fotos wel gezien daarvan?)Op vrijdag 06 april 2001 15:24 schreef Bart_traB het volgende:
Jullie g*re rattenJullie hebben die actie gewonnen? Tof wel!
/me staat in primafoon Spijkenisse.
Website
Pagina: 1