Toon posts:

[BC3] Kan iemand ff mn ftp server testen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ftp://62.163.93.115/

Inlognaam: Tweaker
Wachtwoord: Tweaker

Ik heb nu al heel lang met die server zitten kloten, maar op de 1 of andere mannier wil het niet echt lukken. Iemand een idee als het nu weer niet werkt?

Ik heb een blackice defender firewall
Een sygate internet sharing service (dit is de server). En G6ftp.

Verwijderd

nee wil voor geen meter

misschien blokkeert dat stomme blackice defender je ftp-poort(21), en begint hij te zeuren over een "serious attack".

NIS is toch beterz lijkt mij.

het kan ook zo zijn dat je poort niet goed staat van de server want ik krijg helemaal geen connectie. (tjek dus ff of ie wel echt op poort 21 staat)

tjek ook ff of je server wel online en enabled staat (ik ben zelf niet zoŽn fan van G6, ik zou SERV-U gebruiken)

probeer maar es wat :+

ik heb zelf 2 servers draaien (ook ftp), als het niet lukt na deze tips dan kun je me altijd ff mailen op webmaster@nomadicnightmare.com

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Blackice is de boosdoender, die laat poort 21 niet door. En met Blackice kun je geen aparte poorten opgeven.... tijd voor een meer proffesionele firewall, of de firewall maar eens gedag zetten.

Ik HAD ook ooit een firewall geinstalleerd, maar met een kabelmodem wordt je gek van de scriptkiddies die mischien denken dat je een of andere trojan hebt :( Ik heb windows 2000 op de ouderwetse manier handmatig dichtgetimmerd, en dat werkt dus prima. Geen file-printsharing op de netwerkkaart van het kabelmodem dus etc. En een FTP servertje werkt ook weer naar behoren :)

Oh ja die server moet uiteraard wel draaien op de machine waar je kabelmodem aanhangt, want een machine dieper in het netwerk gaat gewoon niet werken, tenzij je met routering gaat werken.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
K thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Firewall en sygate maar eens gezellie weggedonderd. check eens of het nu wel luk!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15
hier doet ie het

Verwijderd

Bij mij werkt het prima kom er zonder gekloot makkelijk op

Verwijderd

Ik kom er niet in !

Login or Password incorrect!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Werkt, alleen wel wat sloridig, die mappen. Maar je kunt er iig niet inkomen. Downloaden gaat ook perfect!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik heb er ook eentje draaien, met Serve-U, maar niet op de pc die rechtstreeks met Internet verbonden is. Met winroute kun je met portmapping incoming requests op poort 21 netjes forwarden naar een andere lokale pc. Op de lokale pc draait ook nog zonealarm, geen probleem!

Verwijderd

Topicstarter
Met welke firwall kan ik port 21 acces toestaan?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bij NIS kun je alle poorten apart instellen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Kan je met de nieuwe versie van Blackice defender ook niet heel toevallig poort 21 vrijgeven:?

Ik dacht namelijk van wel(8>!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vergeet poort 20 niet, of je moet PASSIVE mode gebruiken. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1