Toon posts:

[BC3] Wie heeft er nog meer Casema Basic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze verbinding dus.
had de keuze tussen dit of analoog. beter kabelinternet bieden ze bij mij niet aan en de kabel voor ADSL moet nog worden aangepast.

Ik las pas ergens iets over dat casema de kabel vrij moet geven. Weet iemand of dit waar is?

Verwijderd

Hmmm...drie maal raden welke topic je hierna gaat openen }:O

Hoeveel schroefjes heeft jouw gsm, of op hoeveel volt loopt jouw accu.

m.a.w. dit is niet de juiste plaats om je innerlijke gevoelens bepalende casema mee te delen *D

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

* Neman heeft casema basic

Ik weet niets over het vrijgeven

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb ook casema basic...

win xp hier nu met 4,3 k/s :(

ik stap snel over op adsl als dat hier is...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 april 2001 22:50 schreef mxstrAEm het volgende:
Hmmm...drie maal raden welke topic je hierna gaat openen }:O

Hoeveel schroefjes heeft jouw gsm, of op hoeveel volt loopt jouw accu.

m.a.w. dit is niet de juiste plaats om je innerlijke gevoelens bepalende casema mee te delen *D
beetje teveel gedronken?
ik weet niet op welk forum je denkt dat je bent, maar dit is:
Internet & Telefonie
Klagen over je provider kan hier (complimenten natuurlijk ook) en ook vragen over mobiele telefoons zijn hier op hun plaats.

lijkt me dus meer dan duidelijk dat als ik over casema wil klagen wat me best logisch lijkt dat dat hier kan.
:P

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Casema is geen internetprovider. Het is een telefoonkostenbesparende verbinding met het kabelnet, waar af en toe ook nog eens een beetje internet doorkomt.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 14:19 schreef M_O_L66 het volgende:

[..]

beetje teveel gedronken?
ik weet niet op welk forum je denkt dat je bent, maar dit is:
Internet & Telefonie
Klagen over je provider kan hier (complimenten natuurlijk ook) en ook vragen over mobiele telefoons zijn hier op hun plaats.

lijkt me dus meer dan duidelijk dat als ik over casema wil klagen wat me best logisch lijkt dat dat hier kan.
:P
Alsof het geen algemeen bekend probleem is? Bovendien heeft hij deze topic niet gekozen omdat hij wil klagen over zijn provider. Wie heeft er nog meer Casema Basic lijkt me toch niet het ultieme onderwerp om over te discussiëren. Dit onderwerp is al
uitge }:O t snap je wel?

goezo :)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 april 2001 14:52 schreef maartena het volgende:
Casema is geen internetprovider. Het is een telefoonkostenbesparende verbinding met het kabelnet, waar af en toe ook nog eens een beetje internet doorkomt.
exactly

besparen weten ze trouwens sowieso veel van; ze vinden het namelijk niet nodig hier kabel aan te leggen (oosterhout NB, population 51.000)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Casema basic hier ook, al kan het mij er niet van weerhouden om 700 mb te downen in 5 dagen. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 21:57 schreef YakuzA het volgende:
Casema basic hier ook, al kan het mij er niet van weerhouden om 700 mb te downen in 5 dagen. :)
precies, maar dat doe je alleen als je niet thuis ben dan. je gaat er niet op zitten wachten.

Verwijderd

/me snakt naar het moment dat ie niet meer op MinCPS-waarden in mIRC hoeft te letten...

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 21:57 schreef YakuzA het volgende:
Hmm... dan zit je snel over de 1GB limiet heen :(
Nouja, boeie, ik ga d''r zelf ook geen rekening mee houden hoor...
En ik heb dus ook Basic, maar dan met een Com21 modem. Niet dat je daar meteen een gat van in de lucht springt, zit op 6,5KB/s, als tie het doet dan. Gisteravond weer eraf geknikkerd en dan moet tie eerst weer ruim een half uur proberen in te loggen: Unable to find RADIUS server geeft me log in Linux dan aan. Gaat weer lekker :r
Heb het nu iedere dag wel dat ik er of al niet op kom of eraf wordt geflikkerd en dan het eerste halfuur niet meer erop kan :(

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 09:27 schreef arnoudo het volgende:

[..]

Hmm... dan zit je snel over de 1GB limiet heen :(
Maak niet uit dat je over de limiet heen gaat, als je andere mensen daardoor maar niet hinderd.

tevens wordt je er elke 36 uur afgeflikkerd om het ip adres te refreshen.
:7

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Heeft er eigenlijk al ooit iemand een bericht van casema gehad over de fair use crap want ik zit nu al op 850 mb in 6 dagen.:)
Dat zou ik wel ff willen weten.

PSN

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 11:28 schreef Aittal het volgende:

[..]

Maak niet uit dat je over de limiet heen gaat, als je andere mensen daardoor maar niet hinderd.

tevens wordt je er elke 36 uur afgeflikkerd om het ip adres te refreshen.
:7
Nou, die 36 uur zal ik nooit halen als ik me server 24/7 aan zou hebben staan. Tis toch altijd wel na een paar uur raak dat me server geen connectie kan vinden en dan maar een nieuwe connectie opzet. Gister deed tie dat dus om de minuut.
Die server van me keek eerst naar het default gateway adres om te checken of tie nog verbinding had, heb dat nu maar omgezet naar een dns ip-adres. Dat ging beter. Totdat die zooi weer instorte zo rond 22:15, was ik weer ruim 30 minuten bezig met een nieuwe connectie opzetten :(

En gezien me snelheid met downloaden altijd wel constant is heb ik niet het idee dat ik het netwerk er erg mee belast, dus zullen de anderen er geen lasy van hebben. Heb ook nog niks van die lui gehoord, dus dat zal allemaal wel los lopen.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:48
ik gebruik het ook, wordt langzaam al sneller, omdat hoop mensen bij mij in de wijk adsl nemen. maar ik wacht geduldig op cistron adsl :).

Btw, 36 uur met verbinding haal ik regelamtig. Ook de 5 gb per maand zeker, nooit gezeik over gehad. Wel een keertje toen ik naar de helldesk belde om te klagen dat ik steeds disconnected was, maakte gozer aan de foon opmerking dat ik wel veel online was :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

:(:(:(
Ik ben nu over de 1 gig heengegaan deze maand. Ik zal jullie wel op de hoogte houden over eventuele casema acties.
Mijn ping bij het CS''en komt nu niet meer onder de 1000 maar dat kan ook ergens anders aan liggen.
:(:(:(

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

VAnaf 1 maart:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/muithol/down.jpg
waarvan 1320 mb in april.[plaatje geupdate]

PSN

Verwijderd

Hier inderdaad NOG een Casema basic slachtoffer.. alweer bijna 3 jaar.
Want tsja, je moet IETS doen tegen de telefoonkosten. Jammer alleen dat het 9 van de 10x zware bagger is bij Casema. :r:r

Net zoals vanavond weereens, verheug je je op een lekker avondje Quake, heb je een ping van 999 |:(
Dat valt dus zwaar tegen. Nog erger is dat hier in Breda ADSL nog lang niet in zicht is geloof ik. Jeez, waar zijn die bedrijven allemaal mee bezig. De ene is nog erger dan de andere. bleh. :r:r:r:r:r:r:r

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Hiero nog 1. Al sinds maart 2000 in Hillegom. Jaja, zolang is het hier al. Maar KPN schiet maar niet op he met dat ADSL. In Lisse wel maar hier niet!!! :(

Oh enne, volgens de helpdesk mejuffrouw komt er hier eind 2001 pas Com21. Waaaaaaaauw!

Verwijderd

Ik ga regelmatig over de limiet heen maar ben daar nog nooit over aangesproken.
Tevens met andere casema gebruikers gechat en deze zeggen ook, dat je er alleen vanaf wordt geknikkerd als je door je d/l acties andere mensen dupeerd.
Nog nooit gehad dus.

Maar over een week ofzo ADSL en dan geen gezeur meer van Casema!!!!!!!!
Pagina: 1