[BC3] Nieuwe aanlog procedure MXStream

Pagina: 1
Acties:

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik kreeg vandaag een brief van KPN. Daarin delen zijn mede dat binnen enkele weken de aanlogprocdure veranderen (direct bij de ISP). Ik krijg daarover nog bericht van de ISP. Vraag: heeft dat voor- of nadelen??

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Denk alleen voordelen, zoals het nu gaat is het absoluut niets. Kan toch alleen beter?

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik heb al meer gelezen hier op tweakers dat de inlog procedure verre van ideaal is. Begrijp dat eigenlijk niet echt. Inloggen doe je bij het opstarten. En dat je dat dan 2x moet doen, so be it. Is toch niet zo ernstig?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:27
Ik zou er wel blij mee zijn, server zou met een druk op de knop eigenlijk verbinding moeten hebben.... maar dat is dus niet

Nu staat ie dus full-time aan >:)

Ik hoop er snel iets van te horen..

Strava

Verwijderd

fkr123: het gaat eigenlijk meer om dat C-NAT protocol waardoor bijv. netmeeting niet werkt.
Om om dat 2x inloggen heen te komen is er bijvoorbeeld mxbeekje of het XS4ALL inlog-script.
Prulleman: er was al een auto-inlog scipt voor Linux, maar goed aangezien het bijna toch niet meer nodig is, zou ik gewoon ff wachten op die nieuwe procedure.
Er waren al threads over, oa.: [topic=152418]
Nieuwsbrief van XS4ALL: http://www.xs4all.nl/adsl/nieuwsbrief/nieuwsbrief2.html

Verwijderd

Of gewoon de de brief die ADSL gebruikers kregen van de KPN

hier www.ircworld.nl/kpn.htm

Verwijderd

Mooi, kpn gaat nu mee doen met de rest van de wereld. (op dit punt dan :) ).

Verwijderd

Ja, ik heb ook een brief gekregen, terwijl ik het adsl nog niet eens heb gekregen.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 11:36 schreef Bendertino het volgende:
Ja, ik heb ook een brief gekregen, terwijl ik het adsl nog niet eens heb gekregen.
Die ken ik dat heb ik nou ook , Geen adsl maar wel die brief (Sukkels die van KPN)
Pagina: 1