Toon posts:

[BC3] Frontje schilderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het een beetje te doen is om je Nokia-frontje te beschilderen? Ik ben van plan om
Citadel-Colour verf te gebruiken (= op waterbasis geloof ik) en dan af te dekken met een laag vernis (ook Citadel-Colour)
Suggesties/waarschuwingen e.d. welkom...

Verwijderd

Geen idee maar ben wel benieuwd naar het resultaat *D

Verwijderd

Ik heb wel gezien van mensen die hun Swing 200 overgespoten hebben :) [leek trouwens wel op een aanrecht, daar niet van :P]..

Verwijderd

Topicstarter
*lol* das niet de bedoeling... Het idee was om hem eerst een zwarte onderlaag te geven (met spuitbus), en dan een donkergroen
marmer-patroon ''aan te brengen''

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 21:04 schreef FlameHeaD het volgende:
Ik heb wel gezien van mensen die hun Swing 200 overgespoten hebben :) [leek trouwens wel op een aanrecht, daar niet van :P]..
Hihi, valt toch niets te verpesten >:)

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 21:07 schreef LeAD het volgende:
*lol* das niet de bedoeling... Het idee was om hem eerst een zwarte onderlaag te geven (met spuitbus), en dan een donkergroen
marmer-patroon ''aan te brengen''
Moet kunnen toch? Zolang het maar hoogglans is denk ik...

Verwijderd

vriend van me heeft al 30 frontjes lopen beschilderen, en allemaal zwaar stoer, heeft ie gewoon met autolak gedaan volgens mij:)

Verwijderd

/me krijgt weer een idee voor komend weekend.

Verwijderd

Topicstarter
Naturally... :)
hoogglans geeft toch het beste resultaat (denk ik). Maar de vraag is om de verf blijft zitten, of dat ie eraf slijt... iemand ervaring???

Verwijderd

Autolak zal niet snel slijten :9

Verwijderd

Topicstarter
MAAR ik gebruik dus geen autolak... :) ik gebruik Citadel Paint, maar dat is beswel duurzaam enzo, en vergeet niet dat ik eerst een onderlaag doe, en op het einde een laag vernis/lak...

Verwijderd

Lijkt mij dat verf eventually zal gaan verschilveren/oplossen, woon je vlakbij Schiphol? :)

Verwijderd

1 krasje en daar gaat je self-made patroon :'(

Verwijderd

He kom eens op icq man !

Verwijderd

Waar ken jij me vandaan?

Verwijderd

Thnx :Y)

Verwijderd

gewoon een oud frontje van bijvoorbeelje vader jatten en uitproberen....:r
Pagina: 1