I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Hacken is wel een heel groot woord voor dit voorval. Hotmail is namelijk een van de best beveiligde sites van internet.
Het ligt aan het volgende:
Als je gaat inloggen kun je 3 niveaus van beveiliging kiezen:
1)Public/shared computer
2)Keep me signed in to this and all other Passport sites unless I sign out.
3) Neither
Hij staat standaard op de 3e > Neither.
Je moet hem echter ff op de 1e zetten want dan ''onthoud'' hij het wachtwoord niet. Er is namelijk software waarin je op een (meestal openbare) computer op iemand anders zijn hotmail kun inloggen, mits die persoon op die computer ingelogd heeft en de computer niet uit is geweest.
Duidelijk?
Ik hoop het voor je
Het ligt aan het volgende:
Als je gaat inloggen kun je 3 niveaus van beveiliging kiezen:
1)Public/shared computer
2)Keep me signed in to this and all other Passport sites unless I sign out.
3) Neither
Hij staat standaard op de 3e > Neither.
Je moet hem echter ff op de 1e zetten want dan ''onthoud'' hij het wachtwoord niet. Er is namelijk software waarin je op een (meestal openbare) computer op iemand anders zijn hotmail kun inloggen, mits die persoon op die computer ingelogd heeft en de computer niet uit is geweest.
Duidelijk?
Ik hoop het voor je
We see things as we are, not as they are
Je heb dus kans dat iemand haar password heeft geraden, of het antwoord op de vraag wist.
Maat van mij had als vraag Wat is de beste voetbal club van nederland?
Moelijk antwoord
Moelijk antwoord
Ja, dat is ook nog een optie.Op dinsdag 03 april 2001 22:27 schreef Freezerator het volgende:
Je heb dus kans dat iemand haar password heeft geraden, of het antwoord op de vraag wist.
Moelijk antwoord
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
euhhh knuddeboys86, maar dat weet iedereen toch niet?Op dinsdag 03 april 2001 22:27 schreef Freezerator het volgende:
Moelijk antwoord
Verwijderd
Nee, Feyenoord natuurlijk :):):):):):)Op dinsdag 03 april 2001 22:27 schreef Freezerator het volgende:
Moelijk antwoord
Pagina: 1