Nou werd mij door iemand verteld dat IRC kanalen, Websites, enz. op adres kunnen bannen, zodat je er niet meer gebruik van kunt maken. En ook als je een dynamisch IP hebt
Dus ikke:
" Echt niet, ze kunnen alleen op hosts bannen (dus een complete/halve isp)"
En nu weet ik het ook ff niet meer
Wat is het nu dan
Dus ikke:
" Echt niet, ze kunnen alleen op hosts bannen (dus een complete/halve isp)"
En nu weet ik het ook ff niet meer
Wat is het nu dan
met papier mache kun je alles maken!!
Maar dus niet "alleen-mijn-computertje".Op dinsdag 03 april 2001 19:42 schreef havana het volgende:
je kan ZOWEL op host als op IP bannen volgens mij
je kunt ook hele proxy''s bannen
En dus alleen op IP''s, IP ranges, Hosts, domeinen.
toch
jouw computertje heeft een ip (anders had je dit niet geschreven..), kunnen ze dus ook bannen
(wordt wat lastiger als je een dynamisch ip hebt, maar bij casema verandert vaak alleen het laatste nummer, doe je 213.17.17.% en dan hebben de rest van de gebruikers pech
(wordt wat lastiger als je een dynamisch ip hebt, maar bij casema verandert vaak alleen het laatste nummer, doe je 213.17.17.% en dan hebben de rest van de gebruikers pech
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Zo dacht ik het dus ook, thank youOp dinsdag 03 april 2001 19:54 schreef Willem2 het volgende:
jouw computertje heeft een ip (anders had je dit niet geschreven..), kunnen ze dus ook bannen