/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Neej, maar ze mogen ''t wel.... ff kijken of jij geen servertjes draait ofsow...
Dacht ik ook!?
Ik heb ze trouwens ook opgebeld!
Ze zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat het afkomstig is van upc zelf! Duh!
Die eerst kerel die ik aan de telefoon kreeg wist niet eens wat een UDP-protocol is .
UPC?????
Ik heb ze trouwens ook opgebeld!
Ze zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat het afkomstig is van upc zelf! Duh!
Die eerst kerel die ik aan de telefoon kreeg wist niet eens wat een UDP-protocol is .
UPC?????
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Gebeurde regelmatig bij mij, ik gebruik zonealarm. Nu ik een hardware firewall/router heb merk ik er nix meer van. 
Wat ook kan schelen is dat je met blackice de poort op stealth zet.
Wat ook kan schelen is dat je met blackice de poort op stealth zet.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Kom je toevallig uit doetinchem of omstreken?
daar worden nu scans uitgevoerd...
daar worden nu scans uitgevoerd...
I want to live forever, so far.. so good.
Yep !
En vandaag gaan ze net zo hard weer door met scannen
Pagina: 1