[BC3] MXStream inlog / SMC Router

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb vernomen dat per 9 april eindelijk het dashboard verdwijnt en wil nu de SMC router gaan bestellen. Bij oupost.com komt ie op een acceptabele $128 incl. verzendkosten maar ivm garantie wil ik hem toch het liefst in Nederland kopen. Weet iemand of ie ondertussen in Nederland geleverd wordt (Acal schijnt hem te leveren maar tegen een erg hoge prijs)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:41
Die garantie zit tegenwoordig wel goed. Ik heb nu zo''n 2,5 maand die router (waar 1,5 maand RMA van...:()... Ik heb hem uit USA en dat wilde ze hier in Europa eerst niet ondersteunen, moest naar USA gestuurd worden. Had ik dus geen zin in, dus veel mensen van SMC kwaad opgebeld... Mede hierdoor (hebben ze mij tenminste verteld) geven ze nu ook support op USA producten... Ik heb net een nieuwe gekregen...:)

BTW, bij het bestellen van PC onderdelen uit USA, denk er dan wel aan dat je nog zo''n 20 a 25 % invoerbelasting moet betalen aan de postbode...

Verwijderd

Als ik even mag vragen, welk type router heb jij van SMC.
Ik zelf heb de Barricade 7008BR en ik krijg het dus echt niet aan de praat met MXstream.
Het al de mogelijkheid voor single-login (sinds 3 dagen) maar ook nu werkt het nog niet.
Heb vandaag contact gehad met Acal en ook die kunnen niet helpen.
Ben wel heel erg benieuwd of iemand het al wel werkend heeft gekregen met MXstream.