Hey,
ik zit bij chello, en ik baal ontzettend van die trage upload.
Is er iets wat ik hieraan kan doen? 
Kool J
ik zit bij chello, en ik baal ontzettend van die trage upload.
Kool J
I want to live forever, so far.. so good.
Uhm is het niet gewoon 16? Want 16.8 dan kom ik op 134.4 kbits/sec.. Dat vind ik een extreem wazig getalOp dinsdag 03 april 2001 10:22 schreef Warbringer het volgende:
je max upload is 16.8 kb/sec
Trust me... als je ideale verbinding hebt, krijg je het...Op dinsdag 03 april 2001 10:33 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Uhm is het niet gewoon 16? Want 16.8 dan kom ik op 134.4 kbits/sec.. Dat vind ik een extreem wazig getal..
werkte voor de oude LANCITY modems... nu niet meer. Werkt ook niet voor de Terayons, en zeke rniet voor de Com21.Op dinsdag 03 april 2001 10:36 schreef koolJ het volgende:
Ik had een tijdje geleden gehoord over een programmaatje, FuckUPC, en die verbeterde de prestatie''s van Chello met behulp van software. Wie weet hier meer over?
Wees consequent, maar niet altijd
Dat programma werkte alleen met LANCity modems, omdat dat type modem verouderd is. Als het goed is leverd Chello die dingen niet eens meer uit, en worden ze zo zoetjes aan vervangen door Terayon en COM21 modems. En met die laatste 2 valt echt NIETS te beginnen.Op dinsdag 03 april 2001 10:36 schreef koolJ het volgende:
Ik had een tijdje geleden gehoord over een programmaatje, FuckUPC, en die verbeterde de prestatie''s van Chello met behulp van software. Wie weet hier meer over?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Maar ook al heb je nog wel zo''n LANcity modem (zoals ik en een hele hoop anderen mensen) dan werkt dat tooltje dus ook gewoon niet meer...!Op dinsdag 03 april 2001 14:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat programma werkte alleen met LANCity modems, omdat dat type modem verouderd is. Als het goed is leverd Chello die dingen niet eens meer uit, en worden ze zo zoetjes aan vervangen door Terayon en COM21 modems. En met die laatste 2 valt echt NIETS te beginnen.
Verwijderd
Puur nieuwsgierig.. Waarom in hemelsnaam DAT getal en hoe weet JIJ datOp dinsdag 03 april 2001 12:27 schreef Warbringer het volgende:
Trust me... als je ideale verbinding hebt, krijg je het...maar 128Kbit/sec is idd 16 kb/sec dus heb je IETSIE PIETSIE MEER..
Weet je dat nu nog niet?Op woensdag 04 april 2001 09:19 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierig.. Waarom in hemelsnaam DAT getal en hoe weet JIJ dat?
Ok..Op woensdag 04 april 2001 10:39 schreef Warbringer het volgende:
Ik _werk_ bij UPCen tja.. je hoort wat.
bijvoorbeeld hoe je dat download limiet kan omzeilen
Dan kunnen ze zeggen: U krijgt meer dan 128Kilobyte aan uploadcapaciteit.Op woensdag 04 april 2001 09:19 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierig.. Waarom in hemelsnaam DAT getal ..
Verwijderd