Life goes as it goes.
Je zou in de headers van de mail even kunnen kijken en mischien wat íp -adressen proberen te traceren. Je kan dan wel veel te weten komen over de afzender.
De headers ja? wat zijn dat? waar staan die?Op maandag 02 april 2001 21:08 schreef Bulldog het volgende:
Je zou in de headers van de mail even kunnen kijken en mischien wat íp -adressen proberen te traceren. Je kan dan wel veel te weten komen over de afzender.
Life goes as it goes.
Als je Outlook Express gebruikt kun je de headers krijgen door het bericht te selecteren:
En dan linker "alt" + "enter" dan krijg je de headers.
En dan linker "alt" + "enter" dan krijg je de headers.
Het is een hotmail account dus !
maar het is wijzijnkeien@hotmail.com
maar het is wijzijnkeien@hotmail.com
Life goes as it goes.
via neotrace ben ik er al achte gekomen dat ie chello heeft maar nie meer
Life goes as it goes.
Verwijderd
Wat goed van jou!
, maar zal ik hem bommen dan? e-mail adresje van je erbij voor het effekt of een nickname...? Zegt u het maar
maar bom je dan niet hotmail?Op maandag 02 april 2001 21:32 schreef mxstrAEm het volgende:
Wat goed van jou!, maar zal ik hem bommen dan? e-mail adresje van je erbij voor het effekt of een nickname...? Zegt u het maar
het moet alleen effect op hem hebben en stuur mij effe iets om dat mee doen en je had het over een script? passen die handel
Life goes as it goes.
Verwijderd
Hoho...ik ben geen kerstman 
Yep uiteraard bom ik hotmail...kan toch niet ruiken of ie andere e-mail adressen heeft?
Zoals ik al zei, kan hem ook smsbommen of icqbommen, zeg het maar. Ik bom hem gewoon...skiet d''ran
Yep uiteraard bom ik hotmail...kan toch niet ruiken of ie andere e-mail adressen heeft?
Zoals ik al zei, kan hem ook smsbommen of icqbommen, zeg het maar. Ik bom hem gewoon...skiet d''ran
ze zitten op msn maar ik heb al gekeken naar de details >geen maar wat heb je als afzonder bij die bom gedaan?
Life goes as it goes.
Waarom bommen? Heeft ie wat misdaan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Mijn eigen e-mail adres en reklame voor tweakers.net 
Ik ben benieuwd of ze me terug mailen, kan nog leuk worden. Hoe heten ze op msn dan? Nickname plz. >>
Ik ben benieuwd of ze me terug mailen, kan nog leuk worden. Hoe heten ze op msn dan? Nickname plz. >>
(l)is... is zijn naam
Life goes as it goes.
Pagina: 1