Toon posts:

[BC3] nieuwe foon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om zeer binnekort een nieuwe pre paid mobiele telefoon aan te schaffen.. graag jullie mening over welke ik moet kope..
ik heb ongeveer f300,- (evt 350)
en ik wil er mee kunne bellen en wappen, ik woon in zwolle dus ik zoek eigelijk een goede "provider" voor mobiele foons hier in de buurt.. ik heb gehoord dat libertel en KPN de beste zijn maar hoe zit et met dutchtone e.d.? een T20+ dutchtone pre paid lijkt me iig wel wat.. graag ff jullie mening

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Kijk eens op http://www.kieskeurig.nl ;) daar staan veel ervaringen......

Verwijderd

Topicstarter
van die site wist ik al af :)
maar er staan geen meningen over de aanbieders van pre paid in de buurt van zwolle dus het zou wel handig zijn als iemand me kon vertellen welke je gewoon absoluut niet moet neme en welke ik kan overwegen.. in et principe wil ik dutchtone maar als de ontvangst nou echt zwaar brak is in zwolle e.o. zal ik dus nog ff door moeten zoeke..

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Vraag het aan vrienden / kennissen?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
da heb ik dus gedaan maar de meesten van hen gebruiken libertel of KPN..
ik vraag me nu vooral af hoe et zit met dutchtone dus ;)

Verwijderd

/me heeft overal in Nederland waar hij is geweest, de maximale ontvangst met KPN :).
Dat i.c.m. een Ericsson T28S.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 16:50
Op maandag 02 april 2001 19:27 schreef C0d3X het volgende:
da heb ik dus gedaan maar de meesten van hen gebruiken libertel of KPN..
ik vraag me nu vooral af hoe et zit met dutchtone dus ;)
Ik heb sinds kort ook Dutchtone na altijd Libertel/KPN gehad te hebben en het valt me niet eens tegen.

In kleinere gehuchten heb je soms geen/slechte ontvangst maar daar kom ik toch nooit.
En middenin een bos ook niet en op de wadden eilanden ook niet.
Voor de rest weet ik niet precies hoe het in Zwolle zit maar ik weet vrijwel zeker dat in de grotere steden de ontvangst gewoon goed is.

Ik heb ook de mogelijkheid tot wappen met m''n 6210 en dat gaat ook prima.
Ik heb een extra menuutje in de telefoon gekregen die "infotime" heet en daar kan ik zoiezo wel info uithalen.
(weet alleen de prijs nog niet!)
Voor de rest wap ik weinig moet ik zeggen dus daar kan ik je niet mee helpen verder.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:20

Wimo.

Shake and Bake!

Dat i.c.m. een Ericsson T28S.
Ik wacht ook nog steeds op m''n t28s.. al 2 weken.. maar het lijkt wel of de verkoper van de aardbodem is verdwenen :( Hij is nooit meer online en ook niet op got ;(

Verwijderd

Topicstarter
wat is pcies de meerwaarde van een t28 tegenover een T20?

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 17:46 schreef C0d3X het volgende:
ik ben van plan om zeer binnekort een nieuwe pre paid mobiele telefoon aan te schaffen.. graag jullie mening over welke ik moet kope..
ik heb ongeveer f300,- (evt 350)
en ik wil er mee kunne bellen en wappen, ik woon in zwolle dus ik zoek eigelijk een goede "provider" voor mobiele foons hier in de buurt.. ik heb gehoord dat libertel en KPN de beste zijn maar hoe zit et met dutchtone e.d.? een T20+ dutchtone pre paid lijkt me iig wel wat.. graag ff jullie mening
Sony J5, 350 piek pre pay libertel..

Kan je mee wappen, bellen, pop e-mail checken :), hands free, picture messages, zelf liedjes opnemen, 88 gram ideaal ding... ik heb hem ook... ;)
Pagina: 1