Toon posts:

[BC3] primafoon/tel. winkel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje aan mensen die bij de primafoon werken of bij een andere telefoon winkel.
ik heb een siemens c35i, die is naar de klote gegaan met flashen,hij doet niks meer, als ik hem weer wil flashen doet ie ook niks.
Nou is mijn vraag of ie nog gemaakt kan worden en wat dat dan kost?

M Vr Gr
Pascal

Verwijderd

Hoi,
Waarschijnlijk kan ie wel gerepaeerd worden. Je zou kunnen proberen te zeggen dat ie het opeens niet meer deed.

Maar een reparatie kan flink kosten tussen de 75, -- 250,-
:(

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37
Wordt automatisch een nieuwe tel. Wat je ook kan doen, is dom doen, en zeggen Ik niet weten... 50% kans dus!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Freezerator
  • Laatst online: 17:02
Ik werk sinds kort bij z''n kpn distributie centrum. Daar komen dus per dag z/n duizend van die kapotte foontjes binnen, deel wordt gefixt, ander deel gaat door shredder en wordt een nieuwe gestuurd. Ze worden wel allemaal getest.

• Byteripper
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik heb ook een keer zo''n mislukte Siemens c35i in handen gehad... Als je ''m aanzette gingen de lampjes even aan en uit en daarna deed ie nix meer. Ik heb die datakabel aangesloten en de firmware er compleet opnieuw ingeschreven, en daarna werkte hij weer als vanouds (met nieuwe software).

Byteripper.

Verwijderd

Topicstarter
bij mij doet ie het ook weer met de software (c35i v18) er is 1 nadeeltje ... je kan hem niet unlocken
Pagina: 1