[BC3] plaats hier alle mogelijkheden om mijn kabel....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
plaats hier alle mogelijkheden om mijn kabelinternet van slownera quicknot sneller te maken!
ik heb welleens een programma geprobeert maar dat helpt niet echt!
ik ga nu op zijn hoogst met 7 a 8 maar dat is echt maximum.

maar mijn kennis heeft ook soneraprofit en die gaat met 11 A 12

DUS WIE WEET ER HOE IK MIJN VERBINDING IETS KAN TWEAKEN!?

alvast bednakt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik denk niet dat dat gaat lukken...

Internet via de kabel is namelijk een netwerk waarbij je de snelheid moet delen met andere mensen die ook op jouw segment zitten. Dus het is erg waarschijnlijk dat Sonera de snelheid niet knijpt, zodat je daar dus zelf ook niets aan kunt doen. (Het is het maximum van de apparatuur van Sonera) Helaas.

Byteripper.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en al die programma''s dan?
en die regedit trucks?

kan iemand mij dat verklaren?
of doen die het alleen bij telefoon?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Probeer DAP

Verwijderd

Je moet flink gaan klagen bij die helpdesk van ze en zeggen dat je nog geen eens een internetgame kunt spelen (Unreal,Fifa etc.)
En dat je maar download met een snelheid van 6 Kb en dat je daarvoor absoluut geen abbonnement van ze hebt aangeschaft, ik heb namelijk ook zo''n snelheid gehad en met veel klagen zit ik nu bijna altijd op de 60 Kb

Verwijderd

Okay wat je doet, je pakt een chemisch goedje en gooit dat in het waterleidingsysteem van je straat/wijk/dorp zodat iedereen plat is. [behalve jij, want dat drink jij niet!]
Wat je dan doet, is met een bijl het centrale kastje open hakken, dan pak je je kabel modem en rag je die daar op aan. [geen uitleg nodig, je pakt die kabel waar op staat: ''Internet voor sukkels want zij gebruiken Sonera'' en die RAG je op je kabelmodem!
Dan FF op nieuw booten, DAP pakken en je gaat veel sneller :)

Jongen FF serieus:
Als er mogelijkheden waren om Sonera sneller te maken, dat iedereen met 800kb/s door de bocht ging was dat allang bekend hè :)

Kijk anders ook es op Speedguide of gebruik de Search en lees alle artikelen!
Maar DAP helpt erg, zoveel mogelijk bij binnenkomst van je CAI kabel zitten (en geen TV kijken:S?)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 19:37 schreef The_one_and_Only het volgende:
Je moet flink gaan klagen bij die helpdesk van ze en zeggen dat je nog geen eens een internetgame kunt spelen (Unreal,Fifa etc.)
En dat je maar download met een snelheid van 6 Kb en dat je daarvoor absoluut geen abbonnement van ze hebt aangeschaft, ik heb namelijk ook zo''n snelheid gehad en met veel klagen zit ik nu bijna altijd op de 60 Kb
Ik zit ook bij Slownera Quicknot, en had ze een heel uitgebreid meeltje gestuurd met een klacht over de snelheid, en dat vrienden bij andere concurerrende bedrijven veeel hogere snelheden haalden, en oko de slechte scores van www.ivis.nl daarbij toegevoegd en nog wat meer.

Enkele dagen later kreeg ik een meeltje terug, met doodleuk het bericht dat je met een powerabbo een max had van 64 kb/s, dat ze daarmee hopen me voldoende geinformeerd te hebben.

Nou, dat hebben ze zeker, nu weet ik tenminste dat ik geen Sonera meer neem als ik eenmaal hier uit huis ben.

Stelletje klootzakken, ander kabelbedijfen halen wel hoge snelheden, waarom jullie dan niet! Stelletje hufters daar :(

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 08:08
Op zondag 01 april 2001 21:02 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Enkele dagen later kreeg ik een meeltje terug, met doodleuk het bericht dat je met een powerabbo een max had van 64 kb/s, dat ze daarmee hopen me voldoende geinformeerd te hebben.
Nu kan je wel tekeer gaan, maar die limiet staat in alle correspondentie die je vooraf krijgt al vermeld.
Als het je niet aanstaat, neem dan geen abbo.
Pagina: 1