It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik ben toch malle pietje niet!
dit komt mij bekend voor...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar na een maand ofzo nadat ze flink hebben zitten werken bij @home had ik er geen last meer van, ligt dus vet aan @home denk ik
ik woon trouwens in Maastricht
PIII 800@804 Mhz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bewijst toch maar weer dat @home niet weet waar ze mee bezig zijnOp zondag 01 april 2001 17:17 schreef Gipspute2 het volgende:
@home CD?Kun je die ook krijgen dan? Ik heb niets gekeregen van @home, maar alles werkt perfect hier.
hoe denk jij nu @home opnieuw geinstallt te krijgen na een format c:
(ok je kunt die software wel downloaden, maar toch....)
PIII 800@804 Mhz
op die cd staat alleen ie5.5 e.d en die logo''s ervoor.
weet nog altijd niet waardoor het komt. het ligt waarschijnlijk aan @home maar als je opnieuw opstart werkt het weer. dus kan niet alleen aan @home liggen.
maar het werkt hier (maastrich, de heeg) iig weer goed
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
CD voor @home? Nog nooit gebruikt... Ligt hier ook voor nix, haal r alleen altijd de Network diagnostic zooi vanaf, waarom die CD gebruiken? Eerst n oude IE erover gooien en daarna moet je nog al je instellingen gaan veranderen... Nee bedankt.Op zondag 01 april 2001 17:39 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
bewijst toch maar weer dat @home niet weet waar ze mee bezig zijn
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
hey das aardig kort in de buurt, ik woon in groeselt!!Op zondag 01 april 2001 18:45 schreef cosmoOo het volgende:
het werkt nu allemaal weer gewoon goed. (voorlopig ?
maar het werkt hier (maastrich, de heeg) iig weer goed
en ik had dus ook eerst dat probleem dat na 5/10 min de verbinding met @home wegviel
misschien een plaatselijk probleempje van @home
PIII 800@804 Mhz
Ik woon in maasticht, Jij woont helmaal niet in maastricht vieze overloper! Bist dich noe une echte Groeselt-er?Op zaterdag 31 maart 2001 23:38 schreef ViperGTS het volgende:
ik woon trouwens in Maastricht
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Heb je wel een henig vet @Home tekentje in de menubalk!!!Op zondag 01 april 2001 23:54 schreef LiquidSilver het volgende:
CD voor @home? Nog nooit gebruikt... Ligt hier ook voor nix, haal r alleen altijd de Network diagnostic zooi vanaf, waarom die CD gebruiken? Eerst n oude IE erover gooien en daarna moet je nog al je instellingen gaan veranderen... Nee bedankt.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
jong jij woont ook niet in maastricht, Eysden reken ik niet tot maastricht, enne ja ik ben een echte groeselder, dulle weursOp maandag 02 april 2001 10:40 schreef Weurst het volgende:
[..]
Ik woon in maasticht, Jij woont helmaal niet in maastricht vieze overloper! Bist dich noe une echte Groeselt-er?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
@home software instaleren? nee dank u, mijn linuxbak pikte die IE4.0 toendertijd niet, moteur snapte er niets vanOp zondag 01 april 2001 17:39 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
bewijst toch maar weer dat @home niet weet waar ze mee bezig zijn
host, dhcp aangezet en linux werkte ook weer, die CD heb je echt nergens voor nodig (behalve als de helpdesk op jou hdd wil kijken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Tuurlijk niet, zegt ie toch ook niet he en ja Viper, jij hoort ook bij Eijsden, en niet bij Maastricht, sjeng!Op maandag 02 april 2001 17:25 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
jong jij woont ook niet in maastricht, Eysden reken ik niet tot maastricht, enne ja ik ben een echte groeselder, dulle weurs
Mooie discussie trouwens....
Gegroet
Ja ik woon in Eijsden en daar ben ik trost op!Op woensdag 04 april 2001 13:01 schreef LiquidSilver het volgende:
Tuurlijk niet, zegt ie toch ook niet he en ja Viper, jij hoort ook bij Eijsden, en niet bij Maastricht, sjeng!
Mooie discussie trouwens....
Gegroet
Inderdaad!Op woensdag 04 april 2001 19:24 schreef Weurst het volgende:
[..]
Ja ik woon in Eijsden en daar ben ik trost op!
Go Weurs!!! Eijsden rulez!
ik stel NU een SLOTJE voor
PIII 800@804 Mhz