[BC3] @Home verbinding valt weg na 10min

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik zit hier mijn vader''s pc opnieuw te installeren maar de @home verbinding werkt na het opstarten 10min. en soms zelfs een paar uur goed en stopt er dan mee. (pingen is niet meer mogelijk) opnieuw opstarten en alles werkt weer goed.

ik heb niet de @home cd geinstalleerd maar gewoon handmatig de computernaam goed gezet en workgroup @home. ip op dhcp e.d.

ik denk zelf dat het een soort beveiliging is dat als je daar niet aan voldoet er wordt afgekicked. (controle om de 10 min ofzo ?)

iemand een oplossing ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43

The Legend

*Plop*

Nog een keer installeren met de @Home CD lijkt me het beste.

Ik ben toch malle pietje niet!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar zit jij ongeveer
dit komt mij bekend voor...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• muts
  • Laatst online: 07-04-2022
daar had ik 15 dagen last van maar sinds ze vrijdag hier bijna de hele dag hebben uit gelegen gaat het weer redelijk tot goed hier in groningen !!!!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
dit komt mij heeeeeeel erg bekend voor, heb dit al een keertje gepost en kreeg er geen reply''s op :(
maar na een maand ofzo nadat ze flink hebben zitten werken bij @home had ik er geen last meer van, ligt dus vet aan @home denk ik

ik woon trouwens in Maastricht

PIII 800@804 Mhz

• BC3 Victim
@home CD? :? Kun je die ook krijgen dan? Ik heb niets gekeregen van @home, maar alles werkt perfect hier. *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Noedelsupke
Op zondag 01 april 2001 17:17 schreef Gipspute2 het volgende:
@home CD? :? Kun je die ook krijgen dan? Ik heb niets gekeregen van @home, maar alles werkt perfect hier. *D
bewijst toch maar weer dat @home niet weet waar ze mee bezig zijn |:(

hoe denk jij nu @home opnieuw geinstallt te krijgen na een format c: :?

(ok je kunt die software wel downloaden, maar toch....)

PIII 800@804 Mhz

• BC3 Victim
Nou, je bent eigenlijk de software helemaal niet nodig. Vandaar.:P

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
het werkt nu allemaal weer gewoon goed. (voorlopig ?)

op die cd staat alleen ie5.5 e.d en die logo''s ervoor.

weet nog altijd niet waardoor het komt. het ligt waarschijnlijk aan @home maar als je opnieuw opstart werkt het weer. dus kan niet alleen aan @home liggen.

maar het werkt hier (maastrich, de heeg) iig weer goed :)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• BC3 Victim
Dat is natuurlijk mooi ;)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:35

Klippy

Still Game

Op zondag 01 april 2001 17:39 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

CD voor @home? Nog nooit gebruikt... Ligt hier ook voor nix, haal r alleen altijd de Network diagnostic zooi vanaf, waarom die CD gebruiken? Eerst n oude IE erover gooien en daarna moet je nog al je instellingen gaan veranderen... Nee bedankt.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Noedelsupke
Op zondag 01 april 2001 18:45 schreef cosmoOo het volgende:
het werkt nu allemaal weer gewoon goed. (voorlopig ?

maar het werkt hier (maastrich, de heeg) iig weer goed :)
hey das aardig kort in de buurt, ik woon in groeselt!!
en ik had dus ook eerst dat probleem dat na 5/10 min de verbinding met @home wegviel

misschien een plaatselijk probleempje van @home :?

PIII 800@804 Mhz

• Wuursj
  • Laatst online: 14:44

Wuursj

want worst is al bezet

Op zaterdag 31 maart 2001 23:38 schreef ViperGTS het volgende:
ik woon trouwens in Maastricht
Ik woon in maasticht, Jij woont helmaal niet in maastricht vieze overloper! Bist dich noe une echte Groeselt-er?

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Op zondag 01 april 2001 23:54 schreef LiquidSilver het volgende:
CD voor @home? Nog nooit gebruikt... Ligt hier ook voor nix, haal r alleen altijd de Network diagnostic zooi vanaf, waarom die CD gebruiken? Eerst n oude IE erover gooien en daarna moet je nog al je instellingen gaan veranderen... Nee bedankt.
Heb je wel een henig vet @Home tekentje in de menubalk!!! :? ik heb die CD dus (helaas) wel gebruikt :'(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• BC3 Victim
Hier in Emmen gebuik ik verder niets van @home... Alleen hun internetverbinding. Nix software.... *D

• Noedelsupke
Op maandag 02 april 2001 10:40 schreef Weurst het volgende:

[..]

Ik woon in maasticht, Jij woont helmaal niet in maastricht vieze overloper! Bist dich noe une echte Groeselt-er?
jong jij woont ook niet in maastricht, Eysden reken ik niet tot maastricht, enne ja ik ben een echte groeselder, dulle weurs

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Effe bellen met de helpdesk. En de software gebruik ik ook niet word hij alleen maar langzamer van.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 01 april 2001 17:39 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

@home software instaleren? nee dank u, mijn linuxbak pikte die IE4.0 toendertijd niet, moteur snapte er niets van >:)

host, dhcp aangezet en linux werkte ook weer, die CD heb je echt nergens voor nodig (behalve als de helpdesk op jou hdd wil kijken |:()

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Gewoon computernaam goed invoeren. ff tcp/ip weggooien en weer installeren. alles vanzelf laten komen door de DHPC server...Als die het dan niet goed doet ligt het aan @homo

• Klippy

Klippy

Still Game

Op maandag 02 april 2001 17:25 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

jong jij woont ook niet in maastricht, Eysden reken ik niet tot maastricht, enne ja ik ben een echte groeselder, dulle weurs
Tuurlijk niet, zegt ie toch ook niet he en ja Viper, jij hoort ook bij Eijsden, en niet bij Maastricht, sjeng!
Mooie discussie trouwens....
Gegroet

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Op woensdag 04 april 2001 13:01 schreef LiquidSilver het volgende:
Tuurlijk niet, zegt ie toch ook niet he en ja Viper, jij hoort ook bij Eijsden, en niet bij Maastricht, sjeng!
Mooie discussie trouwens....
Gegroet
Ja ik woon in Eijsden en daar ben ik trost op!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op woensdag 04 april 2001 19:24 schreef Weurst het volgende:

[..]

Ja ik woon in Eijsden en daar ben ik trost op!
Inderdaad!
Go Weurs!!! Eijsden rulez! :)

• Noedelsupke
[chantage mode]wegens dreigreacties heb ik deze tekst moeten weghalen:'([/chantage mode]

ik stel NU een SLOTJE voor :)

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1