[BC3] Chello met 2 PC,s

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb 1 chello aansluiting.
om beurten met 1 van de 2 pc,s aangesloten.
1 PC met 3com kaart
1 PC met realtec kaart
modem Terayon
de PC met 3 com wordt niet automatisch door Chello herkend :fout DHCP , wat is de oorzaak?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beste Ruuud
Dit was de juiste oplossing van mijn probleem
Bedankt en chapeau!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Waarom geen proxy :?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Bij Chello meldt je je aan met het mac adres van je netwerkkaart.. (denk ik)..

Dus als je een andere kaart gebruikt, werkt hij niet meer. Probeer eens de kaart van de pc die wel werkt in de andere te stoppen en kijk eens of het werkt.

Als het niet werkt, dan kan het niet op de manier die jij wilt en moet je een switch of proxy gebruiken.

edit:
Zinsverduidelijking

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Je moet je ip op de ene pc vrijgeven voordat je de kabel in de andere netwerkkaart stopt.

Dit doe je door start-uitvoeren en dan ''winipcfg'' in te typen. Klik dan op vrijgeven.

Ikzelf krijg bij m''n 3com kaart een ander IP dan bij m''n andere computer.