[BC3] Casema ''hangt'' om de minuut

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:29

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Ik heb hier (in Utrecht) Casema Premium, maar nu heb ik het probleem dat de verbinding na een paar minuten gewoon een halve minuut niets doet. Daarna gaat ie gewoon verder met waar ie mee bezig was, hij disconnect niet maar doet gewoon 30 seconden niets.
Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de oorzaak is niet zo moeilijk! ''tis Casema!

Ga voor ADSL in Utrecht. Trust me, het is het waard.

/me heeft een fast adsl abo bij xs4all en is daar zooooooooo blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Tja, maar ADSL kan nog niet in mijn wijk (waarom eigenlijk niet gdvrdmm....... :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Toch maar ff de casema helpdesk gebeld, na 20 minuten was ik eindelijk aan de beurt en na de standaard ''internet-explorer-settings-doorloop-procedure'' kwam de dame met de tip om de netwerkkaart welke verbonden is met casema om die een vast ip adres te geven (in de 169 range). ff booten en ''t werkte weer.... (ff afkloppen nog...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 14:56 schreef Amphora het volgende:
Toch maar ff de casema helpdesk gebeld, na 20 minuten was ik eindelijk aan de beurt en na de standaard ''internet-explorer-settings-doorloop-procedure'' kwam de dame met de tip om de netwerkkaart welke verbonden is met casema om die een vast ip adres te geven (in de 169 range). ff booten en ''t werkte weer.... (ff afkloppen nog...)
Mmm vast ip met cazema? tell me more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Nee, geen vast extern ip. maar de netwerkkaart die aan het modem zit een vast intern ip geven. De NTS adapter krijgt gewoon via DHCP een ander ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Hier in Sassenheim met een Basic abbo precies hetzelfde. De laatste tijd begint mijn netwerklampje weer lekker de knipperen nast het feit dat ik gem. 2 avonden per week niet het net op mag :( vanwege storingen aan de notificatie server.

Ik vrees dat het er alleen maar slechter op wordt of is het een nieuwe truk om het dataverkeer nog verder te minderen :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 18:14 schreef Amphora het volgende:
Ik heb hier (in Utrecht) Casema Premium, maar nu heb ik het probleem dat de verbinding na een paar minuten gewoon een halve minuut niets doet. Daarna gaat ie gewoon verder met waar ie mee bezig was, hij disconnect niet maar doet gewoon 30 seconden niets.
Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Casema hangt om de minuut ??
Casema hangt altijd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bij mij heeft kaasema ook van die hangers van een halve minuut, maar die zijn gelijk voorbij als ik bijvoorbeeld met getright van een andere server ga downen. :?:?:?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Maar ik moet zeggen nu werkt alles perfect, geen gezeik meer, altijd online, geen aanlog problemen.... nu de bandbreedte beperking van 256 kbit eraf (1 mbit minimaal van maken) dan zijn ze echt op de goede weg. Oh ja, dat PPPoE moeten ze ook afschaffen, alleen DHCP lijkt me veel beter.

Pagina: 1