[BC3] Essent bellen via de kabel, werkt dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35
www.twinner.nl

Schijnt alleen in Groningen e.o. te zijn

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik zag in de krant dat essent bellen via de kabel aanbiedt. De tarieven komen redelijk overeen met kpn, abbonenment is wat goedkoper. Als met al is het iets goedkoper. Maar nu vraag ik me af of er niet haken en ogen aanzitten. bv dat het wel altijd werkt enzo en dat niet als het onweert gelijk de telefoon niet meer werkt. Heeft iemand positieve zowel negatieve ervaringen hiermee? Hoe gaat die alles in zijn werk?
alvast bedankt

Verwijderd

Ik ken redelijk wat mensen die via Twinner bellen en het bevalt hun zeer goed [en mij ook als ik hun bel].

Het is dus een VERVANGER voor het KPN netwerk, het gaat d8 ik over de CAIkabel [wat jijzelf ook al suggereerd in je topictitle].

Ik zelf ga het bestellen voor mij oma, aangezien zij weinig belt en de abbo kosten dus lager uitvallen :), ook de tarivien, locaal en niet locaal zijn lekker goedkoper :)

Het nadeel is: je kan niet meer met een 16xx aanbieder bellen, zoals One.Tel , anyway: WEL een aanrader!

Verwijderd

Wat ik me trouwens afvraag, een paar dagen geleden de kabel in half groningen eruit.
Geen TV en geen KABEL internet [zelfs ik niet, terwijl ik over surfnet verbinding ga !]
Hebben de Twinner mensen toen kunnen bellen?

Verwijderd

Ok bedankt voor de informatie. maar dat laatste punt is ook wel belangrijk. Als de kabel eruit ligt, kun je dan ook niet meer bellen? Ik vrees dat dit zo is namelijk

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 31 maart 2001 20:22 schreef FlameHeaD het volgende:
Het nadeel is: je kan niet meer met een 16xx aanbieder bellen, zoals One.Tel , anyway: WEL een aanrader!
beetje offtopic...
WTF houdt dat 16xx in?
Ik overweeg namelijk ook om van kpn over te stappen op twinner van essent... en die eventuele haken en ogen zou ik ook eerst graag duidelijk hebben... Dat nadeel wat jij noemt, is mij volledig onbekend. Zou je (of iemand anders) zo vriendelijk willen zijn om dit uit te leggen?
* WFvN voelt zich meteen weer volledig newbie.... in ieder geval op dit gebied

Verwijderd

16xx nummer. Dan kunj goedkoper bellen buiten de regio. Was toen een hele tijd reklame over op tv. 1602....zijn en paar van die dingen.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 01 april 2001 12:02 schreef killerbolt het volgende:
16xx nummer. Dan kunj goedkoper bellen buiten de regio. Was toen een hele tijd reklame over op tv. 1602....zijn en paar van die dingen.
thanx

Verwijderd

Maar goed, als het een beetje onweert ligt bij ons dus de kabel er al uit. vooral tv. Computer weet ik niet, want die staat uit als het onweert. Bij ons slaat nogal vaak in. Maar dan ligt zeker ook je telefoon eruit dan? Nu is dat niet het geval. Al valt je stroom uit, je kunt nog steeds bellen. En dat vind ik toch wel een belangrijk punt. Je moeke zal van de trap af donderen en je kunt geen 112 bellen :?
Ander puntje is dat bijna iedereeen tegewoordig een mobiel heeft...dus in geval van nood, zal dit het oplossen.....maar toch

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 12:02 schreef killerbolt het volgende:
Meer info kan je vinden op Bellen.com ja, het veel besproken websiteje van die Ben Woldring :). [en nee ik spam niet, want ut is niet van mij :)].
Pagina: 1