Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
gewoon bron vermelden,
dan is het meestal wel goed.....
dan is het meestal wel goed.....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De Copyright voorwaarden lezen denk ik ?
STELEN: nee dat mag niet 
Maar overnemen
Ik zou ff om toestemming vragen of de voorwaarden lezen.
Veel suc6
Maar overnemen
Ik zou ff om toestemming vragen of de voorwaarden lezen.
Veel suc6
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Volgens mij staat er op teksten op internet niet standaard copyright. Dat zou dus betekenen dat je de tekst zonder meer mag overnemen (bron vermelden hoeft dan niet, is wel netjes:D) tenzij er bij die tekst een copyright vermeld staat.
Verwijderd
Dat voor de openbaarmaking en verveelvoudiging van werken de toestemming van de auteursrechthebbende noodzakelijk is, is geregeld in deOp vrijdag 30 maart 2001 23:42 schreef salT het volgende:
Volgens mij staat er op teksten op internet niet standaard copyright. Dat zou dus betekenen dat je de tekst zonder meer mag overnemen (bron vermelden hoeft dan niet, is wel netjes:D) tenzij er bij die tekst een copyright vermeld staat.
Auteurswet 1912.
Artikel 1 van die wet luidt: "Het auteursrecht is het uitsluitend recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van
diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen bij de wet gesteld."
Let op het woord maker
Zie http://www.buma.nl/algemeen/3algemeen.htm
niet moeilijk doen... gewoon jatten. Volgens mij doet echt niemand daar moeilijk over. Scripts die ik zelf maak worden zo vaak gejat en bij the way, is het hele webdesign niet ontstaan door copy&pakken
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
citeren mag altijd (dus een klein stukje tekst) met bronvermelding.
Verder vind ik jatten a-sociaal. Van mij hebben ze weleens een complete review gejat inclusief plaatjes en benchmarks en gepresenteerd als zijnde hun review
Als ze het netjes hadden gevraagd, had ik me zeer gevleid gevoeld.....
Verder vind ik jatten a-sociaal. Van mij hebben ze weleens een complete review gejat inclusief plaatjes en benchmarks en gepresenteerd als zijnde hun review
Als ze het netjes hadden gevraagd, had ik me zeer gevleid gevoeld.....
Pagina: 1