[BC3] Vereisten Chello-helpdeskmedewerker?

Pagina: 1
Acties:

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:35
Ik weet niet of dit echt hier thuishoort, maar het heest in iedergeval met internet te maken. Wat zijn de eisen die ze bij chello aan hun helpdeskmedewerkers stellen? Ik heb eind-april een sollicitatie, maar ik wel gewoon even kijken wat mijn kansen zijn om aangenomen te worden want anders ga ik weer doorzoeken naar ander (leuk) vakantiewerk. Weten jullie toevallig ook wat ik als 18-jarige ongeveer kan verdienen?

Verwijderd

Of je weet wat windows is, oh nee, dat is bij slownera zo :)

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

vriend van me heeft ooit bij planet internet gesolliciteerd, ging daar op gesprek en kreeg te horen dat ie overgekwalificeerd:) was.
Hij had dan ook wel een leuk cv opgesteld, kennis van linux, win9x, dos, win2k, enz.

• $n@p$hot
Ik hoop alleen dat ik met mijn sollicitatie niet te zenuwachtig ben, want ik ben niet zo goed in het spreken in het openbaar, voor vreemde mensen.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Heb ik ook last van en op de meest ongelegen momenten, had ik ook met rijexamen. Wil ik te goed rijden/te mooi, met als gevolg da''k nie goed op zit te letten zie een fietser over het hoofd en weer een ingreep.

Gewoon jezelf zijn en je niet beter voordoen dan je bent. Beetje nette kleren, en zorgen dat je er verzorgt uitziet.

Verwijderd

Vereisten Chello-helpdeskmedewerker? LOL :D

Alleen:
- Slecht/redelijk Nederlandse taal beheersen
- Niet intelligent overkomen

Als je daaraan voldoet ben je binnen 2 minuten je solicitatie door.>:);)

Maar om ook nog serieus te reageren: Duidelijke stem hebben en redelijke kennis hebben om problemen op te lossen.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
1. Goed smoesjes kunnen vertellen
2. Mensen aan de lijn houden a 35 cent per minuut

meer isser niet nodig

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Op zaterdag 31 maart 2001 04:46 schreef BigB het volgende:
2. Mensen aan de lijn houden a 35 cent per minuut
is tegenwoordig al 1,50 per minuut :(

Verwijderd

Zijn er dan eisen aan???
Je moet toch gewoon een beetje erg blond overkomen en dat is toch al genoeg :?

Verwijderd

Je moet een goede conditie hebben en niet snel agressief worden >:)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:39
het is 22 cent/minuut

oh.. en als jullie ooit bellen naar de helpdesk, zeg ff je GoT naam erbij, dan zoek ik je ff op en als je hier negatief gereageerd heb dan hang ik op en mag je het zelf uitzoeken ok? >:)

maar de vereiste zijn:
beetje motivatie
verstand van netwerken en windows 9x/NT
rustig en duidelijk kunnen praten
geduldig zijn

Itt de mensen hier denken, je krijgt hier trainingen op verschillende niveau''s.. technisch, communicatief.
je krijgt eerst een week lang training, dan 3 weken meeluisteren met iemand die al zelf ind e lijn zit. en dan na een maand mag je zelf pas.

dus we pakken niet de 1e de beste newbie met het verstand van een regenworm, en gooien die een headset om z''n oren.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 15:44 schreef Warbringer het volgende:
het is 22 cent/minuut

oh.. en als jullie ooit bellen naar de helpdesk, zeg ff je GoT naam erbij, dan zoek ik je ff op en als je hier negatief gereageerd heb dan hang ik op en mag je het zelf uitzoeken ok? >:)

maar de vereiste zijn:
beetje motivatie
geduldig zijn

Itt de mensen hier denken, je krijgt hier trainingen op verschillende niveau''s.. technisch, communicatief.
je krijgt eerst een week lang training, dan 3 weken meeluisteren met iemand die al zelf ind e lijn zit. en dan na een maand mag je zelf pas.

dus we pakken niet de 1e de beste newbie met het verstand van een regenworm, en gooien die een headset om z''n oren.
Waarom vragen ze dan zoveel studenten, lijkt me een beetje duur om die te gaan opleiden als ze maar 8 uur in de week werken ofzo en misschien daarna weer ergens anders gaan werken ?

Alleen 2de lijn en storingsdienst vereist veel technische kennis, die typmiepen op de 1ste lijn hebben echt geen ruk verstand van computers !

• $n@p$hot
Op zaterdag 31 maart 2001 15:44 schreef Warbringer het volgende:
het is 22 cent/minuut

maar de vereiste zijn:
beetje motivatie
geduldig zijn

Bedankt hier heb ik tenminste iets aan, ik hou jullie wel op de hoogte hoe af is gelopen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Begrijp ik goed dat hier iemand vrijwillig bij de Chello helpdesk gaat werken :?

Is dit in het kader van een een of andere HALT of rehabilitatie project ofzo >:)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:00
Op zaterdag 31 maart 2001 17:25 schreef Negotiator het volgende:
Begrijp ik goed dat hier iemand vrijwillig bij de Chello helpdesk gaat werken :?

Is dit in het kader van een een of andere HALT of rehabilitatie project ofzo >:)
LOL ;)
Pagina: 1