Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] SMS Dutchtonenummer Sagem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sagem 938 MW en dutchtone.
Ik wil Sms-en (DUH!) Maar ik weet niet waar ik het sms nummer moet inzetten, en waar ik dat moet doen, of ik dat moet doen, of kan het wel?
Ik heb met de search gelezen dat de sms service van dutchtone K.U.T. is, komt het hierdoor?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :7 :7

Verwijderd

Maar ik weet niet waar ik het sms nummer moet inzetten, en waar ik dat moet doen
da''s dezelfde vraag :)
Maar maakt niet uit. SMS van DutchTone kut? Dat valt nog wel mee toch? De belbundel-lijn van dutchtone is pas kut, die loopt standaard 24 tot 48 achter (abonnement is dat dus), en dat zeggen ze zelfs op de helpdesk! Maarja, dat was je vraag niet. Waar je dat nummer in moet zetten in de sagem weet ik niet precies, maar het is ergens onder Berichten (Menu 1). Ik weet het ook niet precies. Heb een tijdje de sagem MC 820 gehad. Wat een kolerdingen man! Heb nu siemens M35 en die rulet :)

anyway, denk je dat je er zo uitkomt?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
berichten, berichtenopties, bewerken, mailbox --> +31628500561

bel anders de klantenservice als je er niet uitkomt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij stond er al wel in, ik heb hem juist gevonden, maar ik had ook problemen met het tariefplan wijzigen, ze heebn gekloot met de aanmeding van mijn telefoon. Maar nu is mijn vraag ligt het dus niet aan dutchtone?
In idere geval ga ik 0800 0550 even latig vallen..... >:)

Verwijderd

Als je nummer goed staat ingesteld en het werkt niet zou het kunnen dat je berichttype ni goed staat (dus X400, e-mail of weet ik veel wat voor andere onzin ipv SMS), is ook ergens in te stellen in dat menu.

Hier ook dutchtone en SMS''en gaat just fine.Alleen pas geleje met abo (heb nu tijdelijk ff prepaid) problems met naar KPN en Ben SMS''en. Een sms''je sturen en dan kwam die 6x aan ofzo. Kreeg ook een sms''je dat 25 uur geleden was verzonden. Maar verder nooit problemen gehad. 1x bellen en het was na 5 minuten weer goed toen trouwens... vaag!