It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
ik wil het ook weten! die commandos had ik eerst wel!
als iemand die commands heeft met uitleg kan hij ze dan ff sturen via mail?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik ben een beetje mIRC dus IRC verslaafd dus ik heb een groote zooi nederlandse IRC servers hier en heel veel commands , dus als je ze wil weten mail me dan ff dan mail ik die troep wel ff naar je door
Groeten Michaael
Groeten Michaael
waarom niet hier posten ????Op zondag 01 april 2001 10:34 schreef theteek het volgende:
Verwijderd
Warez zijn verboden dus je kunt de link beter zelf ff verwijderen voordat de adjes het doen (met waarschuwing).
Het is vrij simpel je moet op bepaalde irc server naar Fserves zoeken in chans op dalnet zijn er VEEL!!! doe in zo kanaal bv #moviez <-- weet niet als dat kanaal er is
!list dan krijg je een lijst met alle mogelijke fservers in dat chan met de TRIGGER vraag je een dcc chat aan een Trigger kan bv. tweakers ruled zijn wanneer je die dcc chat acpeteer dan is het gewoon een dos/linux prompt in feite met de commandos dir ls krijg je te zien wat op die hdd staat en met get file name wordt het in de queue gezet of meteen gestuurd en queues kunnen heel lang duren voordat hij met zenden begint 1 tip zet dcc send auto get aan
it''s a simpel as that
!list dan krijg je een lijst met alle mogelijke fservers in dat chan met de TRIGGER vraag je een dcc chat aan een Trigger kan bv. tweakers ruled zijn wanneer je die dcc chat acpeteer dan is het gewoon een dos/linux prompt in feite met de commandos dir ls krijg je te zien wat op die hdd staat en met get file name wordt het in de queue gezet of meteen gestuurd en queues kunnen heel lang duren voordat hij met zenden begint 1 tip zet dcc send auto get aan
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Pagina: 1