In een netwerk kost het niks natuurlijk, maar dat wil je natuurlijk niet weten 
Via je GSM... ja dat kan... ik bel gewoon in naar HetNet (dat kost dus niets). Maar je betaalt wel gewoon belminuten
De snelheid is natuurlijk ook niet om over naar huis te schrijven. 14k4 ofzo
Via je GSM... ja dat kan... ik bel gewoon in naar HetNet (dat kost dus niets). Maar je betaalt wel gewoon belminuten
Ik bedoel eigenlijk hoe het gaat als je overal wilt kunnen internetten zonder telefoon snoertje
hoe werkt dat via gsm ofzo ?
hoe werkt dat via gsm ofzo ?
Zonder telefoonsnoertje kan helaas nog niet
Komt vast wel in toekomst.
Ehh via telefoon ik deed het via mijn S25 -> die had een ingebouwd modem en een infrarood poortje. Telefoon voor portje en gewoon via externe toegang inbellen. Gewoon standaard modem instellen.
Ehh via telefoon ik deed het via mijn S25 -> die had een ingebouwd modem en een infrarood poortje. Telefoon voor portje en gewoon via externe toegang inbellen. Gewoon standaard modem instellen.
Laptop met een ingebouwde GSM....cool... die zijn er volgens mij nog helemaal niet...
zou wel wat zijn...kan je ook meteen overal bellen (met headphonetje..)!
Gat in de markt!
Ook
zou wel wat zijn...kan je ook meteen overal bellen (met headphonetje..)!
Gat in de markt!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Dus het kan wel met snoertje via je mobiele tel. ?Op vrijdag 30 maart 2001 17:53 schreef havana het volgende:
Zonder telefoonsnoertje kan helaas nog nietKomt vast wel in toekomst.
Weet je toevallig of een nokia3210 dit ondersteunt ?
Verwijderd
Goed de S25 kan dus zonder snoertje, aangezien die een infrarood poort heeft, bij andere telefoons moet het in principe met een snoertje kunnen, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat de 3210 het juist niet kan.
Het gaat dan trouwens met 9600bps.
Hmmz, ik heb wel een datakabel voor de 3210.Op vrijdag 30 maart 2001 18:35 schreef johnny appleseed het volgende:
Goed de S25 kan dus zonder snoertje, aangezien die een infrarood poort heeft, bij andere telefoons moet het in principe met een snoertje kunnen, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat de 3210 het juist niet kan.
Kan het daar soms mee ?
Das een kabel die naar een com port gaat, weet iemand met welke dial-up instellingen ik het kan testen ?
Verwijderd
3210 kan dit niet (geen ingebouwd moden). 
Zelf surf ik altijd met een 8210, moet je wel een driver downen van Nokia.
Daarvoor altijd met S25 ingebeld, niet eens een driver nodig !
Zelf surf ik altijd met een 8210, moet je wel een driver downen van Nokia.
Daarvoor altijd met S25 ingebeld, niet eens een driver nodig !
Die is er al!!Op vrijdag 30 maart 2001 19:53 schreef Networx het volgende:
ze moeten gewoon een gsm maken die je ook in je pcmcia-slot kan pleuren
Van Nokia!
Ook
Weet iemand misschien een paar oude type''s telefoons die dit ondersteunen ?
Dan kan ik er ff een 2dehands kopen
Dan kan ik er ff een 2dehands kopen
pffff, omdat jij de 8210 oud vind vraag ik adn bij deze om een prehistorische 
Ik zoek gewoon een heel oud telefoontje die ik alleen gebruik voor inet via laptop.
moet dus een spot goedkoop dingie zijn
Ik zoek gewoon een heel oud telefoontje die ik alleen gebruik voor inet via laptop.
moet dus een spot goedkoop dingie zijn
Als ik mij niet vergis zijn er speciaal voor GSM''s in combinatie met notebooks speciale software modem modulators, maar die eisen nogalwat van het systeem, misschien is dat wat?
Verwijderd
De Nokia 6150 kun je voor ca. 200,- 2ehands krijgen.
Ik kan geen goedkopere oplossing bedenken eerlijk gezegd...
Ik kan geen goedkopere oplossing bedenken eerlijk gezegd...
Verwijderd
Best mogelijk, alleen ken ik deze oplossing niet.
Maar ik ben erg nieuwsgierig naar die emulatie, misschien dat iemand anders hier iets over weet ??
Overigens zegt llevering ook dat het veel van je laptop eist...ik weet niet wat voor één je hebt
Maar ik ben erg nieuwsgierig naar die emulatie, misschien dat iemand anders hier iets over weet ??
Overigens zegt llevering ook dat het veel van je laptop eist...ik weet niet wat voor één je hebt
Verwijderd
Hetzelfde idee als software op je pc zetten, zodat je een UTP kabel in je voeding kan steken om hem in een netwerk te hangen?
Met 7110 wil het ook wel (die heeft en IR poort en een ingebouwd modem) En die moet tweedehands zeker wel te krijgen zijn.
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Verwijderd
Blijft duurder dan 6150...|:(Op zaterdag 31 maart 2001 16:55 schreef Le Mol het volgende:
Met 7110 wil het ook wel (die heeft en IR poort en een ingebouwd modem) En die moet tweedehands zeker wel te krijgen zijn.
Ik wil graag internetten op mijn HP Jornada 680e... Kan dat ook?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat kan wel als je even zo''n Nokia3210 Internet kabel koopt, die past daar ook precies op...:)Op zondag 01 april 2001 17:18 schreef Gipspute2 het volgende:
Ik wil graag internetten op mijn HP Jornada 680e... Kan dat ook?
Ook
Pagina: 1