If it ain't broken, play with it till it breaks.
Heel goede ontwikkeling... Als het goed is zijn er vanaf dat moment ook veel minder storingen.
Byteripper.
Byteripper.
Gaat het dashboard ook bij euronet weg ?
Vast wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
domme vraag: hoe motten we dan inbelluh?
Gewoon zoals je dat nu ook doet: je maakt een VPN verbinding met Mxstream. Wat nieuw is, is dat je daarna níet meer op start.mxstream.nl hoeft in te loggen!domme vraag: hoe motten we dan inbelluh?
Ook gaat het NAT protocol eruit heb ik begrepen.
Verwijderd
Hoe kom je aan die info???Op vrijdag 30 maart 2001 17:18 schreef VincentB het volgende:
[..]
Gewoon zoals je dat nu ook doet: je maakt een VPN verbinding met Mxstream. Wat nieuw is, is dat je daarna níet meer op start.mxstream.nl hoeft in te loggen!
Ook gaat het NAT protocol eruit heb ik begrepen.
Want in de nieuwsbrief staat dat het dashboard tot 9 mei ook actief blijft.
Dus is het wel logisch dat als je met dezelfde VPN verbinding blijft inbellen, je alsnog het dashboard moet gebruiken.
Dit is heel goed nieuws. Ik kan nu gewoon die SMC router gaan gebruiken, toch??
"Choose life"
beter!! ik hoop dat je dan ook makkelijker een server eraan kan hangen..
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Dat het tot 9 mei nog actief blijft, is alleen maar een extra service. In de tijd van 9 april tot 9 mei worden de gebruikers netjes ingelicht over het feit dat het dashboard gaat verdwijnen.Op vrijdag 30 maart 2001 17:32 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info???
Want in de nieuwsbrief staat dat het dashboard tot 9 mei ook actief blijft.
Dus is het wel logisch dat als je met dezelfde VPN verbinding blijft inbellen, je alsnog het dashboard moet gebruiken.
Je bent niet meer verplicht om het te gebruiken.
Verwijderd
Aah, eindelijk goed ADSL nieuws
Dat stomme dashboard... ik krijg 1 van de 2 keer een "Bad Request" en dan moet ik ''m weer vernieuwen
Soms word je daar behoorlijk moe van
Pagina: 1