Wie weet de email instellingen van noknok email. de pop.noknok.nl doet het niet. Of is de pop server geen pop.noknok.nl?
Kan je dat wel via Outlook checken? Ik heb even gekeken op noknok.nl maar er stonden alleen maar aanwijzingen voor webbased email...
Verwijderd
Nee zo te zien kan het niet.
Zeker een auto naar jouw keuzeOp vrijdag 30 maart 2001 16:56 schreef researcher het volgende:
diegene die goed antwoord geeft krijgt een auto (naar keuze)
Nee hoor, tuurlijk niet... sommige zijn afgeschermd of gebruiken een ander protocol..
Verwijderd
Als makkelijk voorbeeld natuurlijk Hotmail/Dolfijn/noem het maar op wat voor webmailprovider.
Ehm. In outlook wordt er gevraagd of je een HOTMAIL of ander email adres op wil geven om te gebruiken.|:( Dus geef ff een ander voorbeeld.Op vrijdag 30 maart 2001 17:21 schreef johnny appleseed het volgende:
Als makkelijk voorbeeld natuurlijk Hotmail/Dolfijn/noem het maar op wat voor webmailprovider.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat Hotmail een pop3 server heeft
Verwijderd
Lekker toontje is dat zegOp vrijdag 30 maart 2001 17:24 schreef researcher het volgende:
[..]
Ehm. In outlook wordt er gevraagd of je een HOTMAIL of ander email adres op wil geven om te gebruiken.|:( Dus geef ff een ander voorbeeld.
Ik geef een voorbeeld en jij hebt een grote bek.
Nee hotmail heeft geen POP3, dat gaat meen ik via HTML.
Probeer jij maar eens via Eudora in je Hotmail te komen.
Maar goed nogmaals je kan ook normaal praten hoor, zonder met je kop tegen een muur te gaan stampen.
Verwijderd
HOTMAIL gaat idd via een HTML procedure, maar er zijn wel hotmail email programma''s, net zoiets als OE maar dan niet van MS dus !Lekker toontje is dat zeg
Ik geef een voorbeeld en jij hebt een grote bek.
Nee hotmail heeft geen POP3, dat gaat meen ik via HTML.
Probeer jij maar eens via Eudora in je Hotmail te komen.
Maar goed nogmaals je kan ook normaal praten hoor, zonder met je kop tegen een muur te gaan stampen.
Ik heb FF voor gezocht maar ik kon nergens die instellingen vinden, misschien FF hun helpdesk bellen, jah die dingen bestaan idd jah.
Ohja, het is dus niet altijd zo dat er pop of smtp voor staat, hangt er maar niet af hoe jij je mailserver configureert!
ja ok sorry dat is een html ik had ff haast maar die instellingen zouden ze die dan niet een beetje voorspelbaarder kunnen maken dat zou een stuk handiger zijn.
De smtp.noknok.nl is wel goed alleen de inkomende mailserver moeten we nog hebben.
en anders toch de helpdesk bellen.
De smtp.noknok.nl is wel goed alleen de inkomende mailserver moeten we nog hebben.
Verwijderd
is het niet noknok.nl of mail.noknok.nl o.i.d.? Soms zijn ze daar nog wel es raar in de providers hoor :)!Op vrijdag 30 maart 2001 23:20 schreef researcher het volgende:
ja ok sorry dat is een html ik had ff haast maar die instellingen zouden ze die dan niet een beetje voorspelbaarder kunnen maken dat zou een stuk handiger zijn.
Pagina: 1