Toon posts:

[BC3] Europe Online - proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken een Europe Online abonnementje te nemen, want ik kan hier (eemnes :r) geen cable/ADSL krijgen.

Maar... kan het downloaden alleen via de file fetch / download center of komen ook Internetpagina''s naar binnen via de satelliet?
Enneh... hoe snel gaat het eigenlijk? Op de site van Europe Online staat dat het 2MBps gaat, maar ik heb zo het vermoeden dat dit alleen geldt voor download center / file fetch en dat andere downloads dan een stukkie langzamer gaan.

Als gebruikers van EOL mijn vraag kunnen beantwoorden / hun snelheden posten, graag!

Tnx in advance...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Houdt er wel rekening mee dat je nog steeds telefoonkosten hebt, want de upstream gaat via de telefoon. Als je het daarom doet dan heeft het niet zoveel zin.

Verder is de downstream volgens mij iets van 128 kbit ofzo als je direct wilt surfen/downloaden. Je kunt downloads alleen in de "wachtrij" plaatsen op een server van EuropeOnline. Je kunt een download daarheen starten, en vervolgens uitloggen om telefoonkosten te besparen. Als de download binnen is, log je weer aan, en wordt ie met 2 Mbit/s naar je PC gestuurd.

Ik heb er verder geen ervaring mee, ik heb 512 kbit/s kabel ;) maar dat moet de theorie zijn volgens mij....

ff edit: tikvautje in providernaam verwijderd :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik