Toon posts:

[BC3] Sonera maakt plaats voor Chello

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
UPC''s stap in Duitse markt & overname Multikabel UPC zal gaan samenwerken met de Duitse kabelexploitant PrimaCom door een meerderheidsbelang van 52% te nemen in een nieuw op te richten Duitse onderneming. PrimaCom is ook in een gedeelte van Nederland actief onder de naam Multikabel. Dit gedeelte zal door UPC worden overgenomen. Momenteel is Sonera actief in het Multikabel gebied. Waarschijnlijk zal Sonera plaats moeten maken voor chello. chello zal ook uitgerold zal worden in de Duitse gebieden waar PrimaCom nu actief is. Het huidige PrimaCom internet produkt lijkt, in verhouding met chello, een gunstigere prijs-prestatie verhouding te hebben. Lees het engelse persbericht van UPC (word). Om 17:30 zal er een persconferentie gegeven worden. De aandeelhouders van PrimaCom moeten nog hun goedkeurig aan de overnamen geven. Als alles volgens plan verloopt is de deal aan het einde van dit jaar rond. Zie ook het persbericht van PrimaCom (pdf).
Het ziet er dus naar uit dat als je nu Slownera hebt je over een tijdje ook aan Chello gebonden zit :( Hoezo monopolist?? :r

Verwijderd

hmm consumentenbond strijdt nu voor een open markt voor de kabel naar aanleiding van de prijsstijging van upc chello van tien gulden.. echt belachelijk als ze dan sneller worden ofzo maar neej :(

Verwijderd

Vraag me af of ik ook tientje extra moet dokken terwijl ik vooruit heb betaald :( :'(

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Ik heb zo''n gevoel dat er een rechtszaak komt ivm met idd monopolie van UPC/Chello.

Eventueel kan dit op Europees niveau worden uitgevochten.

UPC/Chello is triest bezig:(

Echt om te kotsen:r

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 22:34 schreef Sir_Floppy het volgende:
Ik heb zo''n gevoel dat er een rechtszaak komt ivm met idd monopolie van UPC/Chello.

Eventueel kan dit op Europees niveau worden uitgevochten.

UPC/Chello is triest bezig:(

Echt om te kotsen:r
laten we het zo zeggen ze zijn dom bezig.. nu ze de prijzen verhogen staan er meer mensen op dus meer druk van de bevolking/chello gebruikers dus weer veel media wat dus betekent dat er meer concurrentie gaat komen dus worden de prijzen automatisch lager en gaat chello meer verlies lijden dus ze worden er zelf niet echt wijzer van maar ja t bedrijf is toch al niet 1 van de slimste bedrijven :)

Verwijderd

Nee, daar gaat mijn hoop op vrije markt hier. Ik zit in het multikabelgebied. De gemeente had aangekondigd dat vanaf 2002 ofzow hier chello ook mocht kabelen en nu nemen ze het over |:( |:(
Maar ja, slechter dan slownera kan het niet worden :)

Verwijderd

Slechter kan het niet worden??

Nou eh...lees maar wat hierboven staat...tientje extra voor zelfde snelheid.

Het laat ze :7 of we packet-loss hebben of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 22:25 schreef mxstrAEm het volgende:
Vraag me af of ik ook tientje extra moet dokken terwijl ik vooruit heb betaald :( :'(
Met zo''n username :?

Verwijderd

Het is mxstraem kneus...ik ben ook sonera user hoor :9

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 16:09 schreef achappey het volgende:

[..]

Het ziet er dus naar uit dat als je nu Slownera hebt je over een tijdje ook aan Chello gebonden zit :( Hoezo monopolist?? :r
Aan chello gebonden zit? You don''t get the point...chello neemt het over :*

Verwijderd

Die naam heeft ie alleen gekozen uit een wanhopig verlangen op een betere verbinding :9~

Verwijderd

Hehe moet jij nodig zeggen Sonera user 8-)

Welcome to the club :P

Verwijderd

Xie trouwens dat je i.p. 213.73.175.140 is.

>:) jammer joh...sonera user :P

Verwijderd

Hé hé hé...just u wait >:)

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 22:37 schreef mafiasven het volgende:

[..]

laten we het zo zeggen ze zijn dom bezig.. nu ze de prijzen verhogen staan er meer mensen op dus meer druk van de bevolking/chello gebruikers dus weer veel media wat dus betekent dat er meer concurrentie gaat komen dus worden de prijzen automatisch lager en gaat chello meer verlies lijden dus ze worden er zelf niet echt wijzer van maar ja t bedrijf is toch al niet 1 van de slimste bedrijven :)
Blijkbaar...want er zijn zoveel alternatieven! :) KPN werkt mee...om de laatste meters hypersnel te maken.

Kijk weet je wat probleem is? Als een kabelbedrijf problemen oplevert, koopt UPC het over...simpel toch? Maar ja die }:O gaan nu eindelijk realiseren dat 10 mlrd schuld niet lekker is als je nog moet investeren.

Verwijderd

Jaja waiten zul je toch wel met die snelheid :7

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 23:16 schreef mxstrAEm het volgende:
Kijk weet je wat probleem is? Als een kabelbedrijf problemen oplevert, koopt UPC het over...simpel toch? Maar ja die }:O gaan nu eindelijk realiseren dat 10 mlrd schuld niet lekker is als je nog moet investeren.
Hihi, net zoiets als nu alle }:O op gaan kopen ;)

Verwijderd

Ja en dan beseffen dat je d''r niks aan hebt *D

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 22:38 schreef --BoBo-- het volgende:
Maar ja, slechter dan slownera kan het niet worden :)
Dan heb jij geen ervaring met Chello :Z

Verwijderd

Jij wel zeker :z

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Liever Chello dan sonera (:r :r ), sonera is echt om te :r, ik heb al 3 maanden :r (dit staat dus voor geen) internet hier.... (ik ben trouwens niet de enige, de nieuwsgroepen puilen uit...)

typo''z

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 23:31 schreef ThaMaster het volgende:
Liever Chello dan sonera (:r :r ), sonera is echt om te :r, ik heb al 3 maanden :r internet hier.... (ik ben trouwens niet de enige, de nieuwsgroepen puilen uit...)
Je hebt drie maanden al internet? Wat een revolutie >:)

Tja...ik ben eigenlijk wel tevreden met sonera...geen problemen hier. Voorheen had ik dat wel. Elke dag i.p. conflikten, troep gewoon, hele tijd i.p. loslaten en vernieuwen. DHCP server lag altijd plat, maar goed, dan weet je wat je te doen staat!

1. naar beneden lopen

2. kabelmodem resetten

3. kijken of het lampje brandt

jaja zeer professionele procedure

Verwijderd

Hmm dom van me i.p konflikten :*

Sorry zelfs mxstraem vergist zich O+

Verwijderd

Ik pas maar oude basis-school-trucje toe.

Schrijf je een woord fout?

Tien keer opschrijven. oke hier komt het...

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 23:28 schreef mxstrAEm het volgende:
Jij wel zeker :z
Dat klopt, ik wel ;)

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Op donderdag 29 maart 2001 23:35 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Je hebt drie maanden al internet? Wat een revolutie >:)

Tja...ik ben eigenlijk wel tevreden met sonera...geen problemen hier. Voorheen had ik dat wel. Elke dag i.p. conflikten, troep gewoon, hele tijd i.p. loslaten en vernieuwen. DHCP server lag altijd plat, maar goed, dan weet je wat je te doen staat!

1. naar beneden lopen

2. kabelmodem resetten

3. kijken of het lampje brandt

jaja zeer professionele procedure
Bij mij is het nog erger,

1. Geen internet

2. Loop naar beneden

3. Net als je aankomt herstelt verbinding

4. Naar boven

5. Zie 1

Verwijderd

1. conflicten

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik heb net gisteren de laatste rekening terug laten storten en de automatische incasso stopgezet

Verwijderd

De verbinding hersteld? Hmm beter...weet je wat er bij mij aan de hand was?

Mijn modem had gewoon 12 uur nodig om aan te loggen! ELKE KEER...daarom waren die conflicten (hé :) zo bagger voor me

Verwijderd

Vraag me af of ze het merken die kneuzen. Ze hadden immers ook 3 maanden nodig om faktuur te sturen :)

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

12 UUR?? leef je nog dan na zo''n ontwenningsperiode? :)

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Dat vraag ik me dus ook af.... Er is hier trouwens al 3x een monteur langsgeweest die nix kon vinden, hoe kan dat nu toch he...

Verwijderd

Haha nu ik erover denk...zelfs dat kunnen ze niet fatsoenlijk.

Maar iemand enige ervaring met Chello? In Amsterdam schijnen ze lekker te surfen...

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Chello ken ik ook een leuk verhaal over, in zaandam toen a2000 daar nog zat was ik twee jaar geleden bij een vriend van mij en toen konden we downen met 2 megabyte per seconde. En dan zeggen ze dat de technologie zo snel vooruit gaat. Nu is zijn internet bijna slechter dan dat van mij....

Verwijderd

Die Sonera-tweakers die ze stuurden waren echt oerdom gewoon. Bij ons in de straat waren drie verdelers kapot! Oftewel geen signaal. En ja uiteindelijk hebben ze uitgevonden waren het probleem lag en lieten ze multikabel komen.

1,5 week na installatie!

Dat is pas service :9~, daar betaal ik 75,- p/mnd voor.
Pagina: 1