HT-addict in spe
ik bedoel dat de voicemeel er pas later op gaat..
HT-addict in spe
heb jij ook telfort?
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
bij kpn kun je dat gewoon veranderen als je 321 gebeld hebt. Dan hoor je zo''n menu, en kun je ook je instellingen wijzigen.
Dus jij hebt Libertel? Ik heb ook Lib. en ik heb een optie "rinkeltijd" in aantal seconden. Maarre, die staat op mijn 3310.
Wat heb je voor foon?
Wat heb je voor foon?
Waar staat die optie? of kan het alleen met een libertel abo?Op woensdag 28 maart 2001 14:10 schreef BlackTide het volgende:
Dus jij hebt Libertel? Ik heb ook Lib. en ik heb een optie "rinkeltijd" in aantal seconden. Maarre, die staat op mijn 3310.
LOL
Ik heb een dutchtone abbo-tje en na 5 keer gaat ie wel naar mijn voicemail, maar daar hoor je mij een blabla zeggen, vervolgens een vrouwenstem die zegt dat deze voicemail geen berchten acepteerd!!!
Scheelt mij weer belkosten ivm beluisteren voicemail
Ik heb een dutchtone abbo-tje en na 5 keer gaat ie wel naar mijn voicemail, maar daar hoor je mij een blabla zeggen, vervolgens een vrouwenstem die zegt dat deze voicemail geen berchten acepteerd!!!
Scheelt mij weer belkosten ivm beluisteren voicemail
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Ik heb een paar kenissen die ook telfort hebben, als ik ze bel dan gaat ie 4 of 5 keer af en dan gaat ie over naar voicemail. Ik vind dat wel heel snel hoor.
Maar ik wil eigelijk weten waar die optie is waar BlackTide het over had. Waar staat ie in de 3310?
Maar ik wil eigelijk weten waar die optie is waar BlackTide het over had. Waar staat ie in de 3310?
bij sommige providers kan je je voicemail ook uit laten zetten.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Libertel:
Voicemail: 121
Voicemail aanzetten: 1211
Voicemail uitzetten: 1210
Aantal-keren-overgaan-tot-Voicemail: hier is een code voor, daarmee specifieceer je het aantal seconden dat de telefoon moet overgaan tot hij overschakelt op voicemail. Hiervoor moet je even bellen met de helpdesk (555, optie 4 als ik me niet vergis). Die medewerker kan je die code wel even doorgeven.
Heb het zelf ook een tijdje zo gehad, tot ik besloot die hele shit uit te zetten, omdat je moet betalen om berichtjes van anderen te luisteren
Daaaaaag
Voicemail: 121
Voicemail aanzetten: 1211
Voicemail uitzetten: 1210
Aantal-keren-overgaan-tot-Voicemail: hier is een code voor, daarmee specifieceer je het aantal seconden dat de telefoon moet overgaan tot hij overschakelt op voicemail. Hiervoor moet je even bellen met de helpdesk (555, optie 4 als ik me niet vergis). Die medewerker kan je die code wel even doorgeven.
Heb het zelf ook een tijdje zo gehad, tot ik besloot die hele shit uit te zetten, omdat je moet betalen om berichtjes van anderen te luisteren
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
okay, hier is de procedure om de voicemeel rinkeltijd te verlengen..
allereerst heb je het voicemeelbox nummer nodig. dat kun je opvragen door naar 121 te bellen en vervolgens optie ''94'' kiezen. Daar leest de computer namelijk het voicemeelbox nummer voor.
vervolgens tik je in het mobieltje (net als je een telefoonnr intikt) ->
*#61#voicmeelboxnr*11*30# -> beltoets
dan staat de rinkeltijd op 30 sec.
allereerst heb je het voicemeelbox nummer nodig. dat kun je opvragen door naar 121 te bellen en vervolgens optie ''94'' kiezen. Daar leest de computer namelijk het voicemeelbox nummer voor.
vervolgens tik je in het mobieltje (net als je een telefoonnr intikt) ->
*#61#voicmeelboxnr*11*30# -> beltoets
dan staat de rinkeltijd op 30 sec.
Verwijderd
Voicemail is asociaal, degene die jou belt betaald onnodig en jij betaald onnodig met terugbellen. Ik kijk gewoon op mijn telefoon wie er gebeld heeft, als het misschien belangrijk is bel ik terug.
Pagina: 1