Toon posts:

[BC3] BEN OF DUTCHTONE, omgeving Den Bosch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is beter? Ik weet het echt niet... :?

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-06 11:01
Op woensdag 28 maart 2001 01:35 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Wat is beter? Ik weet het echt niet... :?
Waarom geen telfort?? Is een heel goed en vooral ook supergoedkoop!

:{ ²

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik zou zeggen op het eerste geicht dutchtone
maar BEN gaat snel vooruit
en die telefoons zijn het goed koopts (prepay) of je wil een abo dan kan je beter kiezen voor Dutchtone bij dixons daar zijn ze het goed koopst

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Dwayne
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 17:29

Dwayne

in Den Bosch zal het geen verschil maken, maar in bv. sommige gedeeltes van Gestel is er bij Dutchtone geen bereik.

Verwijderd

Topicstarter
Het word een abbo, Ben Vaak of Dutchtone Allin 180

Verwijderd

Topicstarter
Telfort schakelt toch over naar het Libertel Netwerk als het Telfort Netwerk geen bereik heeft toch? Dus is met Telfort het bereik altijd goed?

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-06 11:01
Op woensdag 28 maart 2001 11:59 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Telfort schakelt toch over naar het Libertel Netwerk als het Telfort Netwerk geen bereik heeft toch? Dus is met Telfort het bereik altijd goed?
Ja, klopt

:{ ²

Verwijderd

Als je snel bent, heb je een Dutchtone Allin 180 voor nix (bv op http://www.gsmplaza.nl/). Daar kun je je niet snel een buil aan vallen lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m''n Sony J5 vanochtend opgehaald, met een Dutchtone Allin 180 abonnement (45 piek per maand, geen aansluitkosten en 1 piek voor de gsm :) )echt een tof telefoontje (maar ja alles is natuurlijk beter vergeleken met mijn ouwe 5110).

Grafisch echt prachtig, daar kan Nokia nog een puntje aan zuigen. Het opnemen van beltonen valt een beetje tegen, omdat het gewoon een klein baggerspeakertje is die erin zit en die raakt nogal snel overstemd. Maar ja, ik kon natuurlijk geen superkwaliteit verwachten van zo''n klein ding.

Ben nog een beetje aan het klooien om het Wappen en de email mobiel aan de gang te krijgen :)

Nog geen problemen gehad met Dutchtone, bereik hier in Rosmalen is prima :)

Verwijderd

Nog geen problemen gehad met Dutchtone?
Geloof me, dat komt nog wel.
En dan heb ik het niet over bereik, maar over bijvoorbeeld betalingen enzo...
echt, die gasten zijn schandalig!!

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
via GSMweb of gsmdirekt DT360 voor 20,=
Groot voordeel: alle kosten gaan van de belbundel af, dus ook sms en buitenlandse gesprekken. Bij Ben moet je alle aparte gesprekken achteraf bijbetalen.

Verwijderd

Het dikke nadeel aan ben vindt ik dat ze je nummer te snel blokkeren , 1 voorbeeld:

Ik was een rekening van feb. kwijtgeraakt dus ik krijg een aanmaning die kwam tegelijk met de rek. van maart en die hebt ik net 4 dagen de deur uit allebei ... wordt me 3 dagen geleden de tel. afgesloten omdat ik nie betaald had..ja t moet lekker worden zeg.
Stelletjes dagoberts.. jzzuss
Pagina: 1