[BC3] Kots massaal over Chello !!!!

Pagina: 1
Acties:

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
en nu als protest actie tegen de prijsverhoging van chello kan iedereen hier zeggen wat hij / zij vind van Sjello.

en hier nog een leuke link naar de site van Sjello >:)

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
en als 1e mijn mening:

ik :r van Chello.

edit:

- ik ben niet tevreden over hun snelheid.
- En hun klantenservice is bout
- er zijn nog 2000 wachtende voor u een moment geduld alstublieft
- dit nummer kost circa f 1,00 / min

- Ik: "meneer mijn verbinding doet het niet is er soms een storring?"
- Helpdesk medewerker "nee, meneer voor zover ik weet is er geen storing. Maar zit u sterker van u modem er wel in? |:( Of zit u UTP kabel erin? WEET U WAT DAT IS? |:(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou... ik ben het lang niet altijd eens met de praktijken van UPC/Chello, maar dit vind ik nog wel meevallen. Okee, alles wordt altijd maar duurder en ik sta er ook niet van te juichen, maar zolang er geen datalimiet is, vind ik het prima.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Ik ga over naar ADSL... :)

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
ik wil meer gal over SJELLO >:)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Uhm ik zie niet helemaal in wat je hiermee wilt bereiken. Een handtekeningen actie zou meer sense maken dan dit botte geflame...

Verder wil ik eerst weten wanneer die prijsverhogingen ingaan, want ik heb officieel nog nix van Chello gehoord over deze kwestie.

Mare als je :r op Chello, dan zou ik zeggen:''zeg je abonnement op!''
Dan heb je misschien geen goede alternatieven, maar als je het er niet mee eens bent, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
En dan ook nog een prijs verhoging ...|:(

Die lui zijn helemaal wappie in het hoofd

Grreetzz erikz 8-)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Verder wil ik eerst weten wanneer die prijsverhogingen ingaan, want ik heb officieel nog nix van Chello gehoord over deze kwestie.
1 mei

Verwijderd

De brieven vallen deze week (waarschijnlijk morgen) op de mat. Het abo gaat dan dus fl 99,95 kosten, maar je krijgt de kans om je abo te beeindigen. Daar heb je dus echt iets aan...

• schizofreen
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

Afbeeldingslocatie: http://reis.nl.fortunecity.com/trein/35/behoorlijk_snel.jpg

Waarom zou ik klagen?
Chello Z.O. Brabant :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Ik kan zelf per internet de acceptgiro betalen.

Het bedrag maak ik dus gewoon 89,-

stelletje lijers

ff mailen met kassa en de consumentenbond en ook dat nog en breekijzer en de week van willibrord

>:)>:)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 27 maart 2001 13:40 schreef Master_Egg het volgende:
en als 1e mijn mening:

Nou en? Wat boeit de kwaliteit nou als het zonder telefoonkosten is. Dat is dus VEEL belangrijker dan de kwaliteit, zie maar wat Casema gebruikers BLIJVEN accepteren omdat er geen telefoonkosten aan zitten. Ik durf te wedden dat ook jij Chello houdt als er geen ADSL beschikbaar is.... gewoon omdat je zelfs 0,1 kbyte/s blijft accepteren... dat doen de Casema gebruikers immers ook massaal >:) Als je eenmaal gewend bent aan de luxe van kabel... ZELFS Casema... dan kom je er niet meer vanaf. Terug naar telefoonkosten zou een zware ontwenningskuur betekenen. We zijn verslaafd en verloren....

Gelukkig haal ik nog 50 kbyte/s :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Zal ik mijn snuit eens opentrekken over @homo Leek? Die staat op de 4-na-laatste plek in de top-nogwat van Troubles @home (De @slome gebruikers/klachtengroep

:r

Ik juich bij 10 kb/sec

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik vind het belachelijk dat eerst nederland moet klagen over de service ,ze er dan pas wat aan doen, en als ze er wat aan gedaan heben , kunnen wij extra dokken , terwijl we nu pas op het level zitten waar we voor betalen ..

ik kots op chello ..

Verwijderd

Ik moet er ook van :r

Ok, hier in Eindhoven werkt het wel goed en snel (tot zo''n 150 Kb/s), behalve de chello email die nog nooit gewerkt heeft. Als ze een tientje extra willen voor de verbeteringen (welke?) mogen ze dat eerst verbeteren.
En het is maar een tientje maar toch...al dat gepraat over breedband is de toekomst en zo. Dan verwacht je dat de prijs omlaag gaat om het toegankelijker te maken.
Als het maar 0,1 of zelfs maar 10K/s zou gaan zou ik meteen opzeggen en aan de telefoonkosten gaan. Ik vind kabel juist fijn vanwege de snelheid. Ik heb niet echt zin om terug te gaan naar mijn 56K modempje, daarmee kun je niks serieus downloaden. Klote monopolie :(

En nu we het toch over upc hebben; hoe krijgen ze het toch voor elkaar om dezelfde priority factuur 2 maal verkeerd te berekenen? Gaat dat niet automatisch? Volgens mij zit daar zo''n miep met een rekenmachientje alle facturen op te stellen...en die priority verbinding is ook vaak slecht.
En mijn oom ging verhuizen en heeft dat meerdere malen doorgegeven aan upc. Schriftelijk nooit bericht gehad. Toen ie (meerdere malen) belde stond ie blijkbaar niet in het bestand, hij bestond gewoon niet als klant! Maar wel kunnen bellen en een rekening ontvangen! Toen heeft ie maar een aangetekende brief met opzegging opgestuurd. Toch eens vragen of dat upc kastje nog in z''n oude huis hangt...

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op woensdag 28 maart 2001 10:36 schreef schizofreen het volgende:
[afbeelding]

Waarom zou ik klagen?
95,1 kbit/s gemiddeld vind ik helemaal niet snel hoor. Ik ken mensen en die halen bij bART gemiddeld 450 kbit/s , dus ook jij hebt wat te klagen wat dat betreft.

Verwijderd

Kaashema slachtoffers hebben pas echt reden tot klagen :(

Verwijderd

Moeten jullie eens lezen op www.tweakers.net en dan het artikel van de prijsverhoging!

Hier komt Tijgertje met de volgende uitspraak:

Gepost door Krijgertje Dinsdag 27 Maart 2001
haal ik in ideale omstandigheden 1 Mbit/sec en gemiddeld toch minsten 600kbit/sec
Zulke mensen zijn toch zielig die gewoon hun zelf voor de gek houden en proberen gaaf over te komen!!:r

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 28 maart 2001 10:36 schreef schizofreen het volgende:
[afbeelding]

Waarom zou ik klagen?
AnalogX is zwaar zaad, ik haalde daarmee waardes van 600KBytes per seconde wat dus echt niet kan met chello.
Op woensdag 28 maart 2001 14:47 schreef MM het volgende:

Zulke mensen zijn toch zielig die gewoon hun zelf voor de gek houden en proberen gaaf over te komen!!:r
Wat is er mis met die uitspraak :? Hij heeft het over Kbit.

Ik ben overigens dik tevreden, haal altijd 190KB/s (als de andere kant dat aankan tenminste) en de gehele dag een ping van 20-25 naar nederlandse servers. En na jaren van 56K is dat erg lekker.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 13:42 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

95,1 kbit/s gemiddeld vind ik helemaal niet snel hoor. Ik ken mensen en die halen bij bART gemiddeld 450 kbit/s , dus ook jij hebt wat te klagen wat dat betreft.
95,1 KB/s dat is dus KBytes/s, dat is sneller dan 450 kb/s wat + 55KB/s is.
Moeten jullie eens lezen op www.tweakers.net en dan het artikel van de prijsverhoging!

[..]

Hij heeft het dus over kbits/s, dus 75KB/s gem. en 125 KB/s max, dat is echt niet zo hoog voor chello.
en als 1e mijn mening:

Ik niet :)
Ik wel, gemiddeld 150 KB/s
IDD, zwaar kut, maar die heb ik gelukkig bijna nooit nodig. :7
IDD, belachelijk. :(
Hier heb ik idd maar 1 smiley voor: :r

Verwijderd

Waarvoor gaan jullie zeikerds niet met z''n allen naar een andere provider, als je toch niet tevreden bent.
Altijd hetzelfde liedje, ik maak dit dagelijks mee, klanten die commentaar hebben op Chello/UPC, maar WEL een kabelaansluiting willen ondertussen.....Hypocrieten....Al is de kabel nog zo snel, de klant die achterhaald hem wel
Daar kots ik mijn gal over.......... :r

• maartena
Op donderdag 29 maart 2001 08:24 schreef Reyes het volgende:
Kaashema slachtoffers hebben pas echt reden tot klagen :(
En het mooiste van alles is dat Casema gebruikers met zijn allen bewezen hebben hoe krachtig "internet-zonder-telefoonkosten" is... 60.000 abbonee''s hebben vorig jaar massaal geaccepteerd wat Casema flikte. Om de bekende reden natuurlijk.... want er is maar 1 reden om Casema te houden >:)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

en als 1e mijn mening:

Ik ook...
[edit]
ik niet (200/700Kbyte/s) :9~
wacht maar tot je ze van dichtbij ziet :r

- Ik: "meneer mijn verbinding doet het niet is er soms een storring?"
- Helpdesk medewerker "nee, meneer voor zover ik weet is er geen storing. Maar zit u sterker van u modem er wel in? |:( Of zit u UTP kabel erin? WEET U WAT DAT IS? |:(
[/edit]
Tsja, de clueless helldeskers he....

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 14:40

DizzyWeb

Ondertiteld

Vraag voor de gein us aan chello wat de max. dl snelheid is... Volgens chello kan die 700 K/s helemaal niet...

Ben zelf nog nooit boven de 300 K/s geweest, en zit gemiddeld op een gangetje van 70 :(

• schizofreen
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

Op woensdag 28 maart 2001 15:26 schreef D³ het volgende:

[..]

AnalogX is zwaar zaad, ik haalde daarmee waardes van 600KBytes per seconde wat dus echt niet kan met chello.
[..]

Wat is er mis met die uitspraak :? Hij heeft het over Kbit.

Ik ben overigens dik tevreden, haal altijd 190KB/s (als de andere kant dat aankan tenminste) en de gehele dag een ping van 20-25 naar nederlandse servers. En na jaren van 56K is dat erg lekker.
Ok, maar niet aleen anaologX maar ook gewoon downloadstatus van IE en downloadstatus van Zonealarm geven deze waarden

Mensen, Mensen, leer toch eens het verschil tussen Kilo-bit en Kilo-Byte

b = bit
B = byte (8 bit)

k = 1000
K = 2^10 = 1024

m = 1.000.000
M = 2^20 = 1.048.576

en wat heeft het voor zin om over getalletjes te lullen als ik gewoon tevreden ben over de snelheid

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 14:40

DizzyWeb

Ondertiteld

~blabla~

[..]

Hunzelf voor de gek houden? 600 Kbit/sec = 75 Kbyte/s... Da vind ik echt niet achterlijk veel ofzo... en 1Mbit/s = 128 Kbyte/s... Das als ideaal voor chello zelfs weinig, of ben ik nou gek? :?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op donderdag 29 maart 2001 10:38 schreef maartena het volgende:

[..]

En het mooiste van alles is dat Casema gebruikers met zijn allen bewezen hebben hoe krachtig "internet-zonder-telefoonkosten" is... 60.000 abbonee''s hebben vorig jaar massaal geaccepteerd wat Casema flikte. Om de bekende reden natuurlijk.... want er is maar 1 reden om Casema te houden >:)
Ehm... tja.... ik ben (en was op dat moment) geen lid van de consumentenbond anders had ik dat wel opgezegd. De CB heeft afspraken gemaakt die ook nu niet nagekomen worden. Maar dankzij de CB zij de Casema praktijken legaal geworden en heeft de WIGG zich tijdig afgescheiden van welke uitspraak dan ook.

Tja, massaal accepteren is het ook niet, gezien de missende vergelijkbare opties is het ons gewoon de strot in geduwd. Ook ik zit met smacht op ADSL te wachten.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• DarkShadow
  • Laatst online: 13:29
ik heb abbo aangevraagt, duurt nog wel ff duz, maar dit is echt veel beter als 56k, dan kun je alleen maar dromen van 100kb/s

weet trouwens iemand of het bij Elburg snel is?

Verwijderd

offtopic:
Quote van de casema site: [quote]
Wilt u een bestand downloaden dat even tijd kost? Geen probleem. U kunt gewoon tussentijds een kop koffie zetten.
[/quote]

U kunt, u kunt, volgens mij is het meer moeten :D

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op donderdag 29 maart 2001 22:43 schreef johnny appleseed het volgende:
offtopic:
Quote van de casema site:
[..]

U kunt, u kunt, volgens mij is het meer moeten :D
En effe je vriendin een beurt geven, uit eten, bioscoopje nemen, effe vreemdgaan, op vakantie naar Spanje en dan hopen dat ie binnen is :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• maartena
Op donderdag 29 maart 2001 22:26 schreef Sinclair het volgende:

[..]

Tja, massaal accepteren is het ook niet, gezien de missende vergelijkbare opties is het ons gewoon de strot in geduwd. Ook ik zit met smacht op ADSL te wachten.
Helaas is het WETTELIJK gezien wel zo. Er wordt voor de wet namelijk geen onderscheidt gemaakt in met of zonder telefoonkosten. En in Veenendaal kun je kiezen uit zo''n 50 telefoonproviders (zo ff uit het losse handje) en ook nog een kabelprovider. Wettelijk gezien heb je dus voldoende keus...

Tja.... dat die 50 een kapitaal kosten als je er langer dan 2 uur per dag mee werkt is helaas geen argument voor de wet. Veenendaal krijgt trouwens binnen een paar maanden ook ADSL.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
meer gal >:)

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Bah, de brief heeft ook mijn brievenbus weten te vinden... (BTW waarom snailmail als je email hebt?)
Wel een typisch geval van machtsmisbruik, want er is een gigantische wachtlijst voor ADSL (bij mij in het dorp) dus veel keuze is er niet dan die 10 piek te accepteren. Dan heeft Almere tenminste nog de keuze om Chello te dumpen en over te gaan op ADSL. Voor een groot aantal ''gedupeerden'' is er geen alternatief. Dus principieel Chello dumpen (wat wel het beste zou zijn) betekend onmiddelijk telefoonkosten en een performance van ruk in het kwadraat... ;(
Voor het tientje zal ik het niet laten, maar de manier waarop vind ik erg teleurstellend.
* FoolZero had namelijk nooit problemen met de performance en service van Chello.... Tot dit bericht...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1