Ik moet er ook van
Ok, hier in Eindhoven werkt het wel goed en snel (tot zo''n 150 Kb/s), behalve de chello email die nog nooit gewerkt heeft. Als ze een tientje extra willen voor de verbeteringen (welke?) mogen ze dat eerst verbeteren.
En het is maar een tientje maar toch...al dat gepraat over breedband is de toekomst en zo. Dan verwacht je dat de prijs omlaag gaat om het toegankelijker te maken.
Als het maar 0,1 of zelfs maar 10K/s zou gaan zou ik meteen opzeggen en aan de telefoonkosten gaan. Ik vind kabel juist fijn vanwege de snelheid. Ik heb niet echt zin om terug te gaan naar mijn 56K modempje, daarmee kun je niks serieus downloaden. Klote monopolie
En nu we het toch over upc hebben; hoe krijgen ze het toch voor elkaar om dezelfde priority factuur 2 maal verkeerd te berekenen? Gaat dat niet automatisch? Volgens mij zit daar zo''n miep met een rekenmachientje alle facturen op te stellen...en die priority verbinding is ook vaak slecht.
En mijn oom ging verhuizen en heeft dat meerdere malen doorgegeven aan upc. Schriftelijk nooit bericht gehad. Toen ie (meerdere malen) belde stond ie blijkbaar niet in het bestand, hij bestond gewoon niet als klant! Maar wel kunnen bellen en een rekening ontvangen! Toen heeft ie maar een aangetekende brief met opzegging opgestuurd. Toch eens vragen of dat upc kastje nog in z''n oude huis hangt...