[BC3] Chello, wachtlijst :(

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
khad ff een vraagje hoelang het gemiddeld duurt voordat ze terug bellen voor een afspraak, kheb al een paar dagen terug een mailtje gestuurd, maar ze reageren maar niet, ik ken een jongen waarbij ze nooit hebben gereageerd, hun hebben het ook maar een keer aangevraagd.

Is dit normaal bij chello?
:r

Verwijderd

JA

(Het kan nog veel erger hoor)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
bij mij zouden ze ook nog een keer terug bellen is inmiddels ook al een week geleden ik denk dat ik ze maar nog eens ga bellen

"If u do something do it with style, or do it at all."

• CrazyA
  • Laatst online: 18-07 12:28
(heard from the inside) een week of twee, ze kunnen de stroom niet meer aan... er zijn gewoon te veel aanmeldingen (vooral met al die extra diensten internetten, bellen en extra zenders via dat draadje).

Verwijderd

Dat is dus normaal bij chello ! :r

Moest zelf ook eerst 5 x bellen voor een afspraak voor de installatie. En dat terwijl we ons allang hadden opgegeven (alleen hadden we de computer toen nog niet). Chello heeft ons nooit teruggebeld. Bij de vijfde keer bellen konden we eindelijk een afspraak maken.

Gewoon blijven bellen. :)

• DarkShadow
Ok xal ut proberen om nog wat vaker te belen en ff geduld te hebben :(

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Heeft bij mij ongeveer een half jaar geduurd. En SHIT! nu ga ik volgende maand verhuizen... dat wordt een tijdje weinig internetten, tv kijken enz enz... :(

Verwijderd

ik had bij me eerste telefoontje al een afspraak :)

Verwijderd

Wanneer je via de website reageert, bellen ze binnen ca. 14 dagen voor een afspraak. Deze afspraak wordt in principe binnen nog eens 14 dagen gepland.

Al met al ben je binnen 4 weken na aanmelding aangesloten. Tenminste... zo ging het bij mij en de mij bekende Chello abonnees bij mij in de omgeving...

Verwijderd

Ik denk dat je het beste gewoon het gratiz 0800 nummer kan bellen voor een afspraak...

Verwijderd

ik had ook meteen een afspraak :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-08 14:17
Op maandag 26 maart 2001 20:07 schreef achappey het volgende:
Ik denk dat je het beste gewoon het gratiz 0800 nummer kan bellen voor een afspraak...
werkt niet meer..

Gewoon bellen.. echt waar. het is fucking druk.
de Helpdesk is het eazy.. maar de frontoffice kan het echt niet aan (wussies >:)) gewoon BELLEN...

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Da''s dan een verdomd slechte zaak WB...

Grote drukte = veel nieuwe abonnees = grotere belasting van het netwerk = Ikke die minder bandbreedte krijgt.... :7

Verwijderd

heb het trouwens over de regio rotterdam he

Verwijderd

Haha of dit normaal is?!>:)
je moet eens weten!!!
ik heb 1,5 maand geen intenet gehad
en bij de helpdesk maar zeggen mja ligt aan je drivers.HAHA na elke dag 24/7 gebeld te hebben had ik na (echt niet geloven) 1,5 maand weer internet.en aan wie het lag.....
mja denk niet dat dit uitleg verschaft...
veel succes met je mailtje en hopen dat je voor volgend jaar kerstmis een reply heb :P

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 23:03 schreef Warbringer het volgende:

[..]

werkt niet meer..

Gewoon bellen.. echt waar. het is fucking druk.
de Helpdesk is het eazy.. maar de frontoffice kan het echt niet aan (wussies >:)) gewoon BELLEN...
huh van de week nog gebeld? 0800-0102.. werkt gewoon hoor.. in 1x er door.. niet wachten...

en ook gelijk afspraak gemaakt... :)

Verwijderd

uhm ja ik heb het ook over de regio Rotterdam dus...
altijd heb ik een wachtrij gehad(lees:ik ken de complete playlist van wachtrij tunes uit mijn kop :()niet echt om vrolijk van te worden.
ik kreeg zelfs een paar X een buitenlander aan de lijn die niet eens wist wat een account was!!!maar goed...dat van mij is al 3 weken opgelost nu maar kan me niet voorstellen dat het nu wel beter is die helpdesk :)

Verwijderd

Ik heb eerst een stuk of 5 x moeten bellen en na een half jaar kwamen ze eindlijk eens de boel installeren :(
service noemen ze dan :'(

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 20:20 schreef aReVV het volgende:
uhm ja ik heb het ook over de regio Rotterdam dus...
altijd heb ik een wachtrij gehad(lees:ik ken de complete playlist van wachtrij tunes uit mijn kop :()niet echt om vrolijk van te worden.
ik kreeg zelfs een paar X een buitenlander aan de lijn die niet eens wist wat een account was!!!maar goed...dat van mij is al 3 weken opgelost nu maar kan me niet voorstellen dat het nu wel beter is die helpdesk :)
Welke wijk in Rotterdam alsk vragen mag?

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 20:48 schreef achappey het volgende:

[..]

Welke wijk in Rotterdam alsk vragen mag?
uhm.......ik zei regio Rotterdam niet dat ik in Rotterdam woon :P
Ik woon dus in Vlaardingen.
ze hebben wel 100 X een mailtje gestuurd naar de technische dienst met mijn gegevens,die zouden vervolgens terugbellen naar mij voor een afspraak.nooit gebeurd ofzo maar ja..
ja ok nu is het opgelost allemaal maar iig nooit een afspraak kunnen maken ofzo.
terwijl de helpdesk zelf zei dat het niet op te lossen was op afstand en dat er echt iemand moest langskomen.
hmmm hebben ze ingebroken toen ik weg was of.....kon het misschien toch op afstand?
:)

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Op dinsdag 27 maart 2001 21:31 schreef aReVV het volgende:

[..]

uhm.......ik zei regio Rotterdam niet dat ik in Rotterdam woon :P
Ik woon dus in Vlaardingen.
ze hebben wel 100 X een mailtje gestuurd naar de technische dienst met mijn gegevens,die zouden vervolgens terugbellen naar mij voor een afspraak.nooit gebeurd ofzo maar ja..
ja ok nu is het opgelost allemaal maar iig nooit een afspraak kunnen maken ofzo.
terwijl de helpdesk zelf zei dat het niet op te lossen was op afstand en dat er echt iemand moest langskomen.
hmmm hebben ze ingebroken toen ik weg was of.....kon het misschien toch op afstand?
:)
[off topic]
hey aReVV! ik hier??? ;) ja, mensen, kspek lekker KPN nog, want dat K:+t casema wil hier in Nootdorp niet door komen :( en chello enzo ook niet, grrrrr.. en adsl ook niet! AAAAAAAARRRRGGGGGG!!!!! :( :(:(:(:(:(:(
ik krijg alleen maar mailtjes dat ze mij een mailtje gestuurd hebben dat zij binnekort dit gebied aan de adsl of kabel vastknopen (heb ik dus nooit gehad zoo''n meeltje :() en dat dat mailtje vals was :( :(:(: is dus echt valse hoop geven...
[/off topic]

We've got that ring of confidence

• Frenkpie
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

tjsello heeft een grote kut service
je moet gewoon wa blijven bellen
en ze bellen vaak niet terug
en komen vaak zijn afspraken niet na

Verwijderd

4 maanden wachttijd bij mij

• DarkShadow
kut zooi.
khad vanochtend een afspraak, maar ze zijn nog steeds niet opkomen dagen.
bij de vorige ook al niet. kut kut kut.

wie heeft dit nog meer gehad?

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren storing met m''n modem. Oranje lampje knipperde... FF 0900 nummer gebeld, na 30 sec iemand aan de lijn. Binnen 3 minuten het gesprek afgerond, en toen ik ''s avonds thuis kwam kon ik weer internetten.

Installatie was bij mij ook geen probleem (bijna 1 jaar geleden). Binnen 4 weken alles draaien.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ga naar een service center, krijg je gelijk een afspraak!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

chello is Afbeeldingslocatie: http://www.gsmguru.com/razor/kots.gif)

Lekker zijn is een gave :)

Pagina: 1