Toon posts:

[BC3] vizzavi ?!?!!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

vizzavi doet ut op het moment heel brak, maar ik kwam er net achter dat ik opeens 26 gulden beltegoed nog heb, terwijl het eerst 7 piek ofzo was! is dat van vizzavi ofzow?

ik begin die lui best te mogen! :)

Verwijderd

*hips* *hips*
Doe mij maar een beeelllltegoedkaartje van 25
*hips* *hips*

:)

Verwijderd

Ik had laatst een sms je gestuurd naar vizzavi en kreeg direct een bericht terug dat als ik me aanmelde een cd bon van 20 piek kreeg, dus ff snel gedaan. relaxed d8 ik zo

Alleen jammer dat die cd bon nu nog nie binnen is... :(:(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 15:21 schreef Hydrogen het volgende:
Ik had laatst een sms je gestuurd naar vizzavi en kreeg direct een bericht terug dat als ik me aanmelde een cd bon van 20 piek kreeg, dus ff snel gedaan. relaxed d8 ik zo

Alleen jammer dat die cd bon nu nog nie binnen is... :(:(
Same here. Ik heb me netjes aangemeld, maar die CD-bon is inderdaad wel erg lang onderweg. :(

Maaruh: lijkt me stug dat Vizzavi je zomaar 25 piek beltegoed kado geeft, zonder dat je daar iets voor hebt gedaan. Misschien dat je maanden geleden een soort beltegoed-antwoord-kaart hebt ingevuld?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 15:28 schreef pven het volgende:

Maaruh: lijkt me stug dat Vizzavi je zomaar 25 piek beltegoed kado geeft, zonder dat je daar iets voor hebt gedaan. Misschien dat je maanden geleden een soort beltegoed-antwoord-kaart hebt ingevuld?
Stond nix overin in de voorwaarde volgens mij, dat kunnen ze toch niet zomaar doen?

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik heb een dikke 2 maanden geleden me aangemeld, entoen had ik eigenlijk heel snel die cd bon van 20 piekies binnen...
heb me nu opnieuw aangemeld (nieuwe foon en inlog gegevens vergeten >:)) maar ik zit nog steeds te w8en op de 2e cdbon misschien hebben ze ze neit meer op voorraad..of ze controleren je adresgegevens :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 maart 2001 15:18 schreef Bart_traB het volgende:
*hips* *hips*
Doe mij maar een beeelllltegoedkaartje van 25
*hips* *hips*

:)
haha nee hoor :):9~ alhoewel.. :7
Pagina: 1