In amstelveen kan je geen Casema Basic nemen. Alleen plus of premium...
Als ik jouw was, zou ik voor Premium gaan... heb je teminsten nog een beetje snelheid (25 - 30 kb/s)...
Als ik jouw was, zou ik voor Premium gaan... heb je teminsten nog een beetje snelheid (25 - 30 kb/s)...
Eat my shorts !
Inderdaad, geen basic mogelijk. Maar met basic is de snelheid en ping bagger (casema-kwaal). Premium moet dan maar, 32 kilobyte/s gaat nog wel, jammer van de 4gig datalimiet 
telt die 4 gig ook voor intern dataverkeer?
Mwb
telt die 4 gig ook voor intern dataverkeer?
Mwb
**Bl@de woont zelf ook in AmstelveenOp Wednesday 14 March 2001 13:19 schreef Mwb2k het volgende:
Iemand al ervaring met casama internet in amstelveen?
Waar in Amstelveen woon jij? Ik woon bij het centrum en ik raad je niet aan om Casema Internet te nemen! Bij ons is toch (bijna) overal ADSL beschikbaar, als je in Westwijk woont zal je nog ff moeten wachten! Ikzelf verkoop op mijn werk ook MXStream en dat is 10000x beter dan KCMA, het enige leuke wat ze hebben is digitale tv en ook dat is SLOOM!
Zo mijn zegje is gedaan!
Waar ik woon kan ik geen mxstream nemen, omdat de ondergrondse kabel te lang is (anders had ik het zeker wel genomen). Ik woon langs de Amsteldijk Noord, dus niet echt druk bevolkt ofzo, misschien is de speed van casema hier wel redelijk.
Maar casema is pas net beschikbaar in amstelveen, dus ik denk niet dat er al veen mensen zijn die het al hebben.
Maar casema is pas net beschikbaar in amstelveen, dus ik denk niet dat er al veen mensen zijn die het al hebben.
Verwijderd
Ik downlaod al 2 maanden met een download limiet maar daar wordt niets aangedaan.
Ik ga vaak genoeg over de limiet heen en heb noeg nooit problemen gehad.
Ik denk dat je het gewoon moet proberen, is de snelheid klote, dan flikker je die modem gewoon bij ze naar binnen!
Ik woon ook in Amst-11-1 hartje centrum (binnenhof)
Ik heb MxStream en ben niet echt van plan over te stappen op Casema ofzo
Verwijderd
en een dikke vette bom erachteraan !!!Op Friday 16 March 2001 17:43 schreef Bl@de het volgende:
Ik denk dat je het gewoon moet proberen, is de snelheid klote, dan flikker je die modem gewoon bij ze naar binnen!
ik wacht al 7 maanden op een die kut aansluiting van de KCMA en nog niks
en ook al geen ADSL hier
GRRR
Verwijderd
Sturen ze dan niet gewoon een rekening na ?Op Thursday 15 March 2001 09:26 schreef Aittal het volgende:
Ik downlaod al 2 maanden met een download limiet maar daar wordt niets aangedaan.
Verwijderd
Nope, Casema heeft een beetje een raar systeem. Ze hebben een datalimiet, maar je mag hier wel gewoon overheen. Pas als je andere gebruiekrs gaat hinderen krijg je een waarschuwing. Als je dan nog niet minderd wordt je er pas vanaf gegooid.
Ik wacht hier trouwens ook al 2 maanden op Casema.
Ik wacht hier trouwens ook al 2 maanden op Casema.
Mhh.. jullie zeggen wel allemaal dat je al een tijdje wacht op casema, maar wonen jullie ook allemaal in amstelveen, of in andere plaatsen?
Want volgens mij is casema pas net beschikbaar in amstelveen
maarre.. dat van die datalimiet die pas erg wordt als je mensen gaat hinderen klinkt wel goed
Want volgens mij is casema pas net beschikbaar in amstelveen
maarre.. dat van die datalimiet die pas erg wordt als je mensen gaat hinderen klinkt wel goed
Ik geef je groot gelijk, ik ga mezelf ook volgende week ofsow aanmelden bij mxstream!Op Saturday 17 March 2001 02:37 schreef .KeN. het volgende:
Ik woon ook in Amst-11-1 hartje centrum (binnenhof)
Ook in amstelveen is kabel niet overal beschikbaar, o.a. in Westwijk, en waar ik woon 
En dat zijn dan ook nog eens de plaatsen waar geen mxstream is...
Das helemaal mooi klote
En dat zijn dan ook nog eens de plaatsen waar geen mxstream is...
Das helemaal mooi klote
Eat my shorts !
offtopic:
Leuk om te zien dat er toch nog zoveel tweakers in amstelveen wonen.
Ik woon zelf in uithoorn, ik heb nog maar 1 tweaker gevonden die daar woont
idd best wat Amst-11-1 mensen hier zeg..
Eigenlijk niet echt verwacht...
Eigenlijk niet echt verwacht...
Verwijderd
Ik heb 22 jaar in Uithoorn gewoond, woon nu in voorschoten.Op zondag 18 maart 2001 22:13 schreef tborgdorff het volgende:
offtopic:
Heb af en toe problemen met Casema, maar zal toch overstappen op ADSL
Verwijderd
Heb het aanvraagformulier vrijdag opgestuurd. Volgens Casema begint half april (2001...) de installatie van kabelinternet in Westwijk.
ADSL is voorlopig niet beschikbaar in dat deel van Westwijk waar ik woon, dus dan maar via de kabel.
Andere beweegredenen: Slechts Fl.8,- duurder dan nu (KPN met ISDN met XS4ALL met 40 uur per maand on-line), minimale contractsduur van 3 maanden (ADSL 12 maanden), installatiekosten van Fl.150,- (ADSL Fl.275,-), tegenwoordig via ethernetkaart naar kabelmodem ipv serieel.
Als er al mensen ervaring hebben met Casema in Amstelveen of met Casema en het Com21-modem, please laat wat weten!
ADSL is voorlopig niet beschikbaar in dat deel van Westwijk waar ik woon, dus dan maar via de kabel.
Andere beweegredenen: Slechts Fl.8,- duurder dan nu (KPN met ISDN met XS4ALL met 40 uur per maand on-line), minimale contractsduur van 3 maanden (ADSL 12 maanden), installatiekosten van Fl.150,- (ADSL Fl.275,-), tegenwoordig via ethernetkaart naar kabelmodem ipv serieel.
Als er al mensen ervaring hebben met Casema in Amstelveen of met Casema en het Com21-modem, please laat wat weten!
Niet dat het er wat toe doet, maar waar woonde jij dan in uithoorn ?Op maandag 19 maart 2001 15:03 schreef Aittal het volgende:
[..]
Ik heb 22 jaar in Uithoorn gewoond, woon nu in voorschoten.
Heb af en toe problemen met Casema, maar zal toch overstappen op ADSL
Ondertussen al iemand in amstelveen die Casema heeft ?
Mijn is verteld (door casema) dat alleen de mensen die eerst kabel bij XS4ALL hadden, kabel bij casema kunnen krijgen...
Maar dit is toch bullsh*t ? Waarom lopen ze anders overal reclame te maken, met internet via de kabel in amstelveen...
Mijn is verteld (door casema) dat alleen de mensen die eerst kabel bij XS4ALL hadden, kabel bij casema kunnen krijgen...
Maar dit is toch bullsh*t ? Waarom lopen ze anders overal reclame te maken, met internet via de kabel in amstelveen...
Eat my shorts !
Pagina: 1