• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 11:42
Dordrecht, 14 maart 2001

Betreft: SL45

Hallo,

Ik ben van plan om 1 deze dagen een abonnement te nemen, ik neem waarschijnlijk Dutchtone All Inn 360.

Het enigste waar ik over twijfel is of ik wel de Sl45 neem of niet. Het is een supertelefoon met alles wat je maar wilt.

Nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn hier met de SL45, en wat hebben ze hierover te melden, zowel voor- en nadelen.

Hoi.

BansheeBoy Se ;)

:{ ²

Verwijderd

Het is een top toestel. Niets op aan te merken, je zou bijna zeggen dat het een Nokia was.

Alleen de prijs is nog wat te hoog (lijkt het toestel alweer op een Nokia). Maar daar komt verandering in. :). De prijs gaat zakken na de Cebit. Dus begin april.

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:59

Mike78

Always

Ik heb hem al sinds hij net uit kwam en het is gewoon een top telefoon. Nooit problemen mee gehad. Makkelijk te gebruiken menu en talloze opties. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

ok ik geef je 1 advies. ik ben zelf scheitziek van dutchtone, zullen vast mensen zijn die dutchtone helemaal top vinden.. maareuh mijn advies.. neem geen dutchtone!

ik zag twee beren fout parkeren....

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op Wednesday 14 March 2001 11:18 schreef kaspur het volgende:
ok ik geef je 1 advies. ik ben zelf scheitziek van dutchtone, zullen vast mensen zijn die dutchtone helemaal top vinden.. maareuh mijn advies.. neem geen dutchtone!
argumenten?

Verwijderd

Slecht bereik in heel veel plaatsen in Nederland, als je in een grote plaats woont valt het misschien nog mee, maar ga je naar kleine dorpjes gaat je ontvangst vrij snel omlaag.

• BansheeBoy
Kan ik die SL45 dan ook gebruiken om mobiel te internetten??? Er zit een infrarood op, ook op min laptop. Weet iemand hoe snel dat gaat??? En moet ik nog daar iets speciaals voor aanvragen? Speciaal nummer ofzo?

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

mijn argumenten staan in deze thread al es eerder over [topic=121509] siemens is verder perfect! fijne telefoontjes :)

btw nummer kon niet overgezet worden !? |:(

ik zag twee beren fout parkeren....

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 13:26

En1

k zou zegge check www.siemens.nl dan je toestel daar kan je alle info vinden heh

Maximum effort - Deadpool

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op Wednesday 14 March 2001 16:02 schreef SaiYa-JiN het volgende:
k zou zegge check www.siemens.nl dan je toestel daar kan je alle info vinden heh
of http://www.kieskeurig.nl natuurlijk ;)

overigens zeg ik dit nu in 2 threads, maar dat komt alleen omdat het beide relevant is

• BansheeBoy
Op Wednesday 14 March 2001 17:13 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

of http://www.kieskeurig.nl natuurlijk ;)

overigens zeg ik dit nu in 2 threads, maar dat komt alleen omdat het beide relevant is
Ik had het al verwacht."XMaverick, de man die sneller spamt dan het licht" :)

Altijd moet je weer die site vermelden, heb je aandelen in die site ofzo, ik heb hem al zo vaak gezien, gehoord en zelfs geroken. :)

Hoi.

BansheeBoy Se;)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op Wednesday 14 March 2001 17:45 schreef BansheeBoy Se het volgende:

[..]

Ik had het al verwacht."XMaverick, de man die sneller spamt dan het licht" :)

Altijd moet je weer die site vermelden, heb je aandelen in die site ofzo, ik heb hem al zo vaak gezien, gehoord en zelfs geroken. :)

Hoi.

BansheeBoy Se;)
Ach dat spammen valt wel mee denk ik. Ik noem de site alleen maar als het handig is voor iemand, anders niet........dus het valt allemaal wel mee dacht ik.......

• BansheeBoy
Hallo,

Ik heb hem, de sl45 met telfort clarity. Het is de beste telefoon die ik ooit heb gezien. Deze telefoon heeft werkelijk alles. in 1 woord prachtig, maar wel prijzig.

Ik raad dus iedereen aan die geld zat heeft en die twijfelt om een 8850 zich zo snel mogelijk te bedenken en de siemens sl45 nemen. alle nokia''s zijn hetzelfde (alleen het formaat verandert), maar Siemens denkt vooruit, en ik ben dus een tevreden klant.

Hoi.

BansheeBoy Se :) is likking his sl45 with strawberry.

Verwijderd

Ik vind de S40 veel mooier, dat MP3 enzo hoeft niet van mij

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Vertel er eens wat over.. hoe lang kun je met een batterij doen als je Mp3 luistert, hoeveel Mp3 kan erop (kun je dit ook uitbreide).

DIT IS MIJN WEBSITE

• BansheeBoy
Op Saturday 17 March 2001 12:10 schreef havana het volgende:
Vertel er eens wat over.. hoe lang kun je met een batterij doen als je Mp3 luistert, hoeveel Mp3 kan erop (kun je dit ook uitbreide).
Ik weet het ook nog niet allemaal, ik heb hem pas een dag. Maar ik verzeker je dat er op dit mment geen betere telefoon is op de markt. Je kan wel het geheugen uitbreiden, maar dat is wel duur (tot 128 mb). Het geluid dat uit die telefoon komt is beter dan welke telefoon dan ook. Je kan bij elke naam in je telefoonboek ook email en adres bijzetten, dit ding is gewoon supercompleet en het moiste design dat er te krijgen is.

Hoi.

BansheeBoy Se:)

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Siemens is een harstikke goed merk en de SL45 is al helemaal top, maar neem geen Dutchtone, neem dan Telfort!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Wat heeft iedereen toch op Dutchtone aan te merken :? Ik ben een supertevreden klant, ik heb overal waar ik kom (zelfs in VENLO en midden op een Fries meer) perfect bereik, nergens problemen ! Dat gezeur vind ik dus zeker niet op z''n plaats. Dutchtone heeft gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding... Goede kwaliteit en tering goedkoop vergeleken met andere providers... Ik heb ook Libertel gehad, en Dutchtone is echt veel relaxter, zeker als het gaat om de benadering naar klanten toe, veel netter, betere service (klantenservice wel redelijk slecht bereikbaar, maar das dan ook het enige minpuntje...:))...

Iedereen loopt altijd wel te zeuren op Dutchtone, terwijl de meeste niet eens ervaring met Dutchtone hebben...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Bansheeboy Se:

hierbij een vriendelijk, doch dringend, éénmalig verzoek je ondertitel aan te passen. Het is nogal kinderachtig en bovendien onduidelijk. Ik hoop dat je dat begrijpt.

edit:

Ondertitel is inmiddels van hogerhand af aangepast >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

• BansheeBoy
Op zaterdag 17 maart 2001 22:36 schreef havana het volgende:
Bansheeboy Se:

hierbij een vriendelijk, doch dringend, éénmalig verzoek je ondertitel aan te passen. Het is nogal kinderachtig en bovendien onduidelijk. Ik hoop dat je dat begrijpt.

edit:

Ondertitel is inmiddels van hogerhand af aangepast >:)
Wat is er dan zo onduidelijk aan??? Er staat dat het van hogerhand al is aangepast, maar ik zie geen verandering, kun je dat uitleggen?

Verwijderd

Die siemens SL45 is echt een te gek toestelletje.
Ik heb hem sinds begin januari en ik ben errug tevreden ermee..*D
Alleen het uitbreiden van geheugen De multimediacard van 128mb kost nu een kleine 1000,- gulden...|:(

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 18 maart 2001 15:01 schreef databee het volgende:
Die siemens SL45 is echt een te gek toestelletje.
Ik heb hem sinds begin januari en ik ben errug tevreden ermee..*D
Alleen het uitbreiden van geheugen De multimediacard van 128mb kost nu een kleine 1000,- gulden...|:(
Waaaaaaah, dat is het niet waard.

• OMX2000
  • Laatst online: 15-03 22:55

OMX2000

By any means necessary...

Weet iemand ook iets te vertellen over de stabiliteit van dit toestel? Kun je de software op dit toestel ook upgraden. Ik heb begrepen dat ie soms vastloopt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

64mb mmc kaartjes kosten 249 of zo 128mb kosten 6xx volgens mij weet niet meer.. 64 weet ik wel want ik had ze laatst gekocht. Bij de media markt... ze zijn wel snel uitverkocht..
Pagina: 1