[BC3] wat kan ik aan hackers doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
hello,

Ik wordt de laatste tijd nogal moe van flapdrollen die porberen binnen te wandelen op mijn pc (24/7 internet).. nu heb ik een goed werkende vuurmuur en worden al hun IP adressen en DNS servers geregistreert...dus richten ze geen schade aan en ik weet wie het zijn...maar kan ik die eikels ergens aangeven ofzo? of via een progje een emailtje >:) naar ze sturen?
laterrr

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik lig zelf ook voortdurend onder vuur, het enige wat je kan doen is een DNS lookup progje downen. Kijken welke provider het is en dan mailtje + logfile sturen. Meestal abuse@provider.nl >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb @Guard geïnstalleerd werkt prima tegen de meeste script-kiddies...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 18:15 schreef havana het volgende:
Ik heb @Guard geïnstalleerd werkt prima tegen de meeste script-kiddies...
Een goede vuurmuur heeft hij al ;)

En inderdaad, als je dat gescan van je poorten echt zat bent, gewoon een mail naar hun provider sturen (doet wonderen >:) )

• Flaterik
  • Laatst online: 03-06-2025
weet Somebody waar ik @Guard (gratiz natuurlijk want ik ben een nederlander :P)
Vandaan kan halen

Greetzzz Flat_erik

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 18:40 schreef Flat_erik het volgende:
weet Somebody waar ik @Guard (gratiz natuurlijk want ik ben een nederlander :P)
Vandaan kan halen
Foei >:)

Maarja, hier is de link ook getolereerd :P
Op de site van Svenergy dus ;)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
>:) LOL

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Sorry, maarre... was @guard niet freeware? Alleen nu het geintegreerd was met Norton is het commercieel geworden?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

lijertje ;)

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik zie dat de BBM weer bezig is hier

Sommige mensen....

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

Poort scan is nog geen hack hoor...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 19:52 schreef athlonkmf het volgende:
Sorry, maarre... was @guard niet freeware? Alleen nu het geintegreerd was met Norton is het commercieel geworden?
Frreware op fosi zeker :9, neuh @guard was geen freeware, gewoon shareware d8 ik!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dit soort dingen zijn niet leuk:

Date: 3/28/01 Time: 15:18:19
Rule "Default Block Hack ''A'' Tack Trojan" blocked (212.64.XXX.XXX,31785). Details:
Inbound UDP packet
Local address,service is (212.64.XXX.XXX,31785)
Remote address,service is (216.99.XXX.XXX,36770)
Process name is "N/A"

Had ook een Ddos staan maar die is ondertussen verdwenen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Pfff... gewoon negeren dat gedoe. Anders ben je binnenkort de hele dag bezig mailtjes te sturen naar de providers van die script-kiddies...
Rule "Default Block Hack ''A'' Tack Trojan" blocked (212.64.XXX.XXX,31785)
Wat maakt dat uit? Zolang je die Trojan niet op je PC hebt staan en/of je een firewall hebt, maakt zoiets absoluut niets uit...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:39
Op vrijdag 30 maart 2001 16:44 schreef Brian Dickens het volgende:
Pfff... gewoon negeren dat gedoe. Anders ben je binnenkort de hele dag bezig mailtjes te sturen naar de providers van die script-kiddies...
[..]
en dan is het ook nog maar de vraag of zo''n mailtje inderdaad werkt. Ik heb hetzelfde probleem, steeds zit er een eikel via een Widexs IP adres te proberen mijn socks proxy te gebruiken. Door mijn vuurmuur lukt dit ook gelukkig niet. Ik heb dus ff gekeken waar dat Ip adres van wasen een mailtje naar abuse@widexs.nl gestuurd. Kreeg ik spontaan binnen een uur een mailtje terug met de whois gegevens van dat IP adres. |:( Ja, ammehoela, die had ik ook al gevonden. Ze zeiden dus dat ik maar een mailtje naar die klant van Widexs moest sturen om het ''probleem'' op te lossen.

Tja, wie is dr hier nou aansprakelijk? :?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 31 maart 2001 14:35 schreef ScaraB het volgende:

[..]

en dan is het ook nog maar de vraag of zo''n mailtje inderdaad werkt. Ik heb hetzelfde probleem, steeds zit er een eikel via een Widexs IP adres te proberen mijn socks proxy te gebruiken. Door mijn vuurmuur lukt dit ook gelukkig niet. Ik heb dus ff gekeken waar dat Ip adres van wasen een mailtje naar abuse@widexs.nl gestuurd. Kreeg ik spontaan binnen een uur een mailtje terug met de whois gegevens van dat IP adres. |:( Ja, ammehoela, die had ik ook al gevonden. Ze zeiden dus dat ik maar een mailtje naar die klant van Widexs moest sturen om het ''probleem'' op te lossen.

Tja, wie is dr hier nou aansprakelijk? :?
ja dat is helemaal raar
ik had een keer naar planet gestuurd en ze zouden het fixe zijden ze (in andere worde dan, maar dat was telang omteposten hier) maar het kon ook een standerd brief zijn :( want hij was binnen 15 min terug

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1