Verwijderd
Heb ik ook gehad, zeg maar gedag tegen je 3210>> He''s gone..
Of je moet geluk hebben dat het aan je lader ligt maar ik ben er bang voor...
Kan het te maken hebben met dat witte met zilveren dingentje aan de achterkant van de gsm. Die heb ik er dus afgeschoven maar toen is er een pinnentje afgebroken. (de rechtse)
auw, ben bang dat je hem kwijt bent.. 
ga er eens mee langs de winkel.. misschien dat je wat hebt aan je garantie.. alhoewel je hem zelf hebt afgebroken dus die kans is ook best klein
ga er eens mee langs de winkel.. misschien dat je wat hebt aan je garantie.. alhoewel je hem zelf hebt afgebroken dus die kans is ook best klein
Kan het misschien zijn dat je accu een beetje uit is? Als je nou eens een accu van iemand anders leent en die probeert op te laden? Lijkt me niet zo moeilijk met een 3210.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
vuil contactje ofzo. ff schoonmaken zou k zegge
Dat witte met zilveren dingetje is je antenne, dat heeft dus niets te maken met het opladenOp zondag 04 maart 2001 18:08 schreef duronrulez het volgende:
Kan het te maken hebben met dat witte met zilveren dingentje aan de achterkant van de gsm. Die heb ik er dus afgeschoven maar toen is er een pinnentje afgebroken. (de rechtse)
ik zou inderdaad maar ff de contactjes schoonmaken
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Toestel kapot. Niets afgebroken ofzo. Als het toestel zelf aangeeft kan niet laden dan is ie kapoerewiet. Dit valt binnen fab. garantie.. (1jr.)
Volgens mij is dat metalenschotje achter de antene de aarde v.d gsm. Toen ik dat afgebroken pinnentje met dat ding verbinde deed ie het weer.
B.T.W. weet iemand een mail-adres van nokia voor technical support. En weet iemand een plaats waar je Torx schroevendraaiers of bitjes kan kopen. Ik ben al bij de plaatselijke Doehetzelf winkel geweest maar die dingen zijn allemaal veel te groot voor die telefoon.:'(
B.T.W. weet iemand een mail-adres van nokia voor technical support. En weet iemand een plaats waar je Torx schroevendraaiers of bitjes kan kopen. Ik ben al bij de plaatselijke Doehetzelf winkel geweest maar die dingen zijn allemaal veel te groot voor die telefoon.:'(
Verwijderd
De vroege 3210''s waren vrij brak qua software. De mijne wilde ook niet meer opladen, ging uit zichzelf uit, verbrak verbindingen en kon helemaal geen ontvangst krijgen. Het beestje wist te melden dat m''n simkaart kapot was en af en toe kwam er, in een heel basis lettertype, de woorden "contact service" op het scherm. Teruggestuurd naar Nokia, nieuwe software erop, klaar.... Zou ik ook doen als ik jou was.
ps eerst had ik software v4.16 (volgens mij, nu v5.36
ps eerst had ik software v4.16 (volgens mij, nu v5.36
Even ter verduidelijking, het witte kapje aan de achterkant is ANTENNA !!
Dat is je antenne en heeft niks met de oplader te maken, als die is afgebroken heb je waarschijnlijk kutbereik of als je mazzel hebt rammelt ''ie alleen een beetjeOp zondag 04 maart 2001 18:08 schreef duronrulez het volgende:
Volgens mij kun je iets niet aarden aan iets wat niet naar de aarde loopt (ik bedoel, die antenne eindigt nergens op, is gewoon een stuk metaal)Op maandag 05 maart 2001 18:43 schreef duronrulez het volgende:
Volgens mij is dat metalenschotje achter de antene de aarde v.d gsm. Toen ik dat afgebroken pinnentje met dat ding verbinde deed ie het weer.
Het ligt idd aan je lader, mijn telefoon wou ook al niet meer opladen, ff naar een tel.zaak geweest en daar een echte orignele (dubbelop, hoe heet dat ook alweer?contaminatie ofzo?Op zondag 04 maart 2001 18:08 schreef Roedi het volgende:
Heb ik ook gehad, zeg maar gedag tegen je 3210>> He''s gone..
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Of hier een bureaulader (twinlader) kopen, dan kun je de accu los opladen.
óók al hier te koopOp maandag 05 maart 2001 18:43 schreef duronrulez het volgende:
Verwijderd
Hebbik ook gehad... even langs Nokia Servicepoint en kon weer met nieuwe phone de winkel uit... moet je er wel even voor zorgen dat je je aangemeldt heb bij club.nokia.com en dat je je ClubNokia ID bij hebt...
Mzzl
Mzzl
Pagina: 1