As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Veel mensen boeit het geen ruk hoe snel internet is zolang hetmaar niet te veel kost.
Ik bedoel.. tweakers stappen wel over ja
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
je bedoeld denk ik 95% van de kabelaars op DIT forum heeft behoefte aan meer snelheid.... als casema 60 piek is en adsl 150...Op donderdag 08 februari 2001 10:54 schreef Ballebek het volgende:
Ff terug naar de realiteit: 95% van alle kabelaars heeft behoefte aan een hogere snelheid dan 5K die je nu haalt. Ikzelf vind het pas lekker bij zo''n 50K. Je wilt toch altijd sneller, maar als je iets wilt downen heb je ''t over tachtigduizendjaar nog niet binnen. Ook die datalimiet van 1 GB vind ik tamelijk triest. Met MxStream hebbie iets van 35 GBKlinkt mij mooier in de oren. Als nou die hele 95% overstapt op ADSL, wat dan?
Verwijderd
Van Casema
Verwijderd
Voordeel is wel dat rond om mij heen al ADSL mogelijk is of het er zeer snel komt dus ik hoop in die laatste maanden regelmatig ver over het downloadlimiet te komen
Gezien de productiestop van Delta met zijn Demos modem zal dit ook een einde kunnen betekenen van dit brakke systeem waardoor de COM21 over zal blijven.
De kosten van ADSL tov Casema premium zijn amper verschillend en bepaalt alleen de achterliggende service je keuze.
Nou, die is bij mij zeer snel gemaakt, Euronet gaat het worden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ben er erg blij mee, zeker met Xs4all en zijn monsterlijk grote newsservers
De grootste hindernis om NIET over te stappen is nog steedsde prijs van MxStream/adsl. En dan heb ik niet over de maandelijkse kosten.
Ik heb over de inschrijfkosten/pakket. Je moet eerst 200 piek neerleggen om een modem en extra netwerkkaart te kopen.
Maar de keus is snel gemaakt toen Casema met die 1 GB limiet kwam.
Gelukkig dat dat rotding van casema gehuurd was en niet gekocht.. wat moesten we er anders mee doen?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Verwijderd
Dus als je overstapt doe je de ''achterblijvers''ook nog eens een plezier....
Verwijderd
Ik wil niet heel erg lullig doen.. maar Casema/Euronet/Wanadoo zijn dochterondernemingen van een en hetzelfde bedrijf, namelijk France Telecom.[b]Op donderdag 08 februari 2001 15:49 schreef rht het volgende:
De kosten van ADSL tov Casema premium zijn amper verschillend en bepaalt alleen de achterliggende service je keuze.
Nou, die is bij mij zeer snel gemaakt, Euronet gaat het worden
Als je met service de kwaliteit van het geleverde product bedoelt heb ik overigens niks gezegd...
Hmmz.. gaat niet helemaal op. Demos is en blijft hangen op die max. 11k van je com poort waar ik met adsl in de drukke uren ronde de 50k zweef en ''s nachts met mijn mxstream basic/planet internet richting de 70k kom.Als alle zgn. ''heavy users'' zullen overstappen naar bv ADSL dan zal het Demos-systeem ook beter kunnen gaan draaien, omdat met dit systeem de snelheid minder wordt als er meer gebruikers per wijk zijn.
Dus als je overstapt doe je de ''achterblijvers''ook nog eens een plezier....
maar mijn plaatsje staat niet eens in de planning voor de komende 5 jaar
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
In december zeiden ze eind maart, toen werd het begin/half april en nu is het al begin mei.
Ik hoop serieus dat het eens op gaat schieten, zodat ik ca$ema dat #(*&#-modem retour kan sturen (in de MXStream doos, om ze nog ff te zieken, en al dan niet aangevuld met een ruime hoeveelheid C4