[BC3] problemen het Net Tilburg

Pagina: 1
Acties:

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb de laatste 10 dagen veel problemen met internetten via het Net in Tilburg. Daarvoor ging het altijd prima.
Ik heb onlangs wel een ethernetkaard geinstalleerd (nog niet aangesloten), maar dat kan het volgens mij toch niet zijn.
E-mail en nieuwsgroepen gaat wel goed, alleen surfen niet. Data komt slechts met horten en stoten binnen.
Wie heeft nog meer deze problemen??

Luc

Verwijderd

Hier wel dezelfde problemen met Planet Internet in Den Haag. Hetnet en Planet gebruiken zelfde netwerk. Bij helpdesk Planet weten ze er uiteraard niets van. Surfen met NokNok gaat echter als een speer.

Verwijderd

Bij helpdesk Planet weten ze er uiteraard niets van
Hoho, rustig aan, dat verschilt ook, ik ken ook een aantal bezoekers van dit forum die er werken en er wel het een en ander van af weten.

Als de mensen die problemen hebben even willen vertellen wat voor modem ze hebben... Dan wil een modemstring nog wel eens het probleem oplossen. Ook wil bij 56k modems 1,2 of 3 komma''s achter het inbelnummer nog wwel eens werken en ook het uitschakelen van de Wins-resolutie (staat vaak op DHCP) kan nog wel eens helpen. Mocht het dan nog niet werken, nieuwe modemdrivers kan ook een goede oplossing zijn. Ook zijn er per modem weer bepaalde modemstrings die willen werken maar adarvoor heb ik het type modem nodig.