Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Telfort... iemand ontevreden?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Telfort abonnement te halen... iemand ontevreden over Telfort?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:49

JT

VETAK y0

nee, me pa is 1 vd eerste gebruikers en heeft nog NOOIT probs gehad....en luister niet naar die gasten die zeggen ''Telfort is klote'' tenzij ze een goed argument hebben. En wat die ontvangst betreft : alleen als je echt naar uithoeken gaat, dan ga je het misschien merken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik woon in someren (ligt bij eindhoven) en ben heel erg tevreden met telford heb het al 2 maanden. en heb nog maar weinig keer gehad dat ik gen bereik heb. maar als dat zo was schakelde die over naar libertel. ik ben dus dik tevreden.. :):):):)

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10 16:42
Nix dan lof! Vooral gratis email2sms is erg handig! Vooral als je een modemmer bent (zoals ondergetekende). Weet je precies wanneer het zinvol is om je mail te checken.

Kwaliteit is ook goed, dekking ook perfect, dankzij ondersteuning van libertel (volgens sommigen zou dit niet meer bestaan, maar ik kom nog wel eens in Wijk bij Duurstede, en daar heb ik liberteldekking! :P)

• Witte
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik heb een clarity 180 abo. (50 piek in de maand, 180 belminuten)

De dekking is redelijk te noemen, soms valt hij wel terug op Libertel.

Maar ik ben over het algemeen tevreden ermee.

Houdoe

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
ik ben dus duidelijk NIET tevreden, omgeving zwolle gewoonweg RAMPZALIG.........

• Stamper|IA
  • Laatst online: 17-07-2017
Zwolle hier...
Maximale ontvangst!

• xxxMaverick
tja, midden in zwolle wel ja, maar ik woon er 20 minuten vandaan. Je ziet de ontvangst gewoon teruglopen. Midden in zwolle goed, 2 kilomoter richting hattem waardeloos

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Tilburg: PERFECT !!

zeer tevreden mee.

Verwijderd

OOk in Zutphen perfecte ontvangst, anders kan ik altijd nog bellen op het Libertel netwerk :)

/me is erg blij met z`n telfort

Verwijderd

Amsterdam e.o. : Toppie

Verwijderd

Omgeving Maastricht en Nederland, toppie :)

• QuarkuS
  • Laatst online: 14-11 18:31
Midden in de Randstad: slechte ontvangst, nog geen 3 streepjes af en toe. Ben was daar veel beter.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
is dat email2sms nou gratis of niet??

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 13:27
Best tevreden met telfort! no problemos so far.

• koelkast
  • Niet online
Op dinsdag 30 januari 2001 23:19 schreef xxxMaverick het volgende:
tja, midden in zwolle wel ja, maar ik woon er 20 minuten vandaan. Je ziet de ontvangst gewoon teruglopen. Midden in zwolle goed, 2 kilomoter richting hattem waardeloos
Op de IJsselbrug doet ''ie het inderdaad barslecht. Ik woon in Roden en hier is het bagger met Telfort. Ik heb m''n foon dan ook handmatig op Libertel gezet, dan gaat ''ie ook niet steeds switchen tussen Telfort en Libertel. Libertel is hier zeer goed bereik.
Trouwens, is dat e-mail2sms helemaal gratis? Ook als je de hele e-mails door laat sturen??

• koelkast
  • Niet online
Wel een stelletje hansworsten daar bij Telfort zeg, bel ik even om te vragen of het ontvangen van e-mail (als sms) op je telefoon gratis is, zegt ze dat het per telefoon gratis is, maar via de computer 20 ct per bericht kost :?:?
Nouja, ze heeft het gezegd, dus daar kan ik dan op terugvallen...

• Arthur
  • Laatst online: 14-11 13:06
anders kan ik altijd nog bellen op het Libertel netwerk
Tja nu nog wel ja, maar dat contract dat Telfort heeft met Libertel loopt in april af en wat er daarna gaat gebeuren is nog onzeker. Er gaan geruchten dat ze dan alleen een contract asluiten voor de gebieden waar ze zelf nog geen goede dekking hebben, maar zelfs dat is niet zeker.

Ik weet wel dat mijn moeder hier in de omgeving Oss (Noord Brabant) een matig tot slecht bereik heeft (hooguit 3 van de 5 streepjes, meestal 1) en dat het toestek 75% van de tijd overschakelt naar Libertel dus ik hoop voor haar dat Telfort dat abonnement gewoon verlengt, want nu is het eerlijk gezegd vrij kundde :'(

edit:
O ja en voor mensen weer gaan roepen: Oss is met bijna 70000 inwoners geen uithoek. "Ik mag dan wel uit brabant komen maar dat wil dan nog niet zeggen dat ik minder ben dan jullie" - Hans Teeuwen ;)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Apronex
  • Laatst online: 08-10-2023
keb een kennis die me vaak belt en heeft ook telfort. Ik hoor vaak geruis tijdens elk gesprek, terwijl ie zegt dat dr niks aan de hand is met het toestel en ontvangst. wel irri man.

maar Sebastard, jij werkte toch bij Telfort of nie dan? :?

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 10:58 schreef Apronex het volgende:
Maar Sebastard, jij werkte toch bij Telfort of nie dan? :?
Ja, klopt, maar als ik gewoon jullie mening vraag terwijl jullie weten dat ik er werk, gaan jullie het toch alleen maar afzeiken...

En ik wil heel graag weten van WIE (dus niet "Jah, van een vriend die er werkt" ofzo, want dat is NIET mogelijk) en HOE hij/zij dat heeft dat Telfort m.i.v. april stopt met Libertel...

Een ding kan ik zeggen: het is niet waar.

• xxxMaverick
Op woensdag 31 januari 2001 12:02 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Ja, klopt, maar als ik gewoon jullie mening vraag terwijl jullie weten dat ik er werk, gaan jullie het toch alleen maar afzeiken...

En ik wil heel graag weten van WIE (dus niet "Jah, van een vriend die er werkt" ofzo, want dat is NIET mogelijk) en HOE hij/zij dat heeft dat Telfort m.i.v. april stopt met Libertel...

zou niet verstandig zijn, dan heb ik helemaal geen ontvangst meer!
neuh, telfort is naar mijn mening slecht.

Verwijderd

... en even offtopic:

Sebastard, waar is je BEN logo????

Verwijderd

Telfort beeindigd zelf het contract met libertel en dus niet andersom. Ook loopt het contract nog ietsje langer door, naar verwachting t/m mei, maar gezien de voortgang van de ontwikkelingen binnen Telfort kan het ook nog eens gaan uitlopen. Klanten zullen er geen hinder van ondervinden, omdat Telfort pas definitief de stap indien de dekking optimaal is.
Half zakelijk Nederland zit op Telfort, dus kunnen ze geen gekke dingen gaan doen.

Eh Sebasterd, de hoeveelste keer hebben we dit niet gezegd?? ;)

• Arthur
  • Laatst online: 14-11 13:06
Dat heeft hier al enkele malen op GoT gestaan en toen ik er bij de telefoonwinkels hier in de buurt naar vroeg zeiden ze hiervan op de hoogte te zijn en vervolgens vertelden ze me dat Telfort waarschijnlijk dan alleen het contract zou laten doorgaan in gebieden waar ze zelf nog geen goede dekking hadden. Van de maand wil ik afzien, dat zou best mei kunnen zijn ipv april en dat ik dat verkeerd onthouden heb. Maar, als je iets zo vaak hoort en ziet staan en als ze het in de telefoonwinkels ook bevestigen, dan neem je toch aan dat er wel een kern van waarheid in zal zitten.

Maar als jullie zeggen dat het niet zo is, dan ben ik best bereid dat te geloven. Persoonlijk hoop ik eigenlijk dat het zit zoals Sebastard en RobiNET zeggen, want zoals gezegd is Telforts eigen dekking hier niet echt je-van-hét :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 13:54 schreef RobiNET Online het volgende:

Half zakelijk Nederland zit op Telfort, dus kunnen ze geen gekke dingen gaan doen.
Half zakelijk Nederland zit op Telfort????? Hoe kom je aan die gegevens?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 19:34 schreef chrizz het volgende:
Sebastard, waar is je BEN logo????
In Memoriam: Irrelevant.

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 19:33 schreef chrizz het volgende:

[..]

Half zakelijk Nederland zit op Telfort????? Hoe kom je aan die gegevens?
Via een vriend van een vrien en die zijn vriend....;)

En over dat icoon, lees ff de rest van Tweakers en GOT, dan zie je dat meerdere mensen het icoon uit respect hebben aangepast. No offense natuurlijk!

Verwijderd

Topicstarter
De NS en ABN Amro bellen met Telfort... Niet echt kleine jongens. NS heeft geloof ik 8500 mobiele aansluitingen, ABN Amro ook veel. Vergeleken met een Ben® (waarbij de zakelijke beller gemiddeld 25 aansluitingen heeft) is dit dus niet echt dat je zegt een kleine speler op de mobiele telecommarkt.

RobiNET Online, kun jij me eens aanvullen met bedrijven. Ik kom ff niet meer op die anderen...

Verwijderd

Ja, weet iemand hoe dat zit met dat emailadres van telfort ?

Kan dat alleen met abbo ? of ook met prepaid ?

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 22:13 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]

Via een vriend van een vrien en die zijn vriend....;)

En over dat icoon, lees ff de rest van Tweakers en GOT, dan zie je dat meerdere mensen het icoon uit respect hebben aangepast. No offense natuurlijk!
Yep, sorry. Heb op een of andere manier usericons weer uit staan maar het tragische ongeval van irrelevant is ook aan mij niet voorbijgegaan......

• _FiReFoX_
  • Laatst online: 29-06 10:05
Ben ook zeer tevreden over telfort. In apeldoorn nog geen problemen gehad dat ik geen bereik had, buiten apeldoorn (vaassen, emst en andere dorpen) wil die nog wel is naar libertel overgaan. Maar in elk geval heb ik altijd berijk, dus geen probs.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 22:44 schreef Adro het volgende:
Ja, weet iemand hoe dat zit met dat emailadres van telfort ?

Kan dat alleen met abbo ? of ook met prepaid ?
Die kun je aanvragen bij Telfortonline.nl maar alleen met een abonnement van Telfort.

Verwijderd

OFFTOPIC

Hey chrizz, ook van Maastricht?? Ik namelijk ook :)

Oke, deze post sloeg nergens op, maar ik wilde het gewoon ff zeggen. Excuses en ik zal het nooit meer doen.....

Verwijderd

Yep, from Maastricht. Als je wil weten waar kijk dan hier even:
http://www.paradijs.cjb.net

• BansheeBoy
  • Laatst online: 15-09 09:08
ww
Op vrijdag 02 februari 2001 08:06 schreef chrizz het volgende:
Yep, from Maastricht. Als je wil weten waar kijk dan hier even:
http://www.paradijs.cjb.net
SPAM:(!!!!

:{ ²

Verwijderd

telfort roeleert gewoon...
alleen hier maar 2 streepjes...
maar libertel is gewoon 5 streepjes...

kortom...NEMEN !

Tip: Neem een gratis abonnement of korting op abonnementen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
West-Brabant is ook tevreden met Telfort.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 17:53 schreef BansheeBoy Se het volgende:
ww
[..]

SPAM:(!!!!
Hey Lullo, rot op met je spam. Jij haalt een topic naar boven waarop al heeeel lang niet meer gereageerd was. Dus, jij vervuilt hier het forum, niet Chrizz....ga nou maar slapen en moderator...sluit dit topic maar, want discussie is al vaker gevoerd.

• BansheeBoy
  • Laatst online: 15-09 09:08
Op maandag 26 maart 2001 23:11 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]

Hey Lullo, rot op met je spam. Jij haalt een topic naar boven waarop al heeeel lang niet meer gereageerd was. Dus, jij vervuilt hier het forum, niet Chrizz....ga nou maar slapen en moderator...sluit dit topic maar, want discussie is al vaker gevoerd.
Gelukkig geef je toe. Want vaak heb je van die gasten die hebben een plaat voor hun kop en geven niet toe, jij gelukkig wel.

Hoi.

BansheeBoy S(L45)e:)

:{ ²

• pven
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 12:02 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Een vriend van me is site-coordinator bij Telfort. Via hem hoor ik mijn interessanste info over Telfort, die ik hier soms ook meld (tenzij ik het van hem niet mag melden, maar dat komt zelden voor). Als je zijn naam wilt weten: mail me, want dat gooi ik niet op een forum.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Jah, ik ben ontevreden met Telfort.

Ik heb eigenlijk OVERAL bereik, behalve aan de zuidelijke kant van het scheikunde-gebouw in Delft, precies bij de computerzaal :(:(. Het vage is dat ik 100 meter meer naar het noorden (de noordkant van het gebouw, dat trouwens super-laag is dus daar ligt het niet aan) wel perfect bereik heb. En het is ook geen atmosferische storing oid want alle andere aanbieders (incl. BEN) doen het wel goed.

En omdat dit natuurlijk midden in de randstad is schakelt ie ook niet over naar libertel.

Dit is voor mij reden geweest om over te schakelen naar Dutchtone.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 09:40 schreef pven het volgende:
Als je zijn naam wilt weten: mail me, want dat gooi ik niet op een forum.
Ik kan je e-mail adres niet zien in je profiel... wat is je e-mail adres? Of mail mij anders die naam ff: ssandee@telfort.nl

• pven
  • Niet online
Op donderdag 29 maart 2001 11:45 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Ik kan je e-mail adres niet zien in je profiel... wat is je e-mail adres? Of mail mij anders die naam ff: ssandee@telfort.nl
Damn! Dat is waar ook, dat email-plaatje is niet zichtbaar. Mail is onderweg!

• xxxMaverick
kleine update: uit pure frustratie ben ik sinds vrijdag over op libertel, eindelijk normale ontvangst

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Telfort is echt bagger.
* In grote delen van de randstad is de ontvangst waardeloos,
* Springt niet over naar libertel,
* Standaard bij een abo geen gebruik in het buitenland,
* Standaard bij een abo geen gebruik van 0900 nummers.

Ik kan er nog wel een paar verzinnen. Het vorige abo ging vreemd genoeg wel goed. In de eerste week van het abo deze probs aangegeven en bijna een half jaar later werkt nog steeds nix. Dus volgend abo is of KPN of Libertel want dat zijn de enige 2 netwerken die het tenminste overal doen. Ben staat voor "Ben onbereikbaar" (lijkt me dus duidelijk) en Dutchtone is te klein om goed te kunnen zijn.

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Telfort = prima! Amersfoort/ Leusden e.o prima dekking. Valt terug op Libertel als geen bereik op Telfort netwerk. Zelfs in parkeergarages dekking :)

Oh, en ik kom regelmatig in Zwolle-Zuid (bij Ijssel centrale in de buurt) en daar goede dekking hoor!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mijn telfort rules big time :)
ik ben zon puber met een prepaid pakketje :)
maar telfort is best of the rest
ze steken dus ver boven dutchtone en ben uit maar in vergelijking met kpn en libertel haalt telf het niet

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 23:11 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]

*zucht* :(

Verwijderd

Telfort contract met Libertel gaat nog door tot Telfort overal fatsoenlijk bereik heeft. (Ze hebben al landelijke dekking, maar ze vinden zelf dat het nog niet genoeg is).

/me werkt ook bij Telfort (Weert, Sebasterd weet dan wel genoeg ;), heb er trouwens dacht ik met RobiNET Online al eens een discussie over gehad via mail.

ps. Het icoon van Sebasterd is van Q-Space, Buttonfreakz only :P

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
Hier in Zoetermeer (randstad) GEEN BEREIK!!! en zoetermeer is echt een grote stad voor mensen die het een dorp gaan noemen...

de laatste 3 weken is echt al het bereik weg, en mag je blij zijn als je buiten bent en dat er dan Telfort in beeld komt, binnen staat daar gewoon niets!! (geen net)

Verwijderd

Dekking: als een zonnetje.
Service en Helpdesk: perfect
Enige nadeel: die rekeningen, tsja, wanneer die gaan komen is mij nog altijd een raadsel.

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 15:39 schreef BazP het volgende:
Hier in Zoetermeer (randstad) GEEN BEREIK!!! en zoetermeer is echt een grote stad voor mensen die het een dorp gaan noemen...

de laatste 3 weken is echt al het bereik weg, en mag je blij zijn als je buiten bent en dat er dan Telfort in beeld komt, binnen staat daar gewoon niets!! (geen net)
Dus dat betekend dat Libertel in Zoetermeer ook niks presteert :)

• xxxMaverick
Op maandag 23 april 2001 14:32 schreef _QW_ het volgende:
Telfort contract met Libertel gaat nog door tot Telfort overal fatsoenlijk bereik heeft. (Ze hebben al landelijke dekking, maar ze vinden zelf dat het nog niet genoeg is).

/me werkt ook bij Telfort (Weert, Sebasterd weet dan wel genoeg ;), heb er trouwens dacht ik met RobiNET Online al eens een discussie over gehad via mail.

ps. Het icoon van Sebasterd is van Q-Space, Buttonfreakz only :P
allemaal leuk, maar in praktijk werkt dit dus niet. Die telefoon schakelt zelf lekker terug |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 22:04 schreef xxxMaverick het volgende:
allemaal leuk, maar in praktijk werkt dit dus niet. Die telefoon schakelt zelf lekker terug
Dan beslis je zelf ff of de regio waar je woont beter in Libertel of beter met Telfort bereikbaar is en dan zet je em vast op dat netwerk.

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
Op maandag 23 april 2001 16:50 schreef _QW_ het volgende:

[..]

Dus dat betekend dat Libertel in Zoetermeer ook niks presteert :)
In de randstad KAN je niet overschakelen op Libertel... ik heb ook nog Libertel hier, altijd 4 streepjes bereik. Telford = :r

• pven
  • Niet online
Mensen met Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/980511584.jpg zijn niet tevreden met Telfort. Misschien moet je een ander icoon proberen? :?

LaMa! Whiplash is de uitzondering die de regel bevestigt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 22:04 schreef xxxMaverick het volgende:
ps. Het icoon van Sebasterd is van Q-Space, Buttonfreakz only
Het is nog altijd Q, niet Qspace, dat is de naam van de website. En ja, Q is voor Buttonfreaks Only.

Het is BTW intern bekend wanneer Telfort stopt met de roaming van Libertel. Helaas voor jullie MAG ik daar niets over zeggen. Zeuren, een x-bedrag in $, pijpen :7... niets zal helpen. Sorry.

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 15:35 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Het is nog altijd Q, niet Qspace, dat is de naam van de website. En ja, Q is voor Buttonfreaks Only.

Het is BTW intern bekend wanneer Telfort stopt met de roaming van Libertel. Helaas voor jullie MAG ik daar niets over zeggen. Zeuren, een x-bedrag in $, pijpen :7... niets zal helpen. Sorry.
Mijn Telfort-vriendje heeft me ook zoiets verteld, maar ik mocht daar verder ook niets over zeggen. Wat ik wel weet, is dat het sneller is dan ik had gehoopt. :(

Btw: heb je [topic=166626] al gelezen? Misschien ff uitprinten voor de volgende landelijke Telfort-meeting? :)

• spok9
  • Laatst online: 22:44

spok9

Groen...

Op maandag 23 april 2001 21:34 schreef Vangekkem het volgende:
Dekking: als een zonnetje.
Service en Helpdesk: perfect
Enige nadeel: die rekeningen, tsja, wanneer die gaan komen is mij nog altijd een raadsel.
Jij hebt dus nx te klagen :).

Mijn ervaringen met Telfort zijn goed. Heb altijd bereik (omgeving Culemborg) alleen in Utrecht is m''n bereik niet altijd even best :?

Op m''n eigen kamer heb ik trouwens bijna geen bereik, erg vaag, zal wel en storingsbron hebben ofzo :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 15:53

seppie

Wie anders?

Ja,clarity 60 hiero,omgeving delft den haag altijd perfect bereik.
Als ik in strijen kom gaat mijn phone vrolijk op libertel, dus no problemzz hiero.

Na 3 en een halve maand eindelijk mijn eerste rekening gekregen,was wel een meevaller, want toen ik het abonnenmet kocht stond er dat smsen 30 cent kost,maar op de rekening kost het 25 cent per sms..
Dat was wel strak.
Verder telfort = ok

Don't You stare there, Operate!

• koelkast
  • Niet online
Hmmz, heb vandaag Telfort eens gebeld. Ik had me vorig jaar aangemeld voor zo''n gratis internet-abo via telfort, en daarbij kon je het abo-geld terugkrijgen. Had ik nog niet teruggekregen van gsmshop.nl, terwijl dat allang had gemoeten. Ze beweerden dat ik bij de "kleine groep'' zat waar het fout was gegaan. Dat was dus gsmshop.nl. Toen naar Telfort gebeld, het geld werd de laatste keer wel van m''n rekening afgeschrven, maar de factuur zelf heb ik nooit gehad. Bleek dat m''n abo op de naam van iemand uit Valkenburg stond, terwijl ik net iets onder Groningen (Roden) woon. Was door een tikfoutje in de postcode gekomen (6301 ipv 9301). Vrij stom van ze. En het meissie aan de telefoon heeft me ook verteld dat het daar soms vrij apart gaat bij Telfort. Zo vond ik het ook wel handig dat ze vertelde dat ik bellen in het buitenland en bellen naar 0900 nummers nog niet had aangezet. Wist ik niets van dat dat moest. Nee, dat stond immers in het infopakket, die ik dus niet gekregen had. Die zwerft dus nog ergens in Valkenburg rond ofzoiets... Vandaar dat ik laatst 0900-8008 ook niet kon bereiken toen ik het dringend nodig had, en dat ik dat nou pas hoor vind ik ook niet erg lekker, vooral omdat ik op vakantie naar Italie ga deze zomer. Sta je daar met je telefoontje, zonder bereik :(. Nouja, verder heeft het meissie me ook nog wat uitgelegd over de incassopraktijken en de regelingen met rekeningen. Op een gegeven moment snapte ze er zelf ook niets meer van... :). Lekker zootje dus daar bij Telfort... Trouwens, toen ze mij de rekening wilde doormailen, kwam ie de eerste keer ook nog eens niet aan ook. Weer een minpuntje. Excuses konden er ook niet af voor dit hele verhaal.... Kortom: Telfort, als het werkt, prima, maar ik zou eerst even verder kijken.
Dutchtone heb ik ook een jaartje gehad, maar daar is het bereik soms weer erg bagger van (hier in Roden geen bereik, want de gemeente wil geen extra masten hebben, en dit zeggen ze al een jaar :( )...

• xxxMaverick
Op dinsdag 24 april 2001 01:27 schreef _QW_ het volgende:

[..]

Dan beslis je zelf ff of de regio waar je woont beter in Libertel of beter met Telfort bereikbaar is en dan zet je em vast op dat netwerk.
dat werkt dus niet

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier in Gouda ook wel goed hoor, niet super maarja
Maar af en toe slechter bereik.
En soms, in sommige wijken GEEN bereik
Bij mij springtie namelijk hier niet over naar Libertel maar als ik bv. naar Groningen ga ofzo springtie wel over.
Weet iemand hoe dit kan?
Oja en om hier nou een heel nieuw toppic over te beginnen, we hebben eht nu toch over telfort

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 15:35 schreef Sebastard het volgende:
Het is BTW intern bekend wanneer Telfort stopt met de roaming van Libertel.
Duh, als dat zelfs niet intern bekend is, dan zijn jullie de weg wel errug kwijt hoor ;) trouwens, wanneer is het nou?? >:)

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 16:33 schreef spok9 het volgende:

[..]

Jij hebt dus nx te klagen :).

Mijn ervaringen met Telfort zijn goed. Heb altijd bereik (omgeving Culemborg) alleen in Utrecht is m''n bereik niet altijd even best :?

Op m''n eigen kamer heb ik trouwens bijna geen bereik, erg vaag, zal wel en storingsbron hebben ofzo :?
heb inderdaad absoluut niets te klagen. dekking is overal waar ik kom prima, zowel binnen de randstad als ver daar buiten, zelfs in grensstreken werkt Telfort prima.
tot nu toe is er eigenlijk maar één gigantisch irritante plek met vrijwel geen dekking, mijn werk, in hartje rotterdam :r:r
dus sebastard, als jullie nu ergens eens midden in het centrum een mast neer zouden willen zetten; bij voorkeur op de kraam van bram ladage op het binnenwegplein, dan zou dat bijzonder welkom zijn :D:D:D:D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 01:41 schreef Vangekkem het volgende:

[..]

Duh, als dat zelfs niet intern bekend is, dan zijn jullie de weg wel errug kwijt hoor ;) trouwens, wanneer is het nou?? >:)
Het is dus intern WEL bekend, dumbo! Read! Read!

• xxxMaverick
Op woensdag 25 april 2001 10:37 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Het is dus intern WEL bekend, dumbo! Read! Read!
nu lees jij niet goed hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 11:16 schreef xxxMaverick het volgende:
nu lees jij niet goed hoor ;)
Nu snap ik het ook niet meer... maar ik weet wel wanneer de overeenkomst tussen Libertel en Telfort stopt :+ :)

• BC3 Victim
Telfort heeft goed bereik in mijn woonplaats
Maar dat menuutje Telfort in mijn telefoon of Simkaart zuigt! Want ik ben prepaid en als je ff iets doet bij Infotekst wordt er al een SMSverstuurd als ie al om bevestiging vraagt:Bericht Verzenden?.......Bericht Verzonden zonder op iets te drukken.

HOPPA: Weer 25 cent weg......:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nou wanneer het contract afloopt ligt geheel aan Telfort. Telfort heeft nu een aardige eigen dekking. En waar Telfort beweerd volledig netwerk hebben in een gebied zal Libertel daar geen ondersteuning meer geven dus als er een Telfort mast naast een Libertel mast staat, zal daar geen Libertel co-dekking zijn. En zolang Telfort nog niet overal dekking heeft zal Libertel ondersteuning geven. Maar zoals gezegd ligt het helemaal aan Telfort wat er gedaan wordt. Het wordt nu langzamerhand afgebouwd er komens steeds meer masten van Telfort dus dan is daar geen libertel co-dekking meer.

Ik woon trouwens in Kampen en heb daar vaak last van dat wanneer ik gebeld wordt en opneem ik niets hoor en de andere kant ook niet en dat is ook andersom zo als ik iemand bel... erg vervelend denkt iedereen dat ik allemaal van de prank phonecalls doe....

Maar verder vind ik Telfort prijs/kwaliteit gezien de beste..!! Oh ja don''t go Dutchtone!!!!

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 09:19 schreef SAiKo-1782 het volgende:
Nou wanneer het contract afloopt ligt geheel aan Telfort. Telfort heeft nu een aardige eigen dekking. En waar Telfort beweerd volledig netwerk hebben in een gebied zal Libertel daar geen ondersteuning meer geven dus als er een Telfort mast naast een Libertel mast staat, zal daar geen Libertel co-dekking zijn. En zolang Telfort nog niet overal dekking heeft zal Libertel ondersteuning geven. Maar zoals gezegd ligt het helemaal aan Telfort wat er gedaan wordt. Het wordt nu langzamerhand afgebouwd er komens steeds meer masten van Telfort dus dan is daar geen libertel co-dekking meer.
er zijn nog zat plekken in Nederland, waar je, ondanks een goeie Telfort dekking nog wel in kunt loggen op flippertel. Overigens kies ik dan meestal, in tegenstelling tot vele anderen, wel gewoon voor het telfort net, al is het alleen maar vanwege het feit dat conferentie/groepgesprek en wisselgesprek e.d. dan gewoon fatsoenlijk werken, in tegenstelling tot dat belachelijke :r|:(libertel.
ik snap trouwens sowieso niet waarom libertel geen conferentiestand aanbiedt:? is dit technisch niet mogelijk of willen ze het gewoon niet?

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet bied Libertel wel de service "Tweede Gesprek" en "Groepsgesprek" aan, maar vraagt Libertel hiervoor een toeslag.

Kan overigens ook zijn dat ze het alleen voor de zakelijke klanten aanbiedt. Telfort biedt ''t gratis aan al hun klanten (dus ook prepaid).

''t Is net voor welk netwerk je kiest.

Ik zelf ben best tevreden over het netwerk van Telfort, hoewel ik wel vind dat er nog heel veel moet gebeuren (feit is feit), maar dat moet eigenlijk elk netwerk want niet een netwerk is 100% dekkend: kan genoeg plekken in Nederland aanwijzen waar ook Libertel of KPN geen (voldoende) dekking heeft.

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 19:28 schreef Sebastard het volgende:
Zover ik weet bied Libertel wel de service "Tweede Gesprek" en "Groepsgesprek" aan, maar vraagt Libertel hiervoor een toeslag.
nope, misschien zoals jij zegt, voor zakelijke klanten, maar bij prepaid en mijn abootje doet het het in ieder geval niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even opgezocht (oh, wat is het internet toch makkelijk... :)) maar Libertel ondersteunt wel Libertel Duo Gesprek. Ook voor particulieren, maar weer niet prepaid.

Libertel Duogesprek
Bent u in gesprek, dan hoort u aan een signaal dat er een tweede oproep binnenkomt. U kunt uw oorspronkelijke gesprekspartner dan even in de ''wacht'' zetten om ook de tweede beller persoonlijk te kunnen begroeten.

en

Is uw medewerker in gesprek, dan hoort hij aan een signaal dat er een tweede oproep binnenkomt. De eerste gesprekspartner kan dan even in de ''wacht'' gezet worden om ook de tweede beller persoonlijk te woord te staan. Zelfs kan hij tijdens een gesprek even een tweede gesprek voeren om ruggespraak te houden.

En Libertel vraagt GEEN kosten voor deze service. Groepsgesprek, daar doen ze niet aan, maar ik heb hier en daar in de wandelgangen gehoord dat Telfort daar de enige in is... Maar, dat doen we dan ook gelijk goed: dus ook prepaid.
Pagina: 1