• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zag gisteren op de aziatische nokia site de Nokia 8250.

http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25

Weet iemand of die ook in Nederland komt? En zo ja hoeveel die zou moeten kosten...

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

nee komt niet in nederland... je kan er wel aan komen maar dan via een importeur..

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• BlauweFles
  • Niet online
Is ie hier wel te gebruiken dan?
Op het 900 of op het 1800 netwerk?

Of hebben die gekke chinezen een eigen soort netwerk?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Gekke chinezen?

wel te gebruiken die telefoon hier ja

Verwijderd

900 & 1800

alleen geen nederlands in het menu

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Is er hier toevallig iemand die via grijze import aan die dingen kan komen? Zo ja, wat moeten ze kosten?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Eheh, is een mooie telefoon, wilk ook hebben!
;)

Heb ik ff mazzel dat een vriend van me komende maand naar China gaat.. *D

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 21:30
Op maandag 22 januari 2001 10:26 schreef MT het volgende:
Eheh, is een mooie telefoon, wilk ook hebben!
;)
Heb ik ff mazzel dat een vriend van me komende maand naar China gaat.. *D
Zit je met nog een probleem: Dan heb je alleen chinese en andere vage talen, ofwel geen engels en al helemaal geen nederlands :'(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

wat is er nou met chinesen..

8250 kan chinees ja zekers top! kan ook engels hor !!

• BlauweFles
  • Niet online
Ik begrijp dat iedereen hem wel WIL hebben. het is een leuk telefoontje. Vooral met dat blauwe lichtje.

Alleen zolang ie niet in Nederland komt heb je er zo weinig aan. Ik wou vandaag Nokia ff bellen, maar daar kom je dus bruut in de wacht te hangen. Iemand van Nokia aanwezig toevallig die er wat van weet??????

Verwijderd

iemand nokia 8210 kopen? :)

als hij in nederland (of duitsland )is dan moet hij maar meteen aangeschaft worden ja!

• BlauweFles
  • Niet online
Volgens die vriendelijke Vlaamse Nokia mevrouw komt ie in ieder geval niet in Nederland.
Hij zou misschien wel te koop zijn, maar het is een specifieke Aziatische telefoon :(

Jammer dan

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ken al twee adresjes waar je de 8250 kan halen. Bij www.wahkiu.nl (voor 650 maar met 2 keer allin 180)
en bij de Phonehouse in Sneek,
maar dat ding bij de phonehouse kost 1100 piek met allin 180/360.:r En hij verschilt niet eens zoveel van de 8210 qua software. Er zit niet eens Snake 2 op :(
Ik ga binnenkort mijn 8210 met blauwe ledjes voorzien en doe er een 8250 frontjes erop.
Hengchan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

OK dan...als een geschenk uit de hemel *D

Er zit inderdaad gewoon engels op het toestel...en je kunt hem hier krijgen.
Ik ben nogal vaste klant daar, heb hem zelf gekocht voor Fl. 1300,-
Dacht dat ze inmiddels al goedkoper zijn.
Ze staan nog niet op de site, maar ik hoorde dat ze te koop waren via hun nieuwsmailing.

Gewoon los toestel, geimporteerd van Nokia, met één jaar Nokia-garantie :9

Beste kun je ff een reaktie invullen of een mailtje sturen, je krijgt altijd snel antwoord :9~

Succes !

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 09:57 schreef hengchan het volgende:
Ik ken al twee adresjes waar je de 8250 kan halen. Bij www.wahkiu.nl (voor 650 maar met 2 keer allin 180)
en bij de Phonehouse in Sneek,
maar dat ding bij de phonehouse kost 1100 piek met allin 180/360.:r En hij verschilt niet eens zoveel van de 8210 qua software. Er zit niet eens Snake 2 op :(
Ik ga binnenkort mijn 8210 met blauwe ledjes voorzien en doe er een 8250 frontjes erop.
Hengchan
8210 zit toch ook geen Snake 2 op...
De 8250 is in Azie wat voor ons de 8210 is.
Alleen zitten er wel wat extra functies op hoor.. o.a. Composer (dat mist gewoon in 8210) en een Screensaver :D

8250 frontje past niet op een 8210, heeft een ander keypad. En 8250 keypad past weer niet op je 8210...dus da ka nie :'(

Verwijderd

[quote]Op vrijdag 06 april 2001 11:27 schreef salT het volgende:

[..]

De 8250 is in Azie wat voor ons de 8210 is.

Helemaal niet!! in azie heb je ook gewoon een 8210 hor !! 8250 is gewoon een andere phone.. net als motorola V8088 is ook niet in NL verkrijgbaar.

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik hoorde (nu weet ik het niet helemaal zeker) van een medewerker van de belcompany dat de 8250 zoals in Azie hier in NL uitkomt onder de cijfers 8230... en deze komt aardig snel hoorde ik...!!!!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
* Rickstah heeft een 8250 :9~

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 17:06 schreef source het volgende:
Ik hoorde (nu weet ik het niet helemaal zeker) van een medewerker van de belcompany dat de 8250 zoals in Azie hier in NL uitkomt onder de cijfers 8230... en deze komt aardig snel hoorde ik...!!!!
Dat lijkt me niet....ik denk dat hij in de war is met de 8310.
Dit wordt de opvolger van de 8210.
Heb hem alleen nog maar op afbeeldingen gezien, maar ben benieuwd :o
Pagina: 1