Nou, okay, niet lachen ofzo, maar kijk, et zit nu dus zo, iemadn (een zogenaadme vriend) wou binnen komen met sub7, dus toen heb ik zelf sub7 ff gedownt en server gerund, ff geconnect mee m''n eigen pc, passwrod ingevuld, en nu kan hij er dus niet in, ik heb et zelf nog een paar bij mezelf gedaan, kijken wat jer mee kon, dus bij et connecten ff et passwod invullen en ik was binen, maar et leuke is nu dus dat ik de elet idj de melding krijg dat ik et verkeerde password heb ingetypt, terwijl dit niet zo is! ud dat beteknt dat ik de server ook niet kan wissen (das balen) en ik heb geen zin in een format c: (ik denk niet dat die zogenaamde vriend van me em heeft "gecrackt" ofzow, daar is ie te dom voor) mijn vraag is dus, bestaat hier een undo progie voor? die de server eraf gooit, search bij diverse site (astalvista enzo) gaven niet veel informatie, er is hier een tidje terug ook een link gegeven waar je dat bestandje kon downloaden maar die werkt niet, ik wil et dus er ff afgooien er opnieuw opzetten als voorzrog maatregel (met pass natuurlijk) rara hoe doe ik dit, en voor et geval et wazig lijkt, kheb slaap

, contact me bij icq als je goeie uitleg wil,
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen