[BC3] Wat te doen tegen sub7?

Pagina: 1
Acties:

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik word bedreigd door 1 of ander raar mannetje, die me met sub7 zou gaan narren :(
Wat kan ik er tegen doen? Ik heb wel z''n ip, maar of dat nu zoveel nut heeft?!

Hulp graag

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Kid Buu

Huh, Pietje?

Even msconfig opstarten bij uitvoeren en dan kijken of er verdachte namen staan (_WinLoader is er zowiezo al een) of je moet gewoon sub7 zelf even halen op http://subseven.slak.org en dan bij ip 127.0.0.1 invoeren en dan connecten en server removen, probeer dan port 27347

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Kaas
  • Niet online
eeuuhhmmm, ik ben echt een leek op dit gebied, iets meer uitleg graag.
thanx anyway

• Kaas
  • Niet online
Moet je bij sub7 ook eerst iets binnen hebben gehaald, voordat ik er last van krijg, of kan je ook zomaar willekeurig iemand lastig vallen?

• Kaas
  • Niet online
Thanx, voor de verder uitleg. Als ik het goed begrijp kan hij nu gewoon niks op mijn comp, zolang ik niks van em accepteer. Houdt Lockdown sub7 ook tegen trouwens?

• Kire
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:31
Een virusscanner moet ook voldoende zijn...
En zoek anders eens met altavista op Sub7, dan vind je vanzelf wel een ''undo'' progje..

Zolang jij geen vreemde files van hem accepteerd is er niks aan de hand (tenzij je dat al gedaan hebt..). Hij moet namelijk eerst de ''trojan'' op jouw computer installeren, dit is een exe file van tussen de 200 en 400 kb, accepteer zoiets dus nooit, ook al is het icoon van de exe heel anders ofsow, gewoon NIET accepteren.
suc7 ermee. :)

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Je moet eerst iets binnen hebben gehaald (een trojan) dat kan aan een file gekoppeld zitten, je kunt ook gewoon scannen met een virusscanner.

Uitleg:
Als je sub7 hebt gedownload dan moet je het opstarten (Niet de server.exe!!) en dan bij ip/uin 127.0.0.1 invoeren en bij port: 27347 (kan ook een andere port zijn maar meestal is het deze, probeer anders dan ook even 1243) en dan moet je naar server options en dan klik je op ''Remove Server'', ik hoop dat je nu weet hoe je het moet doen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op woensdag 17 januari 2001 19:18 schreef Kire het volgende:
Een virusscanner moet ook voldoende zijn...
En zoek anders eens met altavista op Sub7, dan vind je vanzelf wel een ''undo'' progje..

Zolang jij geen vreemde files van hem accepteerd is er niks aan de hand (tenzij je dat al gedaan hebt..). Hij moet namelijk eerst de ''trojan'' op jouw computer installeren, dit is een exe file van tussen de 200 en 400 kb, accepteer zoiets dus nooit, ook al is het icoon van de exe heel anders ofsow, gewoon NIET accepteren.
suc7 ermee. :)
Het kan groter zijn, de trojan zelf is iets van 300kb maar als je het aan een file koppelt is het gewoon File Size + Server Size

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op woensdag 17 januari 2001 19:23 schreef Kaas het volgende:
Thanx, voor de verder uitleg. Als ik het goed begrijp kan hij nu gewoon niks op mijn comp, zolang ik niks van em accepteer. Houdt Lockdown sub7 ook tegen trouwens?
Een firewall sluit gewoon de port weer die sub7 gebruikt, maar dan opent sub7 hem gewoon weer. Maar dan kan ie in ieder geval niet langer dan een paar seconde in je comp blijven, als je zijn ip te pakken krijgt dan neem je gewoon even contact op met je provider en dien je een klacht in.

Verwijderd

Norton Personal Firewall 2001, ik heb lockdown 2000, zonealarm(pro),atguard en blackice gebruikt en ik vind npf2001 nog wel het beste werken, zonealarm is makkelijker in te stellen en met blackice moet je niks instellen(maar die blocked ook niet alles)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou, okay, niet lachen ofzo, maar kijk, et zit nu dus zo, iemadn (een zogenaadme vriend) wou binnen komen met sub7, dus toen heb ik zelf sub7 ff gedownt en server gerund, ff geconnect mee m''n eigen pc, passwrod ingevuld, en nu kan hij er dus niet in, ik heb et zelf nog een paar bij mezelf gedaan, kijken wat jer mee kon, dus bij et connecten ff et passwod invullen en ik was binen, maar et leuke is nu dus dat ik de elet idj de melding krijg dat ik et verkeerde password heb ingetypt, terwijl dit niet zo is! ud dat beteknt dat ik de server ook niet kan wissen (das balen) en ik heb geen zin in een format c: (ik denk niet dat die zogenaamde vriend van me em heeft "gecrackt" ofzow, daar is ie te dom voor) mijn vraag is dus, bestaat hier een undo progie voor? die de server eraf gooit, search bij diverse site (astalvista enzo) gaven niet veel informatie, er is hier een tidje terug ook een link gegeven waar je dat bestandje kon downloaden maar die werkt niet, ik wil et dus er ff afgooien er opnieuw opzetten als voorzrog maatregel (met pass natuurlijk) rara hoe doe ik dit, en voor et geval et wazig lijkt, kheb slaap :Z, contact me bij icq als je goeie uitleg wil,

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laa maar, kheb et al,

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1